Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia specjalistycznego do badań nieniszczących do techniki lotniczej ” SPRAWA 36/24/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=704261601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia specjalistycznego do badań nieniszczących do techniki lotniczej ” SPRAWA 36/24/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-787b231b-8055-46d0-bbac-7e8e29f65195
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 WYPOSAŻENIE I PREPARATY SPECJALISTYCZNE DO BADAŃ NIENISZCZĄCYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie specjalistyczne do badań nieniszczących do techniki lotniczej służący do wykrywania wad i uszkodzeń ukrytych takich jak: korozja, pęknięcia, zgniecenia, ciała obce, załamania jak również do badania kompozytów i cienkich struktur poszycia statku powietrznego jak również do badań struktur uszkodzonych powierzchni poszycia samolotu M-346 BIELIK niewidocznych na zewnątrz:- Przenośna, kierunkowa głowica RTG 200kV – 1 szt.
- Skaner do radiografii cyfrowej – 1 szt.
- Płyta fosforowa elastyczna IPS z nośnikiem płyty – 2szt.
2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 36/24/P.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne zadania:
a) Zadanie 1 – dostawa wyposażenia do badań nieniszczących;
b) Zadanie 2 – dostawa wyposażenia do badań nieniszczących;
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 5 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Przenośna, kierunkowa głowica RTG 200kV chłodzona powietrzem z wyposażeniem.
Urządzenie RTG do wykrywania wad i uszkodzeń ukrytych takich jak: korozja, pęknięcia, zgniecenia, ciała obce, załamania itp.
- przenośna głowica X-ray chłodzona powietrzem
- typ lampy RTG 200kV metalowo-ceramiczna z wolframową anodą
- zakres roboczy od 5 kV do 200kV, prąd lampy od 0,5 do 10 mA
- wielkość plamki ogniskowej 3 mm
- zdolność prześwietlania 42mm
- zasilanie sieciowe 230V max 16A
Wyposażenie:
- jednostka sterująca generatorem
- panel sterujący
- kabel przyłączeniowy (20 m)
- czworonożny statyw mocujący głowicę
- laserowe urządzenie centrujące
- pokrywa ołowiana (korek ołowiany 42 MF4)
- adapter – kabel MF4 control
- MF4 przewód dedykowany z oprogramowaniem na CD
- ostrzegawcza lampa sygnalizacyjna
- skrzynia transportowa
Produkt wskazany w instrukcji obsługi PI 1 T-M346(PLAF)-36 – FRAME 21 AND FRAME 23- TEST FOR CRAKS AND OTHER DEFECTS WITH X-RAYS i spełniający powyższy opis to ERESCO 42 MF4 – GE
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie specjalistyczne do badań nieniszczących do techniki lotniczej służący do wykrywania wad i uszkodzeń ukrytych takich jak: korozja, pęknięcia, zgniecenia, ciała obce, załamania jak również do badania kompozytów i cienkich struktur poszycia statku powietrznego jak również do badań struktur uszkodzonych powierzchni poszycia samolotu M-346 BIELIK niewidocznych na zewnątrz:- Przenośna, kierunkowa głowica RTG 200kV – 1 szt.
- Skaner do radiografii cyfrowej – 1 szt.
- Płyta fosforowa elastyczna IPS z nośnikiem płyty – 2szt.
2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 36/24/P.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne zadania:
a) Zadanie 1 – dostawa wyposażenia do badań nieniszczących;
b) Zadanie 2 – dostawa wyposażenia do badań nieniszczących;
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 5 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Skaner do radiografii cyfrowej- zestaw:
Stacjonarne urządzenie do skanowania płyt obrazowych IP zawierających obraz uszkodzeń ukrytych takich jak: korozja, pęknięcia, zgniecenia, ciała obce, załamania itp.
- urządzenie eliminujące uszkodzenia płyt IP z bezdotykowym transportem płyt lub transportem płyt w transparentnym nośniku
- rozdzielczość skanowania min. od 35 do 70 mikronów (dopuszczalny szerszy zakres max. od 25 do 200 mikronów) z możliwością zmiany rozdzielczości w zależności od wymagań zawartych w procedurze,
- rozdzielczość w skali szarości 16 bit
- powierzchnia robocza skanowania min. 150x300 mm
max. 350x430mm.
- zasilanie sieciowe 230 V max 16A.
- komputer z monitorem lub laptop do obsługi urządzenia skonfigurowany z urządzeniem i z zainstalowanym oprogramowaniem;
- oprogramowanie zgodne z DICONDE (RHYTHM / XVu).
Przykładowy produkt spełniający powyższy opis to:
- CRxVision – Waygate Technologies,
- SignalX COBALT - SIGNAL
Płyta fosforowa elastyczna IPS plus nośnik (kaseta) płyty - 2szt.
- płyta fosforowa elastyczna IPS 24X10cm plus nośnik (kaseta) płyty.
Produkt musi być kompatybilny z urządzeniem przedstawionym w zadaniu 2, poz. 1 (tj.: Skaner do radiografii cyfrowej- zestaw).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 343000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Dostawa wyposażenia specjalistycznego do badań nieniszczących do techniki lotniczej ” - SPRAWA 36/24/P unieważnione w następującym zakresie:
• w zakresie zadania 1 na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) – dalej Pzp, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu w zakresie Zadania I.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuca z postępowania ofertę złożoną w zakresie zadania nr 1 i 2 - na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm), ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy,
2) art. 226 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
3) art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539077,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCB SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442785403
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Pszczółki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- Zakup mikrotomów.
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- TITRATOR
- dostawę układu wzbudzenia w szerokim zakresie spektralnym dla WIMiC - DE-dzp.272-628/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.