eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaRen cmen woj z I Wojny Świat nr 318 w Brat oraz 4 rzeźb świętych w otocz kam kapl Matki Bożej w Jodł, Gmina Rzezawa z pod na dwie części w zakresie: 1.Ren cm woj 2.Ren 4 rzeźb



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ren cmen woj z I Wojny Świat nr 318 w Brat oraz 4 rzeźb świętych w otocz kam kapl Matki Bożej w Jodł, Gmina Rzezawa z pod na dwie części w zakresie:
1.Ren cm woj
2.Ren 4 rzeźb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 146484800

1.5.8.) Numer faksu: +48 146488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75e8ea51-401a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ren cmen woj z I Wojny Świat nr 318 w Brat oraz 4 rzeźb świętych w otocz kam kapl Matki Bożej w Jodł, Gmina Rzezawa z pod na dwie części w zakresie:
1.Ren cm woj
2.Ren 4 rzeźb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e8ea51-401a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046905/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Ren cmen wojen z I Wojny Świat nr 318 w Brat oraz 4 rzeźb świętych w otocz kam kapl Matki Bożej w Jodł, Gmina Rzezawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360788

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacji cmentarza wojennego z I Wojny Światowej nr 318 w Bratucicach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie niezbędnych prac renowacyjno-odtworzeniowych cmentarza z okresu I wojny światowej nr 318 w Bratucicach wpisanego do rejestru zabytków nr A-92/M z dn.23.05.2007r. w celu osiągnięcia zadawalającego stanu technicznego i estetycznego. Cmentarz wojenny nr 318 w miejscowości Bratucice jest jednym z nielicznych zabytków, które występują na obszarze gminy Rzezawa. Zadanie obejmuje szereg etapów renowacyjnych wynikających z programu konserwatorskiego tj. Prace wstępne; Prace renowacyjno-odtworzeniowe elementów betonowych (słupy ogrodzenia, krzyż centralny z cokołem, cokoły krzyży nagrobnych) oraz Krzyży metalowych; Prace renowacyjne – Metalowe rury ogrodzenia z łańcuchem; Prace porządkowe – teren cmentarza; Zagospodarowanie terenów zieleni. Gmina Rzezawa posiada tytuł prawny do przedmiotowego zabytku wynikający z prawa własności.
Zadanie jest gotowe do realizacji, posiada niezbędne i aktualne zezwolenia umożliwiające realizację zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 203251,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacji 4 rzeźb Świętych w otoczeniu kamiennej kapliczki Matki Bożej w Jodłówce.
Zadanie ma na celu zachowanie zabytku wpisanego do gminnego rejestru zabytków poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych 4 rzeźb z tzw. ogrodzenia figury centralnej, w szczególności: płaskorzeźb z postumentów pod 4 rzeźbami, samych postumentów pod 4 rzeźbami wraz z wykonaniem fundamentów pod tymi postumentami oraz prac renowacyjno- odtworzeniowych ogrodzenia żeliwnego. Planowany zakres prac został określony w Programie Prac konserwatorskich zatwierdzonym przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zaplanowano do wykonania: sklejenie pęknięć i rozłamań, usunięcie warstw z zaprawy cementowej, odczyszczenie z warstw farby olejnej oraz z wtórnej czarnej patyny, dezynfekcję z nawarstwień glonów i mchów, odsolenie metodą swobodnej migracji soli do środowiska, impregnację wzmacniająca, uzupełnienie ubytków, impregnację hydrofobową, scalenie kolorystyczne wstawek i uzupełnień, wykonanie fundamentu pod 4 narożnymi postumentami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej i fotograficznej. Gmina Rzezawa posiada tytuł prawny do przedmiotowego zabytku wynikający z zawartej umowy użyczenie. Zadanie jest gotowe do realizacji, posiada niezbędne i aktualne zezwolenia umożliwiające realizację zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 121953,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133028,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198397,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133028,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Technicznej Renowacji Zabytków, Michał Zając,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-225-74-27

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Szlachecka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierowanie pracami konserwatorskimi przez Mariusza Zająca oraz konserwacja techniczna - Katarzyna Zając


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133028,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74944,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74944,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Technicznej Renowacji Zabytków, Michał Zając,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-225-74-27

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Szlachecka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierowanie pracami konserwatorskimi przez Mariusza Zająca oraz konserwacja techniczna przez Katarzynę Zając


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74944,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.