eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieszynoPrzeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 31 60 120

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 31 61 491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a5a6d5-352a-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034221/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie w zakresie:
1) Etap I – wykonania fumigacji oraz impregnacji owadobójczej i ogniochronnej, w tym między innymi:
a. przygotowanie obiektu – zabezpieczenie i usunięcie z obiektu wszystkich elementów mogących reagować z fumigantami – przede wszystkim obiektów metalowych zawierających miedź i związki miedzi, srebro, złoto oraz inne metale szlachetne; należy zabezpieczyć instalacje elektryczne oraz system monitoringu p.poż. i antywłamaniowego, w tym zdemontować czujki; zabezpieczenie instalacji elektrycznej musi przebiegać pod nadzorem Zamawiającego – elementy, których nie można usunąć z obiektu, należy zabezpieczyć foliami gazoszczelnymi.
b. wstępne odczyszczenie elementów konstrukcyjnych – odkurzenie, usunięcie większych nalotów i zabrudzeń (z wyłączeniem oczyszczania mechanicznego np. szlifowania lub skrobania) pod nadzorem Zamawiającego, usunięcie wszystkich luźnych elementów.
c. uszczelnienie obiektu - przygotowanie szczelnego namiotu z folii gazoszczelnej, poszczególne fragmenty folii sklejone taśmą, na styku z ziemią uszczelnienie poprzez wkopanie folii w grunt; w razie konieczności wykonanie stelażu wokół budynku pod folię; sprawdzenie szczelności namiotu.
d. zabezpieczenie terenu wokół obiektu – taśmy, barierki odgradzające teren, rozmieszczenie oznakowania ostrzegawczego, informacyjnego: „zakaz wstępu i zbliżania”, „uwaga”, „niebezpieczeństwo”; ze względu na specyfikę sposobu użytkowania terenu wokół budynku, wygrodzenie należy ograniczyć wyłącznie do przestrzeni niezbędnej, wymaganej przepisami bezpieczeństwa;
e. przy zabezpieczeniu obiektu i terenu, a także podczas prowadzenia prac nie można uszkodzić istniejącej zieleni wysokiej w sąsiedztwie obiektu; wszelkie konieczne przycinki można przeprowadzić wyłącznie w porozumieniu z Zamawiającym;
f. odcięcie dopływu prądu i gazu;
g. równomierne rozłożenie fumigantów wewnątrz budynku;
h. kontrola procesu gazowania i szczelności namiotu;
i. ostrożne odgazowywanie obiektu, usunięcie namiotu oraz produktów ubocznych gazowania i ich utylizacja;
j. oczyszczenie i staranne odkurzenie elementów drewnianych: ścian, podłóg, stropów, elementów konstrukcyjnych więźby dachowej z wszelkich zanieczyszczeń powierzchniowych, pozostałego kurzu, brudu (z wyłączeniem oczyszczania mechanicznego np. szlifowania lub skrobania);
k. impregnacja ochronna wewnątrz i na zewnątrz preparatem owadobójczym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi, nieposiadającym właściwości łatwopalnych; impregnacji będą podlegały wszystkie elementy drewniane, konstrukcje ścian (podwaliny, belki), konstrukcja dachowa (krokwie i łaty), stolarka drzwiowa i okienna, podłogi oraz inne elementy drewniane nie pokryte lakierami i innymi substancjami nie przepuszczającymi impregnatu;
l. impregnacja ogniochronna preparatem ogniochronnym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;
m. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej miedzy innymi: fotografie z kluczowych elementów realizacji, sprawozdanie z wykonanych prac wraz z zestawieniem użytych materiałów, dostarczeniem atestów i kart technicznych, podaniem ilości zastosowanego środka fumigującego oraz wskazaniem na planie obiektu punktów jego rozmieszczenia, podaniem ilości zastosowanego środka impregnującego oraz wskazaniem na planie obiektu elementów poddanych impregnacji.
2) Etap II – wykonania renowacji trojga drzwi drewnianych, w tym między innymi:
a. wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej stanu zachowania drzwi przed przystąpieniem do prac konserwatorskich;
b. usunięcie powłok lakierowych z powierzchni drewna - metodą mechaniczną, wspomagane metodą chemiczną;
c. w razie konieczności impregnacja wzmacniająca osłabionych partii drewna;
d. uzupełnienie ubytków w drewnie;
e. impregnacja ochronna preparatem owadobójczym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;
f. impregnacja ogniochronna preparatem ogniochronnym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;
g. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej miedzy innymi: fotografie z kluczowych elementów realizacji, sprawozdanie z wykonanych prac wraz z zestawieniem użytych materiałów, dostarczeniem atestów i kart technicznych, podaniem ilości zastosowanego środka impregnującego oraz wskazaniem na planie obiektu elementów poddanych impregnacji.
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie impregnatu wielofunkcyjnego dopuszczonego do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;
4) uzyskanie wszystkich niezbędnych określonych przepisami prawa: uzgodnień, opinii, operatów, raportów, decyzji, warunków technicznych itp.;
5) opracowanie dokumentacji (programów prac konserwatorskich) oraz uzyskanie decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – przed złożeniem programów prac konserwatorskich do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków należy uzyskać akceptację Zamawiającego (w przypadku braku akceptacji i wniesieniu uwag przez Zamawiającego należy wprowadzić uwagi do dokumentacji i ponownie złożyć do akceptacji do Zamawiającego);
6) programy prac konserwatorskich mają spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, kategoriach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
7) wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji (programów prac konserwatorskich) ponosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty.
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane);
9) w przypadku dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy przekazać Zamawiającemu zaświadczenie organu, że nie wniósł sprzeciwu do zamierzania budowlanego (jeżeli będzie wymagane);
10) przekazywanie na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac;
Zadanie realizowana będzie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Świeszyno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 3 Rozdz. I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Dawid Koszal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692443655

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.