Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412640/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00412687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HERBY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubliniecka 33
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343574100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@herby.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaherby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b34ee0-4194-4add-89d3-492094570bef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024916/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.IZ.271.18.2024.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 833819,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2024/2025
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opałowych w ilości minimalnej 575,00 Mg dopuszczonych do sprzedaży na terytorium RP wraz z transportem i rozładunkiem dla celów grzewczych obiektów administrowanych przez Gminę Herby na okres od 1 października 2024r. do dnia 30 września 2025r., tj.: węgiel kamienny energetyczny EKO-groszek luzem – w ilości 550,00 Mg, węgiel kamienny energetyczny EKO-groszek workowany – w ilości 25,00 Mg o następujących parametrach:
• typ: 31.2
• minimalna wartość opałowa: Q ir 26 MJ/kg
• granulacja 5 - 25 mm
• zawartość popiołu Ar: < 10%
• zawartość siarki Str: 0,4 – 0,8 %
• zdolność wypiekania wg metody Rogi: RI 0-20
• wilgotność Wtr: < 10%
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556605,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693105,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556605,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RID Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311600901
7.3.3) Ulica: Kiełczygłowska
7.3.4) Miejscowość: Widawa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-170
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556605,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.