Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406390/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór, przeglądy i konserwacje wind w obiektach Zamawiającego przez okres 36 miesięcy (ZP -33/24)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-572
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skp.ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skp.ump.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór, przeglądy i konserwacje wind w obiektach Zamawiającego przez okres 36 miesięcy (ZP -33/24)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de9d94f3-2a7a-4bd2-b439-687d94e76f90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021665/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór, przeglądy i konserwacje wind w obiektach Zamawiającego przez okres 36 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-33/34
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156276
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór, przeglądy i konserwacje wind w obiektach Zamawiającego przez okres 36 miesięcy (ZP-33/24)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91757,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91757,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromechanika Dźwigowa Jacek Raczkowski sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792278512
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROMECHANIKA DŹWIGOWA JACEK RACZKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROMECHANIKA DŹWIGOWA JACEK RACZKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91757,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżących napraw i obsługi urządzeń dźwigowych typu HIAB 855 EP - 5 HIPRO i MULTILIFT, JELCZ 325 DS.0101R, pojazdy JELCZ P862D oraz JELCZ 325 będących na zabezpieczeniu 26 WOG w Zegrzu.
- Przeglądy okresowe, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz roczne pomiary elektryczne urządzeń dźwigowych w obiektach SUM w Katowicach w okresie 36 miesięcy
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- "Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2, przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż."
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.