eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)",



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji
paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi,
w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji
paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi,
w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed913e5c-e015-4fea-80eb-f861ebcb74a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041802/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej: prawo zamówień publicznych), a także ustawa z dnia 14 lipca
1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164, z późn. zm.)
Szczegółowe zapisy znajdują się w Rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): godnie z dokumentacją postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2511-15-IS/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli
fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
Zalczniku nr 2 do SWZ – przedmiarze robót; Załączniku nr 3 do SWZ – projekcie technicznym; Załączniku nr 5 do SWZ –
projekcie umowy.
UWAGA:
Przedmiar robót ma charakter tylko pomocniczy i nie stanowi podstawy rozliczenia. Zwiększenie ilości pozycji Przedmiaru
robót nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania oferty według
zweryfikowanych przez siebie wartości.
Ponadto Zamawiający informuje, iż z uwagi na rozmiar (ciężar) dokumentacji technicznej,
tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ; przedmiaru robót
oraz projektu technicznego, ww. dokumentację udostępnia na stronie internetowej pod adresem
http://www.bip.szpzlo-ochota.pl/userfiles/file/bip/komplet_projektow.zip

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
1. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku
z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Punktacja przyznawana ofertom, w poszczególnych kryteriach oceny ofert, będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;
3) uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.
6. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do
przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia
ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje:
a) przynajmniej jednym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 84 miesięczne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy
oraz
b) przynajmniej jednym kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej
72 miesięczne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych
na stanowisku kierownika robót branżowych – elektryka.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia.

2. Wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień
i okresu doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i sposobu dysponowania tymi osobami, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy - o ile dotyczy
pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum - o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium należy utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
5. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, gdy:
1) wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) wnoszone w formach innych niż pieniądz – Wykonawca zamieści bezpośrednio na stronie internetowej prowadzonego Postępowania pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298 ,
w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:
22 1240 5918 1111 0000 4907 6679 (w PKO S.A.).
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:
1) musi obejmować wszystkie przesłanki zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 Ustawy;
2) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie
i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty,
na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
3) musi wskazywać nazwę i numer Postępowania;
4) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.
9. Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, Wykonawca składa w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w Rozdziale X i dalszych SWZ, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298 , poprzez wczytanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
10. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w formie innej niż pieniądz podpisane było kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji / poręczenia.
11. Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej, tj. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez wszystkich partnerów, ustanawiające pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może być zawarta na okres krótszy niż termin realizacji zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
3. Podmioty występujące wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie Umowy.
4. W przypadku, gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy, wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego „Liderem”, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące, jako Wykonawca.
5. Wskazanie Lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia, stanowiącego załącznik do Umowy, w którym wszystkie podmioty występujące, jako Wykonawca, upoważnią Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części, zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób, zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, iż w dniu 02 września 2024 r., na godz. 12.00 zaprasza Wykonawców na odbycie fakultatywnej wizji lokalnej. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl ; szczegóły w SWZ
DOKUMENTACJA TECHNICZNA DO POBRANIA POD LINKIEM
http://www.bip.szpzlo-ochota.pl/userfiles/file/bip/komplet_projektow.zip

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% (pięciu procent) ceny całkowitej podanej w ofercie.
Szczegóły w SWZ
Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy albo innego dokumentu, potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem umowy, deliktowej i kontraktowej – tj. obejmującej swoim zakresem roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa „Co” – 50%;
2) Okres gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów „G”– 20%;
3) Termin wykonania zamówienia „T” – 30%
2. Podstawą przyznania punktów:
1) w kryterium „Cena ofertowa – „Co” - oferta z najniższą ceną ofertową otrzyma 50 pkt,
a każda pozostała zgodnie ze wzorem:

najniższa oferowana cena
ilość punktów pkt = --------------------------------------------- x 50 % = 50 pkt
za cenę ofertową „Co” cena ofertowa oferty badanej


„Co” – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena ofertowa”

2) w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów – „G”” - w zakresie tego kryterium oceniane będzie zaoferowanie jak najdłuższego okresu gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów. Najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 (dwadzieścia cztery) miesiące i krócej, najdłuższy 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 20 punktów, a pozostałe zgodnie z poniższą punktacją:
• 48 miesięcy – 15 pkt
• 36 miesięcy – 10 pkt
• 24 i mniej miesięcy – 0 pkt

UWAGA:
W przypadku niewskazania w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, informacji dot. – „Oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów”, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 (dwudziesto cztero) miesięczny
i krótszy okres gwarancji, i rękojmi, serwisów i przeglądów, i przyzna w tym kryterium
0 (zero) punktów. Oferta obejmująca ww. termin 24 (dwudziesto cztero) miesięczny
i krótszy, oraz dłuższy niż 60 (sześćdziesiąt) miesięcy, zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

„G” – ilość punktów przyznana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi, serwisów
i przeglądów”

3) w kryterium „Termin wykonania zamówienia „T”, w zakresie tego kryterium oceniany będzie zaoferowany termin wykonania zamówienia. Oferta z 6 (sześcio) tygodniowym terminem realizacji zamówienia, otrzyma 30 pkt, a każda następna zgodnie z poniższą punktacją:
• 7 tygodni od podpisania umowy – 20 pkt;
• 8 tygodni od podpisania umowy – 10 pkt;
• 9 i węcej tygodni i więcej od podpisania umowy – 0 pkt;

UWAGA:
W przypadku niewskazania w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, informacji dot. terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny, 9-cio tygodniowy termin realizacji zamówienia i przyzna w tym kryterium 0 (zero) punktów. Oferta obejmująca ww. termin 9-cio tygodniowy i dłuższy oraz krótszy niż 6 (sześć) tygodni, zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
„T” - ilość punktów przyznana w kryterium „ Termin wykonania zamówienia”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.