eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecUsługi pocztowe dla Urzędu Miasta Zgorzelec



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe dla Urzędu Miasta Zgorzelec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/963026

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pocztowe dla Urzędu Miasta Zgorzelec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58d67883-f804-4559-9b2b-33b00d0775e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232755,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Zgorzelec w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek i ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym oraz obsługi odbioru przesyłek
i paczek z siedziby Zamawiającego, tj.
Urzędu Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych – krajowych
i zagranicznych,
2) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – krajowych i zagranicznych,
3) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie paczek pocztowych priorytetowych i ekonomicznych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – krajowych i zagranicznych,
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia,
5) Odbiór przesyłek objętych umową z miejsca i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego,
6) Inne konieczne usługi gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek pocztowych i paczek z siedziby Zamawiającego pięć razy w tygodniu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 10.30 do 11.30.
W przypadku, gdy na dzień tygodnia przypadnie dzień ustawowo wolny od pracy lub święto, usługa będzie świadczona w najbliższy następny dzień roboczy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dodatkowych dniach wolnych od pracy – innych niż ustawowo wolne od pracy lub święta, co najmniej 2 dni przed planowaną datą odbioru przesyłek pocztowych.
4. Wydanie przesyłek dla Wykonawcy nastąpi po okazaniu upoważnienia przez przedstawiciela Wykonawcy wraz z dokumentem tożsamości.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres usług do wykonania wraz z szacunkową ich ilością w okresie obowiązywania umowy został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonanych usług, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIV SWZ.
7. Szczegółowe obowiązki oraz zasady i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca może zaoferować możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych krajowych i zagranicznych w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. W takim przypadku Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
9. Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia kluczowych zadań (części zamówienia), tj. świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, spełniającego warunek dot. posiadania wymaganych uprawnień, określony w Rozdziale VIII SWZ.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia
z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21 sierpnia 2024 r., do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.