eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieŚwiadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc308fd1-1e4a-42a3-ad89-b0c153393593

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc308fd1-1e4a-42a3-ad89-b0c153393593

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210078/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2024.RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349417,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1
w Strzelcach Opolskich bez podziału na części.
Szacunkowa ilość miesięczna prania wynosi 4 966 kg (59 597 kg/rocznie).

1) Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich (ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie)
- 2 653 kg miesięcznie (31 838 kg rocznie),
2) Oddział Zewnętrzny w Strzelcach Opolskich (ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie)
- 1 909 kg miesięcznie (22 915 kg rocznie),
3) Oddział Zewnętrzny w Kędzierzynie- Koźlu (ul. Racławicka 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle)
- 403 kg miesięcznie (4 844 kg rocznie).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia zamówienia prania o 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktyczne zrealizowanie usługi.

Rozliczenie związane z realizacją usług pralniczych należy skalkulować za 1 kg suchego, czystego prania.

Usługi pralnicze obejmują w szczególności:
pranie wodne pościeli, bielizny, odzieży, odzieży ochronnej i roboczej szczegółowo określonej
w załączniku nr 1 i 2 do rozporządzeni a Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.12.2016 roku
w sprawie warunków bytowych osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. 2016, poz. 2224) i innych rzeczy wg potrzeb Zleceniodawcy oraz suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawa tych rzeczy, dezynfekcja chemiczno-termiczna.

Zakres świadczonych usług pralniczych:
– odbiór brudnego asortymentu pralniczego;
– sortowanie wg asortymentu, pranie, suszenie, prasowanie lub maglowanie, naprawa tych rzeczy, dezynfekcja chemiczno-termiczna; składanie wg asortymentu;
– dostawę czystego, wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego.

Szczegółowe wymagania dla świadczonych usług:
– usługi pralnicze (pranie wodne, czyszczenie, prasowanie lub maglowanie) - wykonanie tych czynności winno odbywać się w temperaturach odpowiednich dla danego rodzaju asortymentu, przy użyciu specjalnych środkach piorących lub czyszczących o właściwościach dezynfekujących, niepowodujących zniszczenia powierzonych rzeczy tj. nie powodujących zniszczenia włókien materiałów i utraty kolorów, a także nie alergizujących oraz nie powodujące utraty właściwości ochronnych,
– usługi pralnicze muszą być wykonywane z wykorzystaniem technologii i środków oddziałujących na środowisko naturalne w sposób nie naruszający obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,
– składanie rzeczy,
– konfekcjonowanie - pakowanie asortymentu w sposób zabezpieczający przed wtórnym zabrudzeniem, standardowy, powszechnie przyjęty dla danego rodzaju asortymentu.
Usługi pralnicze muszą być wykonywane według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia
i gwarantujących wysoką jakość wykonywanej usługi. Stosowane metody prania, suszenia, dezynfekcji, maglowania i prasowana tkanin nie mogą powodować zmian struktury, koloru, wymiarów, kształtu tkanin i przyspieszonego ich zużycia.

Zamawiający wymaga dysponowania pralnią spełniającą co najmniej wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 200 r., nr 40, poz. 469 z późn. zm.)

Miejsce odbioru brudnych i dostarczania czystych rzeczy:

1) Zakład Karny Nr 1 w Strzelcach Opolskich, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie – punkty składowania prania,
- odbiór brudnych rzeczy we wtorek, dostarczenie czystych rzeczy w czwartek w tym samym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 3 dni robocze,
2) Oddział Zewnętrzny w Strzelcach Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie - punkty składowania prania, magazyn mundurowy,
- odbiór brudnych rzeczy w czwartek, dostarczenie czystych rzeczy w czwartek w następnym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 6 dni roboczych,
3) Oddział Zewnętrzny w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Racławicka 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle - punkt składowania prania,
- odbiór brudnych rzeczy w piątek, dostarczenie czystych rzeczy w piątek w następnym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 6 dni roboczych,

Jeżeli w podane dni przypadnie ustawowo wolny dzień od pracy (święto) – Zamawiający każdorazowo mailowo lub telefonicznie wyznaczy Wykonawcy dzień odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia.

Zapewnienie środków transportu, środków piorących oraz wszystkich innych przedmiotów, narzędzi, pomieszczeń i urządzeń koniecznych do świadczenia usługi pralniczej należy do Wykonawcy i wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.
Rzeczy objęte usługą pralniczą będą odbierane i dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko przy zachowaniu właściwych warunków sanitarnych.

Dodatkowe informacje:

- tkaniny czyste i brudne nie mogą być transportowane tymi samymi pojemnikami i wózkami,
- zwracane po wykonaniu usług pralniczych czyste i suche tkaniny muszą być posegregowane wg asortymentu, poskładane oraz zabezpieczone w taki sposób, aby nie było bezpośredniego kontaktu z brudnym praniem podczas jego transportu i przenoszenia,
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zaginięcie lub zamianę przedmiotu zamówienia (tkanin) w trakcie wykonywania usługi pralniczej. W przypadku zamiany lub zaginięcia tkanin, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do dostarczenia brakujących tkanin lub zakupu i przekazania Zamawiającemu w miejsce zamienionych lub zaginionych - nowych, w takiej samej ilości, tego samego rodzaju i jakości,
- Wykonawca powinien dostarczyć worki na pranie do miejsca świadczenia usług najpóźniej na następny dzień roboczy po podpisaniu umowy,
- Wykonawca zobowiązuje się do oddzielnego wykonania usługi pralniczej rzeczy pochodzących z izb chorych, a także zobowiązuje się do nie mieszania rzeczy pochodzących od osób chorych z rzeczami pochodzącymi od osób zdrowych,

Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (kod CPV):
98310000-9 usługi prania i czyszczenia;
98311000-6 usługi odbierania prania;
98315000-4 usługi prasowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403173,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451554,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403173,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIMA KRAKPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282003661

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403173,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.