Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437098/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2023 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 118
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413532042
1.5.8.) Numer faksu: 413532042
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgnojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgnojno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2023 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad188f2-6409-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038820/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2023 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437098/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.III.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15871273-8 - Majonez
15871230-5 - Ketchup
4.5.5.) Wartość części: 83077,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Mięsa i wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15111100-0 - Wołowina
15131210-0 - Szynka wędzona
4.5.5.) Wartość części: 110647,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Produkty głęboko mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 21275,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Pieczywo oraz wyroby cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 46835,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Jaja kurze4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 9489,53 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Mleko i przetwory mleczne4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 109073,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Świeże warzywa4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221240-0 - Pomidory
03221410-3 - Kapusta
4.5.5.) Wartość części: 41262,17 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Owoce krajowe oraz owoce importowane4.5.3.) Główny kod CPV: 03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
03222321-9 - Jabłka
03222111-4 - Banany
03222313-0 - Truskawki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222220-1 - Pomarańcze
4.5.5.) Wartość części: 29332,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Ziemniaki4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 8988,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 617.897,67 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 600.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu w 2025r
- Suk dostawa prod żywn do sto szk przy PSP im. Św. Jad Król w Rzezawie w okresie 03.03.2025 do 31.12.2025 r.
- TP.D.LN NŻ.07.25_Zakup wraz z dostawą mięsa wołowego, wieprzowego oraz drobiowego
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych - "pomocy cukierniczych" - na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie z podziałem na 8 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.