eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanaBudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - etap 1



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,100106,207239975ffa605b92e0312d3cbc9e7b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c53b249b-3595-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019625/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 974097,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – etap 1.
W zakres robót wchodzi między innymi:
- wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową z wykonaniem niwelacji terenu i podbudowy pod nawierzchniami,
- wykonanie zjazdu z drogi,
- posadowienie kontenera socjalno - biurowego,
- posadowienie kontenera na odpady niebezpieczne
- posadowienie kontenera na przedmioty do ponownego użycia,
- budowa oświetlenia terenu,
- budowa instalacji monitoringu,
- wykonanie przyłącza energii elektrycznej wewnętrznych instalacji elektrycznych,
- wykonanie przyłącza wody do obiektu,
- budowa ogrodzenia terenu i bramy wjazdowej,
- budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe z kanalizacją sanitarną,
- budowa wagi samochodowej najazdowej o wym. 3,0x8,0m, zakres ważenia do 30 ton
W zakres robót wchodzi ponadto wykonanie zjazdu z drogi wewnętrznej. Nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie gr. 61 cm. Warstwy podbudowy wykonać zgodnie z warstwami podbudowy na placu PSZOK. Zjazd wyodrębniony krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej.
Ponadto należy uwzględnić zmianę ogrodzenia PSZOK z betonowego na ogrodzenie z paneli metalowych 3D ocynkowanych lakierowanych proszkowo o oczkach 50x200mm z drutu 5mm. Wysokość paneli 1,73 m, cokół żelbetowy wys. 25-30 cm. Panele dł. 2,5 m kolor czarny, słupki metalowe ocynkowane lakierowane proszkowo 60x40mm. Należy również uwzględnić montaż bramy przesuwnej o szerokości przejazdu 6,0 m (zmiana z szerokości 5,0 m).
Uwaga:
Z postępowania przetargowego wyłączone zostały następujące elementy:
- dostawa kontenerów KP7 - 3 szt.
- dostawa kontenerów KP40 - 5 szt.
- dostawa kontenerów na opakowania wielomateriałowe, odzież i tekstylia - 4 szt.
- wyposażenie dodatkowego kontenera socjalno-biurowego
- wyposażenie dodatkowego kontenera na przedmioty do ponownego użycia
- wyposażenie kontenera na przedmioty do ponownego użycia ujętego w tabeli ze strony 87 dokumentacji projektowej tj.: regału ocynkowanego, stołu, imadła ślusarskiego, szlifierki kątowej, wiertarki, zestawu narzędzi ręcznych, wyposażenia BHP, gaśnicy ABC, apteczki pierwszej pomocy, miotły, łopaty do śniegu.
Elementy te stanowią etap 2 zadania i będą stanowiły przedmiot odrębnego postępowania.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia (etap 1) w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 8-10 do swz) z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców,
z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny
z przepisami prawa i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254425,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1604916,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254425,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" Paweł Gawlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521543491

7.3.3) Ulica: Oświęcimska 25

7.3.4) Miejscowość: Skidziń

7.3.5) Kod pocztowy: 32-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót elektrycznych,
wykonanie nawierzchni brukowanych wraz z podbudową


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254425,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.