Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353415/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00357185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00376031/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523337210
1.5.8.) Numer faksu: 523328466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: NOWE@GMINANOWE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9363431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a7b2ea9-2323-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005657/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.13.2024.PM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Gajewo, gmina Nowe. Inwestycja przebiegać będzie przez działki nr 6/6, 50, 51/3, 53, 67, 76/1, 78/2, 79/1, 82, 83/2, 89/1, 89/4, 92/1, 92/2, 92/5, 93, 94/11, 94/12, 95/1, 95/2, 96, 100/2, 100/3, 101/1, 101/2, 105/2, 113,114, jedn. ewid. Nowe, obręb Gajewo.2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Wykopy wąskoprzestrzenne o ścianach pionowych oraz szerokoprzestrzenne,
2) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia,
3) Wykonanie podsypki piaskowej pod rurociągi,
4) Montaż rurociągów sieci wodociągowej z rur pe100 pn 10,
5) Montaż elementów uzbrojenia sieci wodociągowej (hydranty, zasuwy),
6) Próby szczelności,
7) Zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu,
8) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
a) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
b) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1a) do SWZ dokumentach. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę równą 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1318603,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie zbiornika retencyjnego wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą siecią wodociągową w miejscowości Gajewo, gminie Nowe.2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty ziemne,
3) Utwardzenie terenu – droga z płyt żelbetowych oraz ogrodzenie,
4) Zamontowanie studzienki betonowa z zaworem zwrotnym,
5) Montaż zbiornika retencyjnego i komory betonowej,
6) Montaż instalacji wodociągowej zewnętrznej,
7) Montaż zestawu hydroforowego,
8) Roboty elektryczne.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
1) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
2) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1b) do SWZ dokumentach.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.
Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę równą 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.
7. Zamawiający informuje, że w trakcie wszczynania postępowania jest na etapie pozyskiwania zgody administracyjnej (pozwolenia na budowę) na realizację robót. W przypadku nie uzyskania zgody administracyjnej w terminie do dnia podpisania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu umowy o od dnia podpisania umowy do dnia uprawomocnienia się zgody administracyjnej.
8. W przypadku otrzymania decyzji negatywnej w sprawie pozwolenia na budowę, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie przesłanek określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, bowiem bez pozwolenia na budowę przedmiotowe zamówienie publiczne nie będzie mogło być zrealizowane w ramach obowiązujących przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 729074,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663558,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663558,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591512822
7.3.3) Ulica: Plac Św. Rocha 5
7.3.4) Miejscowość: Nowe
7.3.5) Kod pocztowy: 86-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie sieci wodociągowej polegającej na ułożeniu rurociągów w wykopach oraz wykonaniu przewiertów na trasie budowanej sieci wodociągowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663558,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763527,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1318373,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763527,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo_Produkcyjna "ARIS" Rolbiecki Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791517659
7.3.4) Miejscowość: Grzegorz 8
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763527,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- "Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.