eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NoweRozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5

1.4.2.) Miejscowość: Nowe

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-170

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.7.) Numer telefonu: 523337210

1.4.8.) Numer faksu: 523328466

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: NOWE@GMINANOWE.PL

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376031

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00353415

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Gajewo, gmina Nowe. Inwestycja przebiegać będzie przez działki nr 6/6, 50, 51/3, 53, 67, 76/1, 78/2, 79/1, 82, 83/2, 89/1, 89/4, 92/1, 92/2, 92/5, 93, 94/11, 94/12, 95/1, 95/2, 96, 100/2, 100/3, 101/1, 101/2, 105/2, 113,114, jedn. ewid. Nowe, obręb Gajewo.
2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Wykopy wąskoprzestrzenne o ścianach pionowych oraz szerokoprzestrzenne,
2) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia,
3) Wykonanie podsypki piaskowej pod rurociągi,
4) Montaż rurociągów sieci wodociągowej z rur pe100 pn 10,
5) Montaż elementów uzbrojenia sieci wodociągowej (hydranty, zasuwy),
6) Próby szczelności,
7) Zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu,
8) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
a) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
b) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1a) do SWZ dokumentach. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę nie mniejszą niż 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Gajewo, gmina Nowe. Inwestycja przebiegać będzie przez działki nr 6/6, 50, 51/3, 53, 67, 76/1, 78/2, 79/1, 82, 83/2, 89/1, 89/4, 92/1, 92/2, 92/5, 93, 94/11, 94/12, 95/1, 95/2, 96, 100/2, 100/3, 101/1, 101/2, 105/2, 113,114, jedn. ewid. Nowe, obręb Gajewo.
2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Wykopy wąskoprzestrzenne o ścianach pionowych oraz szerokoprzestrzenne,
2) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia,
3) Wykonanie podsypki piaskowej pod rurociągi,
4) Montaż rurociągów sieci wodociągowej z rur pe100 pn 10,
5) Montaż elementów uzbrojenia sieci wodociągowej (hydranty, zasuwy),
6) Próby szczelności,
7) Zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu,
8) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
a) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
b) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1a) do SWZ dokumentach. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę równą 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie zbiornika retencyjnego wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą siecią wodociągową w miejscowości Gajewo, gminie Nowe.
2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty ziemne,
3) Utwardzenie terenu – droga z płyt żelbetowych oraz ogrodzenie,
4) Zamontowanie studzienki betonowa z zaworem zwrotnym,
5) Montaż zbiornika retencyjnego i komory betonowej,
6) Montaż instalacji wodociągowej zewnętrznej,
7) Montaż zestawu hydroforowego,
8) Roboty elektryczne.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
1) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
2) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1b) do SWZ dokumentach.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.
Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę nie mniejszą niż 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.
7. Zamawiający informuje, że w trakcie wszczynania postępowania jest na etapie pozyskiwania zgody administracyjnej (pozwolenia na budowę) na realizację robót. W przypadku nie uzyskania zgody administracyjnej w terminie do dnia podpisania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu umowy o od dnia podpisania umowy do dnia uprawomocnienia się zgody administracyjnej.
8. W przypadku otrzymania decyzji negatywnej w sprawie pozwolenia na budowę, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie przesłanek określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, bowiem bez pozwolenia na budowę przedmiotowe zamówienie publiczne nie będzie mogło być zrealizowane w ramach obowiązujących przepisów prawa.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie zbiornika retencyjnego wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą siecią wodociągową w miejscowości Gajewo, gminie Nowe.
2. W zakres prac wchodzą m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty ziemne,
3) Utwardzenie terenu – droga z płyt żelbetowych oraz ogrodzenie,
4) Zamontowanie studzienki betonowa z zaworem zwrotnym,
5) Montaż zbiornika retencyjnego i komory betonowej,
6) Montaż instalacji wodociągowej zewnętrznej,
7) Montaż zestawu hydroforowego,
8) Roboty elektryczne.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
1) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
2) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez skuteczne zawiadomienie rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowlanego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji). Za wybór odpowiedniej wyżej wskazanej ścieżki administracyjnej odpowiada Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1b) do SWZ dokumentach.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania.
Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
6. UWAGA: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi według poniższych zasad:
1) Pierwsza faktura częściowa na kwotę równą 2% ceny ofertowej, po wykonaniu minimum 10% zakresu rzeczowego zadania;
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona wykonawcy po wykonaniu całości zamówienia objętego umową, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej na pozostałą do zapłaty kwotę. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy określa wzór umowy.
7. Zamawiający informuje, że w trakcie wszczynania postępowania jest na etapie pozyskiwania zgody administracyjnej (pozwolenia na budowę) na realizację robót. W przypadku nie uzyskania zgody administracyjnej w terminie do dnia podpisania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu umowy o od dnia podpisania umowy do dnia uprawomocnienia się zgody administracyjnej.
8. W przypadku otrzymania decyzji negatywnej w sprawie pozwolenia na budowę, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie przesłanek określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, bowiem bez pozwolenia na budowę przedmiotowe zamówienie publiczne nie będzie mogło być zrealizowane w ramach obowiązujących przepisów prawa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-24 08:30

Po zmianie:
2024-06-26 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-24 09:00

Po zmianie:
2024-06-26 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-23

Po zmianie:
2024-07-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.