Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419386/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów dla Domu pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności im.Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627421103
1.5.8.) Numer faksu: 627428421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpspleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpspleszew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów dla Domu pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c347e3a-5aa0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044956/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy mięsa, wędlin i podrobów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.172.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169910,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy świeżego mięsa, wędlin i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2023 r. Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca:
1) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew – ok. 70% całości asortymentu,
2) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca – ok. 30% całości asortymentu.
3. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości towaru z podziałem na miejsce dostawy zgodnie z postanowieniami pkt. III.2. SIWZ.
4. Zamawiający będzie składał zlecenia za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w dni robocze w godzinach 700-1500.
5. Dostarczany towar stanowiący przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, spełniać obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz być przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
6. Dostarczany towar winien posiadać oznaczony termin przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
7. Szczegółowy wykaz wszystkich produktów został określony w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przetwórstwo Mięsa STEK-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221263534
7.3.3) Ulica: Grabów Pustkowie 10a
7.3.4) Miejscowość: Grabów nad Prosną
7.3.5) Kod pocztowy: 63-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w gminie Pleszew
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wędlin oraz mięsa drobiowego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Dostawy mięsa drobiowego
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.