eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemont lokali mieszkalnych i klatki schodowej będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych i klatki schodowej będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483835748

1.5.8.) Numer faksu: 483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a8aa7e1-9d94-4203-adbf-73a8a7f1e8b3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych i klatki schodowej będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8aa7e1-9d94-4203-adbf-73a8a7f1e8b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010328/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont lokali mieszkalnych i klatki schodowej będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/002/07/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 375566,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166461,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ I - Zadanie I obejmuje wykonanie remontu dwóch lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:
- ul. 25 Czerwca 39 m 7 ;
- ul. M.C. Skłodowskiej 8 m 3B
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego w zakresie określonym w § 4 pkt 16) umowy (wzór umowy załącznik nr 8a do SWZ).

3. Charakterystyka lokali:
Zadanie I:
Lokal mieszkalny przy ul. 25 Czerwca 39 m 7
Lokal usytuowany na parterze w budynku 2 kondygnacyjnym murowanym w systemie tradycyjnym, niepodpiwniczony, stropy drewniane, ściany nośne i działowe z ceglane. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni i pokoju.
Powierzchnia użytkowa – 25,80 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy ul. M.C. Skłodowskiej 8 m 3B
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 3 kondygnacyjnym wykonanym w systemie tradycyjnym, niepodpiwniczony, stropy drewniane, ściany nośne i działowe ceglane. Budynek wybudowany w 1905 roku, zarządzany przez Miejski Zarząd Lokalami.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, WC, przedpokoju i 3 pokoi.
Powierzchnia użytkowa – 106,14 m²
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części I oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8a do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9a, 9b do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 90244,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ II - Zadanie II obejmuje wykonanie remontu dwóch lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:
- ul. Miła 19A m 50;
- ul. Traugutta 17A m 4;
oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Odlewniczej 6F w Radomiu.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego w zakresie określonym w § 4 pkt 16) umowy (wzór umowy załącznik nr 8b do SWZ).

3. Charakterystyka lokali:
Zadanie II:
Lokal mieszkalny przy ul. Miła 19A m 50
Lokal usytuowany na IV piętrze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych preefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa – 38,73 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy ul. Traugutta 17 A m 4
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 4 kondygnacyjnym murowany w systemie tradycyjnym, niepodpiwniczony, stropy żelbetowe, ściany nośne i działowe z cegły. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z łazienki, kuchni, przedpokoju i pokoju.
Powierzchnia użytkowa – 28,14 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Klatka schodowa - ul. Odlewnicza 6F
Klatka schodowa w budynku 2 kondygnacyjnym, wykonanym metodą tradycyjną. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane na mokro. Mury fundamentowe z bloczków żwirobetonowych na zaprawie cementowej. Ściany nośne i działowe z gazobetonu i cegły palonej.
Budynek zarządzany przez Miejski Zarząd Lokalami.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części II oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8b do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9c, 9d i 9e do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 76217,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97165,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97165,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97165,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139

7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97165,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81035,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81035,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81035,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139

7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81035,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.