Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00499819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00579991/01 - Wynik z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie – etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1f9d90-f3d7-4d20-8797-c3d74954b51f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,174070,38081efa3794fac2d25698c3f8686150.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: platformą):
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,174070,38081efa3794fac2d25698c3f8686150.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy:
1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta w Platformie, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz uznaje go za wiążący,
2) szczegółowa instrukcja obsługi platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html,
3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy,
4) numer telefonu infolinii technicznej oraz adres e-mail dotyczący Platformy: +48 71 787 35 34, pn-pt: 8:00-16:00 e-mail: helpdesk@logintrade.net,
2. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31. Mozilla Firefox 26. Opera 18;
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;
5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) oferta złożona przez wykonawcę na portalu, nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
b) czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w §X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn, NIP: 739-020-01-75, REGON: 510989163;
2) kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres, telefonicznie pod numerem tel. 527-95-96 lub pocztą elektroniczna na adres sekretariat@muzeum.olsztyn.pl. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych pisemnie na adres siedziby administratora danych lub drogą elektroniczną na adres iod@muzeum.olsztyn.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych ZP.243.6.2024 spoczywający na Muzeum jako jednostce sektora finansów publicznych,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa);
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
12) Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.243.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich, polegających na dostosowaniu zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonaniu centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie - etap I. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowa w celu dostosowania budynku do warunków ochrony przeciwpożarowej – Etap I, zgodnie z dokumentacją aut. Klata Architekci Małgorzata Maziewska z 10.06.2024 roku, stanowiącą wydzielenie 1 etapu prac z dokumentacji dot. przebudowy w celu dostosowania budynku zamku do warunków ochrony przeciwpożarowej z 30.08.2023 roku, która obejmuje w szczególności:
a) wyposażenie budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 3 lux w osi dróg ewakuacyjnych – korytarzy i klatek schodowych, wyposażenie dróg ewakuacyjnych w podświetlane znaki ewakuacyjne oraz oświetlenie przeszkodowe, wyposażenie sal ekspozycyjnych 3-1, 3-2 na poziomie +8.55 oraz sali ekspozycyjnej 4-1 na poziomie +11,13 w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, wg zakresu wskazanego w dokumentacji dla etapu I, czyli zgodnie z projektowanymi opisem i rysunkami:
- w zejściu i przedsionku piwnic skrzydła północno-wschodniego (kondygnacja 0, -1 i -2),
- w korytarzu i klatce schodowej sutereny skrzydła wschodniego barokowego (kondygnacja -1),
- w klatce schodowej przybudówki arkadowej skrzydła południowo-zachodniego i w dojściu do tej klatki (kondygnacja 0 i +1),
- w bocznej klatce schodowej skrzydła wschodniego barokowego i pomieszczeniach komunikacyjnych z nią sąsiadujących od parteru do poddasza (kondygnacja 0, +1, +2),
- w głównej klatce schodowej skrzydła wschodniego barokowego oraz przylegającym holu (kondygnacja +1),
- na dwóch kondygnacjach spichrzowych skrzydła północno-wschodniego (kondygnacja +2 i +3);
- w wieży od poziomu +10,95 w górę;
b) wyposażenie instalacji elektrycznej na poziomie kondygnacji nadziemnych w skrzydle północno-wschodnim oraz w skrzynce bezpiecznikowej na poziomie poddasza przy wieży w przeciwpożarowe detektory iskrzeń;
c) doposażenie systemu sygnalizacji pożaru w dodatkową (drugą) linię dozorową na poddaszu w skrzydle północno-wschodnim oraz w sygnalizatory głosowe w salach ekspozycyjnych skrzydła północno-wschodniego i południowo-zachodniego;
d) w systemie sygnalizacji pożaru należy wprowadzić alarmowanie jednostopniowe w godzinach pracy administracji zamku, czyli osób przebywających na poddaszu w skrzydle południowo-wschodnim. W celu ograniczenia fałszywych alarmów należy zastosować detekcję dymu na zasadzie koincydencji dwóch czujek po zadziałaniu, których nastąpi transmisja alarmu do PSP;
e) wydzielenie wieży zamku od pozostałej części budynku drzwiami w klasie ogniowej EI60, zamknięcie drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 piwnicy oraz wejścia do klatki południowo-wschodniej na poziomie +8.33, zamknięcie otworu pomieszczenia technicznego mieszczącego licznik wody na poziomie piwnicy w skrzydle barokowym wschodnim drzwiami o klasie odporności ogniowej EI60C, wraz z przepustami instancyjnymi w ścianach i stropie pomieszczenia – w liczbie projektowanej, wg zestawienia;
f) demontaż drewnianej zabudowy „kasy” w skrzydle południowo-wschodnim;
g) inwentaryzacja ilościowa i jakościowa oraz pod względem typu kabli w odkrytych bruzdach w korytarzu na poziomie -4,01 w piwnicy skrzydła barokowego, na ile to będzie możliwe z opisaniem w sposób rysunkowy ich lokalizacji i znaczenia w systemie ogólnym okablowania zamku.
2) przebudowę i częściową zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia serwerowni wraz ze zmianą zagospodarowania fragmentu północnego międzymurza - Etap I, zgodnie z dokumentacją aut. arch. Agata Wojciechowska-Grygo Studio Format z 01-04. 2023 roku, która obejmuje w szczególności:
a) usunięcie otworu drzwiowego zsypu poprzez jego zamurowanie wg projektu i wykonanie w zamurowaniu otworu kanału wentylacyjnego,
b) remont studni zsypu z wykonaniem izolacji pionowej od zewnątrz oraz wykonaniem nowego zadaszenia wg projektu,
c) skucie tynków wewnętrznych ze ścian obwodowych zewnętrznych pomieszczeń 01. i 02. wg projektu,
d) prace konserwatorskie ceglanego lica ściany fundamentowej oraz cokołu budynku tzw. łącznika od strony międzymurza północnego wg programu prac konserwatorskich, obejmujące w szczególności:
- demontaż z lica wtórnych elementów metalowych oraz roślin,
- demontaż wtórnych uzupełnień cegły i spoin,
- usunięcie zniszczonych cegieł i spoin,
- oczyszczenie z wtórnych powłok malarskich i innych (tynkarskich, izolacyjnych) oraz wszelkich zanieczyszczeń właściwie dobraną metodą czyszczącą,
- dezynfekcję lica,
- usunięcie z muru soli rozpuszczalnych,
- uzupełnienie ubytków w licu (cegłach i spoinowaniu) oraz uporządkowanie wątku gdzie jest to niezbędne (przy użyciu cegieł dobranych do cegieł oryginalnie użytych w cokole pod względem wymiarów, koloru, faktury oraz zapraw dobranych składem, kolorem i fakturą do oryginalnych spoin),
- skuteczną naprawę spękań w zakresie niezbędnym,
- scalenie kolorystyczne lica,
- hydrofobizację lica cokołu,
- wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej, tj. otynkowanie, wykonanie izolacji systemowej typu co najmniej średniego zabezpieczonej matą z geokompozytu drenarskiego wywiniętą na spód wykopu, obłożenie drenu na dnie wykopu i obsypanie go żwirem, zabezpieczenie obsypki geowłókniną;
- zakończenie cokołu obróbką blacharską z blachy miedzianej, tworzącej okapnik,
e) kompleksowe wykonanie (z wykończeniem włącznie) nowych schodów zewnętrznych prowadzących od drzwi zewnętrznych parteru budynku tzw. łącznika na teren międzymurza, mających docelowo mieścić w swoim wnętrzu (w przestrzeni technicznej) urządzenia zewnętrzne instalacji klimatyzacyjnej (w tym wykonanie ściany oporowej tych schodów - poz. 1.8),
f) przebudowę istniejącego odcinka drenażu opaskowego biegnącego wzdłuż muru obronnego zamykającego od wschodu międzymurze północne wg projektu (w związku z budową nowych schodów zewnętrznych jak wyżej);
g) prace konserwatorskie kamiennego zwieńczenia tego muru w terenie (odsadzki w poziomie terenu) wraz z uzupełnieniem w zakresie niezbędnym izolacji pionowej tego muru przy okazji przebudowy istniejącego odcinka drenażu opaskowego biegnącego wzdłuż niego (Zamawiający informuje, że izolacja tego muru w 2014 roku wykonana została jako izolacja pionowa składająca się z geokompozytu drenażowego wywiniętego pod drenaż, geowłókniny i obsypki żwirowej o granulacji do 20 mm; izolacja została wykonana po uprzednim wyrównaniu nierówności muru gliną),
h) kompleksowe wykonanie remontu najniższego biegu istniejących schodów prowadzących od drzwi zewnętrznych pierwszego piętra budynku tzw. łącznika na teren międzymurza, tj. na długości od najniższego spocznika schodów włącznie do wykonywanego od podstaw ostatniego stopnia schodów włącznie, z przemurowaniem ściany podwalinowej tego biegu i wykonaniem wszystkich zaprojektowanych elementów konstrukcyjnych tego biegu w gruncie (ław fundamentowych, ścian podwalinowych, ściany oporowej), bez konserwacji i ponownego montażu kutych balustrad tego biegu (otwory w stopniach granitowych biegu przeznaczone do montażu balustrad należy tymczasowo skutecznie zaślepić, by nie dochodziło do rozsadzania kamienia pod wpływem warunków atmosferycznych do czasu montażu balustrady),
i) przebudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz ze zmianą przebiegu odcinka tej instalacji wewnątrz pomieszczeń 0.1 i 0.2 wg projektu,
j) przebudowę odwodnienia liniowego wzdłuż elewacji wschodniej budynku tzw. łącznika i remont korony (uskoku) wschodniego muru obronnego na długości wykonywanego odwodnienia, obejmującą w szczególności:
- rozbiórkę obecnego odwodnienia liniowego i nawierzchni uskoku wokół tego odwodnienia,
- oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni muru odkrytego w wyniku rozbiórki,
- remont odkrytej powierzchni (wykucie wtórnych fragmentów wykonanych z wadliwych materiałów, wyrównanie ubytków do geometrii spadku wymaganego pod nowe odwodnienie, spoinowanie),
- przemurowanie nakrywy (z płyt piaskowcowych) wysuniętej okapnikowo przed lico muru wschodniego (z oczyszczeniem i dezynfekcją płyt przed ich powtórnym zamontowaniem oraz z korektą kąta ustawienia i korektą kąta zakończenia płyt od strony odwodnienia, tj. z wykonaniem podcięcia w postaci klina), na całej długości tej nakrywy z płyt piaskowcowych,
- wykonanie wysokoelastycznej izolacji wymaganej pod nowym odwodnieniem,
- wykonanie w miejscu obecnego odwodnienia systemowego nowego kamiennego, otwartego rynsztoku z elementem odwodnienia narożnego w typie misy (na przełamaniu odwodnienia), posiadającym podwójne dno (ażurowe, chroniące przed dostępem liści, oraz faktyczne), przy czym odwodnienie należy przedłużyć w kierunku północnym, tj. do miejsca zejścia narożnej rury spustowej z dachu budynku tzw. łącznika,
- wybrukowanie pozostałej części korony (uskoku) muru na długości wykonywanego odwodnienia kostką granitową odzyskaną podczas rozbiórki uskoku,
- wykonanie osiatkowania rynsztoku,
- wykonanie dedykowanego kosza zbiornikowego na wylocie odwodnienia do rury spustowej,
- przedłużenie wylotów dwóch rur spustowych z dachu budynku tzw. łącznika z blachy miedzianej;
k) wyrównanie terenu międzymurza północnego na długości elewacji łącznika wg projektu (bez wykonywania zagospodarowania terenu w postaci murków i schodów terenowych),
l) nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi (na nadzór istnieje obowiązek uzyskania pozwolenia WKZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262522-6 - Roboty murarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
- doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
- doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
- doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
d) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
- doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
e) kierownikiem prac konserwatorskich i restauratorskich prowadzącym prace konserwatorskie ceglanego lica i detalu architektonicznego w specjalności odpowiedniej dla konserwacji cegły i detalu architektonicznego. Minimalne wymagania:
- posiadający wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w specjalności odpowiedniej dla konserwacji cegły i detalu architektonicznego;
- przez funkcję kierownika prac zamawiający rozumie osobę prowadzącą prace konserwatorskie na podstawie pozwolenia WKZ,
f) archeologiem – prowadzącym badania archeologiczne nad wszelkimi pracami ziemnymi w zakresie zadania. Minimalne wymagania:
- posiadający wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
g) Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji poszczególnych kierowników robót/prac/badań ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż,
h) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz oaz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego,
i) Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 3 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia,
j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki określone w ppkt 4.2.
4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków zapisy dotyczące oceny spełnia warunków udziału w postępowaniu oraz polegania na zasobach podmiotu trzeciego są określone w §VII ust.1-5 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :
1) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ ) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ), zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć . Termin, o którym mowa w w pkt 2 niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 5 SWZ) stosuje się odpowiednio
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :
1) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób, odpowiadający warunkowi określonemu w §VII ust.2 pkt 4 ppkt 4.2 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ,
2) pełnomocnictwo:
a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w pkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) zapis lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,
c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór załącznik nr 2D do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym .
4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności :
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2C do SWZ,
6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania :
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 13.09.2024 r. do godz. 09.00 wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą zgodnie z §XIII ust.1 SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U.2024.419).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer rachunku 52 1030 1218 0000 0000 9051 2002 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn,
2) musi wskazywać nazwę postępowania,
3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
4) kwotę gwarancji/poręczenia,
5) termin ważności gwarancji/poręczenia,
6) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej,
7) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia,
8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków informacje na temat wadium są zawarte w §XXVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia określono w SWZ oraz w ogłoszeniu w sekcji dot. warunków udziału w postępowaniu i sekcji IX.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy(załącznik nr 4 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,174070,38081efa3794fac2d25698c3f8686150.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Dodatkowe przesłanki wykluczenia:6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.2024.507; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U.2023.1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
7. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 6.
8. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
II. Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10.) Ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 230 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 31.05.2025 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia .
2. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 230 dni będzie wybiegać poza datę 31.05.2025, to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 31.05.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 230 dni będzie upływała przed datą 31.05.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 230 dzień liczony od dnia podpisania umowy.
3. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy może zostać zaktualizowany. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga aneksu do umowy. Potwierdzeniem wprowadzenia zmian i modyfikacji będzie podpisanie przez Strony umowy zaktualizowanego harmonogramu. Aktualizacja harmonogramu nie może powodować zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.