Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00497587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00499819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,174070,38081efa3794fac2d25698c3f8686150.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1f9d90-f3d7-4d20-8797-c3d74954b51f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 751440,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 651440,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich, polegających na dostosowaniu zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie do obowiązujących wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz wykonaniu centralnej serwerowni MWiM w Olsztynie - etap I. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowa w celu dostosowania budynku do warunków ochrony przeciwpożarowej – Etap I, zgodnie z dokumentacją aut. Klata Architekci Małgorzata Maziewska z 10.06.2024 roku, stanowiącą wydzielenie 1 etapu prac z dokumentacji dot. przebudowy w celu dostosowania budynku zamku do warunków ochrony przeciwpożarowej z 30.08.2023 roku, która obejmuje w szczególności:
a) wyposażenie budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 3 lux w osi dróg ewakuacyjnych – korytarzy i klatek schodowych, wyposażenie dróg ewakuacyjnych w podświetlane znaki ewakuacyjne oraz oświetlenie przeszkodowe, wyposażenie sal ekspozycyjnych 3-1, 3-2 na poziomie +8.55 oraz sali ekspozycyjnej 4-1 na poziomie +11,13 w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, wg zakresu wskazanego w dokumentacji dla etapu I, czyli zgodnie z projektowanymi opisem i rysunkami:
- w zejściu i przedsionku piwnic skrzydła północno-wschodniego (kondygnacja 0, -1 i -2),
- w korytarzu i klatce schodowej sutereny skrzydła wschodniego barokowego (kondygnacja -1),
- w klatce schodowej przybudówki arkadowej skrzydła południowo-zachodniego i w dojściu do tej klatki (kondygnacja 0 i +1),
- w bocznej klatce schodowej skrzydła wschodniego barokowego i pomieszczeniach komunikacyjnych z nią sąsiadujących od parteru do poddasza (kondygnacja 0, +1, +2),
- w głównej klatce schodowej skrzydła wschodniego barokowego oraz przylegającym holu (kondygnacja +1),
- na dwóch kondygnacjach spichrzowych skrzydła północno-wschodniego (kondygnacja +2 i +3);
- w wieży od poziomu +10,95 w górę;
b) wyposażenie instalacji elektrycznej na poziomie kondygnacji nadziemnych w skrzydle północno-wschodnim oraz w skrzynce bezpiecznikowej na poziomie poddasza przy wieży w przeciwpożarowe detektory iskrzeń;
c) doposażenie systemu sygnalizacji pożaru w dodatkową (drugą) linię dozorową na poddaszu w skrzydle północno-wschodnim oraz w sygnalizatory głosowe w salach ekspozycyjnych skrzydła północno-wschodniego i południowo-zachodniego;
d) w systemie sygnalizacji pożaru należy wprowadzić alarmowanie jednostopniowe w godzinach pracy administracji zamku, czyli osób przebywających na poddaszu w skrzydle południowo-wschodnim. W celu ograniczenia fałszywych alarmów należy zastosować detekcję dymu na zasadzie koincydencji dwóch czujek po zadziałaniu, których nastąpi transmisja alarmu do PSP;
e) wydzielenie wieży zamku od pozostałej części budynku drzwiami w klasie ogniowej EI60, zamknięcie drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 piwnicy oraz wejścia do klatki południowo-wschodniej na poziomie +8.33, zamknięcie otworu pomieszczenia technicznego mieszczącego licznik wody na poziomie piwnicy w skrzydle barokowym wschodnim drzwiami o klasie odporności ogniowej EI60C, wraz z przepustami instancyjnymi w ścianach i stropie pomieszczenia – w liczbie projektowanej, wg zestawienia;
f) demontaż drewnianej zabudowy „kasy” w skrzydle południowo-wschodnim;
g) inwentaryzacja ilościowa i jakościowa oraz pod względem typu kabli w odkrytych bruzdach w korytarzu na poziomie -4,01 w piwnicy skrzydła barokowego, na ile to będzie możliwe z opisaniem w sposób rysunkowy ich lokalizacji i znaczenia w systemie ogólnym okablowania zamku.
2) przebudowę i częściową zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia serwerowni wraz ze zmianą zagospodarowania fragmentu północnego międzymurza - Etap I, zgodnie z dokumentacją aut. arch. Agata Wojciechowska-Grygo Studio Format z 01-04. 2023 roku, która obejmuje w szczególności:
a) usunięcie otworu drzwiowego zsypu poprzez jego zamurowanie wg projektu i wykonanie w zamurowaniu otworu kanału wentylacyjnego,
b) remont studni zsypu z wykonaniem izolacji pionowej od zewnątrz oraz wykonaniem nowego zadaszenia wg projektu,
c) skucie tynków wewnętrznych ze ścian obwodowych zewnętrznych pomieszczeń 01. i 02. wg projektu,
d) prace konserwatorskie ceglanego lica ściany fundamentowej oraz cokołu budynku tzw. łącznika od strony międzymurza północnego wg programu prac konserwatorskich, obejmujące w szczególności:
- demontaż z lica wtórnych elementów metalowych oraz roślin,
- demontaż wtórnych uzupełnień cegły i spoin,
- usunięcie zniszczonych cegieł i spoin,
- oczyszczenie z wtórnych powłok malarskich i innych (tynkarskich, izolacyjnych) oraz wszelkich zanieczyszczeń właściwie dobraną metodą czyszczącą,
- dezynfekcję lica,
- usunięcie z muru soli rozpuszczalnych,
- uzupełnienie ubytków w licu (cegłach i spoinowaniu) oraz uporządkowanie wątku gdzie jest to niezbędne (przy użyciu cegieł dobranych do cegieł oryginalnie użytych w cokole pod względem wymiarów, koloru, faktury oraz zapraw dobranych składem, kolorem i fakturą do oryginalnych spoin),
- skuteczną naprawę spękań w zakresie niezbędnym,
- scalenie kolorystyczne lica,
- hydrofobizację lica cokołu,
- wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej, tj. otynkowanie, wykonanie izolacji systemowej typu co najmniej średniego zabezpieczonej matą z geokompozytu drenarskiego wywiniętą na spód wykopu, obłożenie drenu na dnie wykopu i obsypanie go żwirem, zabezpieczenie obsypki geowłókniną;
- zakończenie cokołu obróbką blacharską z blachy miedzianej, tworzącej okapnik,
e) kompleksowe wykonanie (z wykończeniem włącznie) nowych schodów zewnętrznych prowadzących od drzwi zewnętrznych parteru budynku tzw. łącznika na teren międzymurza, mających docelowo mieścić w swoim wnętrzu (w przestrzeni technicznej) urządzenia zewnętrzne instalacji klimatyzacyjnej (w tym wykonanie ściany oporowej tych schodów - poz. 1.8),
f) przebudowę istniejącego odcinka drenażu opaskowego biegnącego wzdłuż muru obronnego zamykającego od wschodu międzymurze północne wg projektu (w związku z budową nowych schodów zewnętrznych jak wyżej);
g) prace konserwatorskie kamiennego zwieńczenia tego muru w terenie (odsadzki w poziomie terenu) wraz z uzupełnieniem w zakresie niezbędnym izolacji pionowej tego muru przy okazji przebudowy istniejącego odcinka drenażu opaskowego biegnącego wzdłuż niego (Zamawiający informuje, że izolacja tego muru w 2014 roku wykonana została jako izolacja pionowa składająca się z geokompozytu drenażowego wywiniętego pod drenaż, geowłókniny i obsypki żwirowej o granulacji do 20 mm; izolacja została wykonana po uprzednim wyrównaniu nierówności muru gliną),
h) kompleksowe wykonanie remontu najniższego biegu istniejących schodów prowadzących od drzwi zewnętrznych pierwszego piętra budynku tzw. łącznika na teren międzymurza, tj. na długości od najniższego spocznika schodów włącznie do wykonywanego od podstaw ostatniego stopnia schodów włącznie, z przemurowaniem ściany podwalinowej tego biegu i wykonaniem wszystkich zaprojektowanych elementów konstrukcyjnych tego biegu w gruncie (ław fundamentowych, ścian podwalinowych, ściany oporowej), bez konserwacji i ponownego montażu kutych balustrad tego biegu (otwory w stopniach granitowych biegu przeznaczone do montażu balustrad należy tymczasowo skutecznie zaślepić, by nie dochodziło do rozsadzania kamienia pod wpływem warunków atmosferycznych do czasu montażu balustrady),
i) przebudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz ze zmianą przebiegu odcinka tej instalacji wewnątrz pomieszczeń 0.1 i 0.2 wg projektu,
j) przebudowę odwodnienia liniowego wzdłuż elewacji wschodniej budynku tzw. łącznika i remont korony (uskoku) wschodniego muru obronnego na długości wykonywanego odwodnienia, obejmującą w szczególności:
- rozbiórkę obecnego odwodnienia liniowego i nawierzchni uskoku wokół tego odwodnienia,
- oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni muru odkrytego w wyniku rozbiórki,
- remont odkrytej powierzchni (wykucie wtórnych fragmentów wykonanych z wadliwych materiałów, wyrównanie ubytków do geometrii spadku wymaganego pod nowe odwodnienie, spoinowanie),
- przemurowanie nakrywy (z płyt piaskowcowych) wysuniętej okapnikowo przed lico muru wschodniego (z oczyszczeniem i dezynfekcją płyt przed ich powtórnym zamontowaniem oraz z korektą kąta ustawienia i korektą kąta zakończenia płyt od strony odwodnienia, tj. z wykonaniem podcięcia w postaci klina), na całej długości tej nakrywy z płyt piaskowcowych,
- wykonanie wysokoelastycznej izolacji wymaganej pod nowym odwodnieniem,
- wykonanie w miejscu obecnego odwodnienia systemowego nowego kamiennego, otwartego rynsztoku z elementem odwodnienia narożnego w typie misy (na przełamaniu odwodnienia), posiadającym podwójne dno (ażurowe, chroniące przed dostępem liści, oraz faktyczne), przy czym odwodnienie należy przedłużyć w kierunku północnym, tj. do miejsca zejścia narożnej rury spustowej z dachu budynku tzw. łącznika,
- wybrukowanie pozostałej części korony (uskoku) muru na długości wykonywanego odwodnienia kostką granitową odzyskaną podczas rozbiórki uskoku,
- wykonanie osiatkowania rynsztoku,
- wykonanie dedykowanego kosza zbiornikowego na wylocie odwodnienia do rury spustowej,
- przedłużenie wylotów dwóch rur spustowych z dachu budynku tzw. łącznika z blachy miedzianej;
k) wyrównanie terenu międzymurza północnego na długości elewacji łącznika wg projektu (bez wykonywania zagospodarowania terenu w postaci murków i schodów terenowych),
l) nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi (na nadzór istnieje obowiązek uzyskania pozwolenia WKZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262522-6 - Roboty murarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962028,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588412,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962028,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GN-KNIT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393976114
7.3.3) Ulica: ul. Marii Zientary-Malewskiej 65
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-310
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) nazwa podwykonawcy: ZAWOREK Zbigniew Taranowicz
a) opis powierzonej części zamówienia: roboty sanitarne ,
2) nazwa podwykonawcy: Tesla" S.C. Przemysław Kazimierczak Mariusz Białogrzywiec
a) opis powierzonej części zamówienia: Roboty elektryczne i teletechniczne,
3) nazwa podwykonawcy: AKROTERION
a) opis powierzonej części zamówienia: prace konserwatorskie ,
4) nazwa podwykonawcy: WESTO
a) opis powierzonej części zamówienia: dostawa i montaż stolarki p.poż,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962028,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 230 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 31.05.2025 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 230 dni będzie wybiegać poza datę 31.05.2025, to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 31.05.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 230 dni będzie upływała przed datą 31.05.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 230 dzień liczony od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Przebudowa skrzyżowania ulic Olsztyńskiej, Wilczej i Emila von Behringa oraz budowa skrzyżowania ulicy Olsztyńskiej, Sportowej i Floriana wraz z infrastrukturą techniczną
- Remont pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym - część B budynku RDW Elbląg.
- Odbiór, transport odpadów komunalnych, masowych, resztkowych, wielkogabarytowych, budowlanych i szkła wraz z dzierżawą prasokontenera i innych oraz pojemników na ich gromadzenie
- usługa ubezpieczenia Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Remont nawierzchni i oświetlenia skateparku w Parku Kotańskiego
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
- 374.2024 Wyłonienie wykonawcy na wymianę instalacji oświetlenia podstawowego świetlówkowego na oświetlenie ledowe w pomieszcz. ZDBiWG i IGiGP w budynku przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie - ETAP II.
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.