Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Łańcucie na rzecz podniesienia jakości edukacji uczniów ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łańcucie – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256971
1.5.8.) Numer faksu: 172256970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Łańcucie na rzecz podniesienia jakości edukacji uczniów ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łańcucie – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8f6253-1948-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058903/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 Łańcucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10839837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącej zabudowy, zaprojektowanie i wykonanie kompletnego obiektu sportowo-rekreacyjnego i oświatowego, wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami zewnętrznymi, instalacjami wewnętrznymi, sieciami, usunięciem kolizji oraz rozwiązaniami w zakresie infrastruktury technicznej, zabezpieczeniem obiektów w zakresie oddziaływania inwestycji, a także opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i powykonawczej.
Zakres zadania inwestycyjnego zawiera zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
polegających na budowie kompleksu obiektów, w skład którego będą wchodziły:
1a) Obiekty kubaturowe o powierzchni łącznej pomieszczeń wynoszącej około 2538m2. Obiekty o konstrukcji mieszanej uzależnionej od lokalizacji względem poziomu terenu oraz przeznaczenia pomieszczeń determinującego maksymalne rozpiętości konstrukcyjne, czy wysokość minimalną pomieszczeń. Na poziomach „-2” i „-1” lokalizuje się pomieszczenia o funkcji sportowo-rekreacyjnej, tj. halę sportową oraz siłownię wraz z pomieszczeniami uzupełniającymi ich funkcje, jak szatnie, sanitariaty, umywalnie, pomieszczenia trenerów. Pozostałą cześć powierzchni zajmują pomieszczenia techniczne oraz magazynowe. Poziomy „0” oraz „+1” przeznacza się na prowadzenie zajęć dydaktycznych nawiązując do oświatowej funkcji budynku.
Podstawowe parametry budynku:
1) Powierzchnia zabudowy: 1591,40 m2
2) Powierzchnia użytkowa: 2548,20 m²
3) Szerokość elewacji frontowej: 56,21 m
4) Ilość kondygnacji podziemnych 2 szt.
5) Ilość kondygnacji nadziemnych 2 szt.
6) Wysokość budynku: 11,87 m
7) Kubatura budynku: 19683,00 m3
1b) Obiekty zewnętrzne oraz infrastruktura techniczna
Zadanie obejmuje wykonanie kompletnego zagospodarowania terenu w szczególności:
1) Wykonanie utwardzeń terenu – ciągów pieszych, dojść i dojazdów;
2) Wykonanie niwelacji terenu, zabezpieczeń skarp, wykonanie ścian oporowych;
3) Budowa elementów oświetlenia terenu;
4) Nasadzenie drzew i krzewów zgodnie z wytycznymi zamawiającego;
5) Budowa obiektów małej architektury – ławki parkowe itp.;
6) Przebudowa i zabezpieczenie instalacji i sieci w obszarze inwestycji, usunięcie kolizji;
7) Zabezpieczenie budynków w obszarze prowadzenia robót - w bezpośrednim sąsiedztwie, w tym budynku zabytkowego kościoła;
8) Budowa przyłączy i instalacji zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21889992,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21889992,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21889992,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ PROFIBUD SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133643267
7.3.4) Miejscowość: CHMIELNIK 277 B
7.3.5) Kod pocztowy: 36-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe , Konstrukcja Stalowa, Stolarka i ślusarka zewnętrzna, Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21889992,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŁAŃCUT
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR MARKOWA
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR RAKSZAWA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR CZARNA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.