eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekOpracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Olsztynek



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Olsztynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,170754,01c44f19a8be8a97402f1b7d2ba2868f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Olsztynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53965149-f7b4-40d4-ad5f-9d205a7ae1a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Olsztynek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu planu ogólnego gminy Olsztynek. Podstawą sporządzenia planu ogólnego jest uchwała Nr LXVII-644/2024 Rady Miejskiej w Olsztynku z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Olsztynek.
2. Zakres obowiązków Wykonawcy niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie obejmował w szczególności:
1) pozyskanie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, które nie są w dyspozycji Zamawiającego;
2) dokonanie analizy istniejącego stanu zagospodarowania gminy, w szczególności pod kątem elementów będących treścią planu ogólnego;
3) przygotowanie projektów pism przewodnich niezbędnych w toku procedury planistycznej;
4) analizę złożonych do planu ogólnego wniosków lub uwag wraz z przedstawieniem propozycji ich rozpatrzenia z uzasadnieniem;
5) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z niezbędnymi opracowaniami: bilansem mieszkaniowym, prognozą strategiczną oddziaływania na środowisko, danymi przestrzennymi, uzasadnieniem, wykonaniem dokumentacji prac planistycznych oraz innymi dokumentami, których sporządzenie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia;
6) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego, o których mowa w ustawie, w miejscach i w formie wskazanej przez Zamawiającego, opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień na zadawane pytania;
7) dokonywanie niezbędnych zmian lub korekt w projekcie planu wynikających z otrzymanych stanowisk innych organów lub uwzględnienia wniosków lub uwag;
8) osobisty udział co najmniej głównego projektanta Planu w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisjach oraz sesji Rady Miejskiej, których tematem będzie projekt planu ogólnego;
9) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
10) w przypadku ponowienia procedury (w tym również w wyniku uchylenia planu przez organ nadzoru lub sąd) – ponowne opracowanie lub korekta niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umowy;
11) osobisty udział Głównego Projektanta planu w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu omówienia stanu prac nad planem oraz bieżących problemów, a także podjęcia decyzji co do przyjęcia rozwiązań planistycznych, w każdy pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca, licząc od dnia podpisania umowy;
12) wykonanie innych czynności, niewymienionych w umowie, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej, przepisami Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (zwanej dalej w treści „Ustawą”), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności stosowanej zwykle w profesjonalnej działalności przy wykonywaniu podobnych usług w zbliżonych warunkach. Wykonawca zobowiązuje się do nie podejmowania jakichkolwiek działań mogących mieć negatywny wpływ na realizację umowy, w szczególności mogących spowodować opóźnienia w wykonaniu umowy.
5. Strony ustalają następujące formy opracowania Przedmiotu umowy: elektroniczna i (tam, gdzie to konieczne ze względu na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy) papierowa, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa.
6. Zamawiający informuje, że we własnym zakresie wykonał czynności, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r.), uzgodnił zakres i stopień szczegółowości informacji zawartych w prognozie strategicznej oddziaływania na środowisko oraz uzyskał bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT) w formie plików GML.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy Pzp;
2) art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający informuje, iż unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Po dokonaniu jej wnikliwej analizy oraz załączonych do niej w toku postępowania podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający uznał, że oferta podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.