eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoSukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2023 roku.



Og³oszenie z dnia 2022-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564913350

1.5.8.) Numer faksu: 564951810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bobrowo.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4f1f48af-7225-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00473886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007736/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bobrowo.bip.net.pl/?a=8346

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostêpnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/). oraz poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty oraz o¶wiadczeñ o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert udostêpniaj±c je na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³ynie w terminie, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz przed³u¿enia terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
7. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uwa¿a siê za z³o¿one w terminie, je¿eli ich tre¶æ dotar³a do adresata przed up³ywem wyznaczonego terminu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowo reprezentuj±cy Gminê Bobrowo;
2) nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych: telefon 56 495 18 24, e-mail: iod@bobrowo.org;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, ci f RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OCW.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawy oleju napêdowego dla pojazdów s³u¿bowych gminy Bobrowo do w³asnego zbiornika magazynowego o pojemno¶ci 2800 litrów, zlokalizowanego na terenie siedziby Zamawiaj±cego, Bobrowo 16A w ilo¶ci 29.000 litrów.
2. Dostawy oleju napêdowego grzewczego do zbiornika o pojemno¶ci 6000 litrów do Szko³y Podstawowej w Nie¿ywieciu, Nie¿ywiêæ 234 w ilo¶ci 19.000 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê jedynym kryterium cena.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
b. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Za spe³nienie tego warunku uznaje siê z³o¿enie aktualnej na dzieñ sk³adania ofert koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1385 z po¼. zm.);
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
d. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w pozosta³ym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 1 p.z.p. dotycz±ce:
a. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
b. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Za spe³nienie tego warunku uznaje siê z³o¿enie aktualnej na dzieñ sk³adania ofert koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1385 z po¼. zm.);
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
d. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
5. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, takich jak:
- koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1385 z po¼. zm.) aktualnej na dzieñ sk³adania ofert;
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w pozosta³ym zakresie

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca, wraz z ofert± sk³adan± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, do³±cza do oferty o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.), w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.
Przedmiotowe o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o których mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi rozdziale VII SWZ.
2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, mog± zostaæ wezwani do przedstawienia Zamawiaj±cemu umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy wskazanych w projekcie umowy,stanowi±cej cze¶æ XX niniejszej SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.