Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00413138/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00495001/01 - Wynik z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a659111-5503-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Hali Sportowej przy Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141308,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/montaż sprzętu sportowego: bieżni treningowej mechanicznej, bieżni treningowej elektrycznej i bramy treningowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: sprzęty służące do wzmacniania mięśni klatki piersiowej, ramion, barków, nóg oraz pleców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 54191,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż platformy dynamograficznej/ dynanometrycznej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia ocenę kontroli nerwowo-mięśniowej, poprawę stabilności postawy statycznej i na powierzchniach niestabilnych, a także umożliwia określenie takich wartości jak: poziom siły, czas jej trwania i prędkość ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 22460,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: platformy treningowej służącej do wykonywania treningu funkcjonalnego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia zintensyfikowanie treningu, podniesienie jego efektywności i przygotowanie do gry na najwyższym poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 17907,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: trenażera do koszykówki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: urządzenie umożliwia tworzenie niestandardowych, indywidualnych programów treningowych. Personalizacja programów polega na ustawieniu odpowiedniej dla zawodnika pozycji oraz dystansu strzelania. Funkcjonalność symulatora zapewnia doskonalenie techniki rzutu, a piłki wpadają bezpośrednio z kosza do siatki i wracają do trenującego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 35382,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: zestawu do rywalizacji sportowej: ergometry sportowe- 2x rower powietrzny – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: angażuje do pracy wszystkie mięśnie.
Cel funkcjonalny: umożliwia organizację „wyścigów” w czasie rzeczywistym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
34430000-0 - Rowery
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 11365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach zadania nr 2 pn.: Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż platformy dynamograficznej/ dynanometrycznej, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy unieważnia postępowanie w ramach zadania, o którym mowa powyżej, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach w/w zadania nr 4 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 218 ust. 2 Ustawy. W związku z powyższym unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, w ramach zadania nr 4, ponieważ wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu sportowego w ramach Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół, finansowanego ze środków budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.