Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00413138/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00473931/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a659111-5503-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Hali Sportowej przy Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141308,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/montaż sprzętu sportowego: bieżni treningowej mechanicznej, bieżni treningowej elektrycznej i bramy treningowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: sprzęty służące do wzmacniania mięśni klatki piersiowej, ramion, barków, nóg oraz pleców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 54191,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż platformy dynamograficznej/ dynanometrycznej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia ocenę kontroli nerwowo-mięśniowej, poprawę stabilności postawy statycznej i na powierzchniach niestabilnych, a także umożliwia określenie takich wartości jak: poziom siły, czas jej trwania i prędkość ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 22460,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: platformy treningowej służącej do wykonywania treningu funkcjonalnego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia zintensyfikowanie treningu, podniesienie jego efektywności i przygotowanie do gry na najwyższym poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 17907,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: trenażera do koszykówki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: urządzenie umożliwia tworzenie niestandardowych, indywidualnych programów treningowych. Personalizacja programów polega na ustawieniu odpowiedniej dla zawodnika pozycji oraz dystansu strzelania. Funkcjonalność symulatora zapewnia doskonalenie techniki rzutu, a piłki wpadają bezpośrednio z kosza do siatki i wracają do trenującego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 35382,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: zestawu do rywalizacji sportowej: ergometry sportowe- 2x rower powietrzny – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: angażuje do pracy wszystkie mięśnie.
Cel funkcjonalny: umożliwia organizację „wyścigów” w czasie rzeczywistym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
34430000-0 - Rowery
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 11365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44499,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015782100
7.3.3) Ulica: Połczyńska 63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-336
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Osman Usługi Sportowe Atlet Maraton Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292380602
7.3.4) Miejscowość: Podzagnańszcze 51a
7.3.5) Kod pocztowy: 26-140
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015782100
7.3.3) Ulica: Połczyńska 63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-336
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin dostawy - 30 dni roboczych liczonych od daty podpisania umowy;
Dla umowy nr 28/2022 z dnia 06.12.2022 r. ( zadanie nr 1)
Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin dostawy - 7 dni roboczych liczonych od daty podpisania umowy.
Dla umowy nr 29/2022 z dnia 06.12.2022 r. ( zadanie nr 5)
Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin dostawy - 7 dni roboczych liczonych od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- Testy diagnostyczne V
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach realizacji projektu pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.