eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AntoninUtrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Antonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 11

1.5.2.) Miejscowość: Antonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: antonin@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.antonin.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d12f58ff-3386-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d12f58ff-3386-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342342/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie - remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 642000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie wskazywanych przez Zamawiającego fragmentów dróg leśnych, które ma zostać przeprowadzone na terenie Nadleśnictwa Antonin w 2024 roku, polegające na:
- Mechanicznym wykonaniu koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV o głębokości 20 cm za pomocą sprzętu mechanicznego (spycharki, równiarki) i zagęszczenie podłoża za pomocą walca,
- Podbudowie z kruszyw łamanych - wbudowanie i zagęszczenie, po zagęszczeniu grub. 20·cm - Dostawa samochodami - wywrotkami i wbudowanie kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0/63 mm (50% kruszywa) - 2.100 t i 0/31,5 mm (50% kruszywa) - 2.100 t o (z wyłączeniem skał osadowych), na drogach leśnych - (uwałowanie górnej warstwy kruszywa do spadku umożliwiającym prawidłowy spływ wody z nawierzchni jezdni, a także umożliwiającego poprawne prowadzenie ruchu pojazdów,
- Dostawie i wbudowaniu w korycie lub na całej szerokości drogi piasku o średniej grubość 15 cm po uwałowaniu - zagęszczenie mechaniczne,
- Wykonaniu przydrożnych "parowników" o wymiarach 1,50*1,00*0,65 w celu odprowadzenia wody powierzchniowej
- Wyrównaniu dróg leśnych o szer. 3,50 m i długości 9,0 km, równiarką
- Profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznie, dróg leśnych - szerokości 3,50 m i długości 9,00 km
2) Zamówienie polegać będzie na zleceniu sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy jednostkowych prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych poprzez przekazywanie terenów budowy. Do każdego remontowanego odcinka lub odcinków drogi będzie wypisane zlecenie określające zakres zlecanych prac (jednostkowe zlecenie).

3) Zamawiający nie dopuszcza kruszyw zamiennych. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i SST.

4) Szczegółowy opis i zakres rzeczowy prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ,
- Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 3B do SWZ,
- Kosztorysy ofertowe z przedmiarem robót, stanowiące załącznik nr 3C do SWZ,
Zakresy rzeczowe wymienionego w wyżej wskazanej dokumentacji prac mają charakter szacunkowy.
5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Antonin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443320,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883744,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443320,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA ROLBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080121558

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 3

7.3.4) Miejscowość: PLESZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443320,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2024-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) W ramach pkt 4.3 wskazano wartość zamówienia bez VAT (netto) z uwzględnieniem wartości przewidywanych zamówień udzielnych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP (442 000,00 PLN + 200 000,00 PLN).
2) W ramach pkt 6.2. wskazano wartość brutto oferty z najniższą ceną po uwzględnieniu omyłek rachunkowych w treści oferty. Wartość netto to kwota: 360 423,00 PLN.
3) W ramach pkt 6.3. wskazano wartość brutto oferty z najwyższą ceną. Wartość netto to kwota: 718 491,62 PLN.
4) W ramach pkt 6.4. wskazano wartość brutto oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia. Wartość netto to kwota: 360 423,00 PLN.
5) W ramach pkt 8.2. wskazano wartość umowy (wynagrodzenia Wykonawcy). Wartość netto to kwota: 360 423,00 PLN.
6) W ramach pkt 8.3. wskazano okres realizacji zamówienia wyliczony stosowanie do przyjętego w ramach postępowania okresu 4 miesięcy liczonego od daty zawarcia umowy.
7) W ramach pkt 1.4. wskazano REGON Zamawiającego. NIP Zamawiającego to: 6220008320.
8) W ramach pkt 7.3.2. wskazano NIP Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia. REGON Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia to: 522975364.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.