Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00462942/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33ca6129-dc3f-4019-aa4d-b106e53f4d311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ca6129-dc3f-4019-aa4d-b106e53f4d31
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073873/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Wymiana instalacji odgromowej, orynnowania i okien dachowych w budynku Szkoły Podstawowej w Izdebkach-Kosnach
1.1.41 Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej w Ługach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje demontaż istniejących drzwi wraz z futrynami, montaż nowych drzwi wraz z futrynami, naprawa ewentualnych uszkodzeń ścian powstałych w wyniku prac montażowych, o uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac. Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32012,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wymianę instalacji odgromowej oraz wymianę rynien i rur spustowych zniszczonych starą instalacją odgromową w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Izdebkach - Kosnach. Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ, oraz rysunek techniczny – załącznik nr 8 do SWZ. Roboty obejmują m.in. demontaż istniejącej instalacji odgromowej, demontaż rur spustowych oraz ich utylizacja, montaż nowych przewodów odprowadzających, zwodów poziomych, złącz oraz pozostałych elementów instalacji odgromowej w miejscach zdemontowanej, montaż nowych rur spustowych wraz z uchwytami oraz odprowadzeniem wód opadowych w sposób dotychczasowy.W miejsce istniejących drewnianych okien połaciowych nowych okien trzyszybowych w profilach z PCV. W zakres robót wchodzą m.in. demontaż istniejących okien drewnianych– 7 szt., zamontowanie nowej stolarki okiennej wraz z kołnierzem uszczelniającym z dodatkową termoizolacją dostosowanym do istniejącego pokrycia dachu (blacha trapezowa), wykonanie obróbek niezbędnych do uzyskania szczelności pokrycia dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65889,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 27.08.2024 r. dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 3”. Do dnia upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 27.08.2024 r. dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 3”. Do dnia upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.