Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381569/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pk.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=108&Itemid=1045&lang=pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3274f77c-2257-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/051/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 802613,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pokrycia dachowego w budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej PK wraz z demontażem oraz ponownym montażem istniejącej infrastrukturyobejmujący:
-roboty zabezpieczeniowe, demontażowe i rozbiórkowe wraz z wywozami i utylizacją papy
-roboty budowlane (wyrównanie podłoża betonowego, ułożenie podkładów z papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy wierzchniej papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami systemowymi, obróbki blacharskie, remont nakryw kominowych, itp.)
-roboty elektryczne i towarzyszące (wymiana instalacji odgromowej, pomiary powykonawcze, itp.)
-roboty sanitarne i towarzyszące (wymiana kominków wentylacyjnych, przekładka i ponowne uruchomienie urządzeń zamontowanych na dachu (100% odzysk), demontaż i utylizacja instalacji solarnej, zabezpieczenie wylotów wentylacji grawitacyjnej, itp.)
Dokumentacja zawierająca szczegółowy opis i zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ i została opublikowana pod nazwą „Dokumentacja”-folder skompresowany zip. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 630613,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej PK w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w bud. W-3 (10-21) ul. Warszawska 24 Kraków- w formule zaprojektuj i wybudujobejmujący:
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzgodnieniami:
• inwentaryzacja na potrzeby inwestycji,
• opracowanie ekspertyzy konstrukcyjnej,
• przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
• uzyskanie odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych jeśli będzie wymagane,
• uzyskanie uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż
• uzyskanie uzgodnienia właściwego Konserwatora Zabytków
Zakres zadania inwestycyjnego ma charakter projektowo - wykonawczy, obejmujący oprócz inwentaryzacji, przygotowania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i następującymi pracami budowlanymi:
• wykonanie konstrukcji wsporczej dla paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
• montaż i podłączenie modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy do 50,0 kWp,
• wykonanie przekuć/przebić przez stropy wraz z zabezpieczeniem przeciwwodnym dla okablowania instalacji elektrycznych,
• wykonanie bruzd/szachtów w ścianach dla okablowania instalacji elektrycznych wraz z ich zaprawieniem, pomalowaniem i wykończeniem,
• wykonanie okablowania instalacji elektrycznej wewnątrz budynku oraz powiazanie z istniejącą instalacją celem zasilania budynku W-7 (10-36) i kampusu PK przy ul Warszawskiej,
• wykonanie dodatkowego opomiarowania i wizualizacją danych pomiarowych,
• wykonanie instalacji odgromowej (jeśli będzie wymagane),
• wykonanie zabezpieczenia istniejącej połaci dachowej (jeśli będzie wymagane),
• uruchomienie instalacji, regulacja, pomiary, zakończone stosownymi dokumentami.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (plik zip.), który zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy, rzuty i specyfikacje techniczne.
Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 172000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurobau sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762392823
7.3.3) Ulica: Kolna 12b
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-381
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183700,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183700,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183700,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452183883
7.3.3) Ulica: Góra Libertowska 47
7.3.4) Miejscowość: Libertów
7.3.5) Kod pocztowy: 30-444
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183700,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.