eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRoboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pk.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=108&Itemid=1045&lang=pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3274f77c-2257-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/051/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 802613,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pokrycia dachowego w budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej PK wraz z demontażem oraz ponownym montażem istniejącej infrastruktury
obejmujący:
-roboty zabezpieczeniowe, demontażowe i rozbiórkowe wraz z wywozami i utylizacją papy
-roboty budowlane (wyrównanie podłoża betonowego, ułożenie podkładów z papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy wierzchniej papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami systemowymi, obróbki blacharskie, remont nakryw kominowych, itp.)
-roboty elektryczne i towarzyszące (wymiana instalacji odgromowej, pomiary powykonawcze, itp.)
-roboty sanitarne i towarzyszące (wymiana kominków wentylacyjnych, przekładka i ponowne uruchomienie urządzeń zamontowanych na dachu (100% odzysk), demontaż i utylizacja instalacji solarnej, zabezpieczenie wylotów wentylacji grawitacyjnej, itp.)

Dokumentacja zawierająca szczegółowy opis i zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ i została opublikowana pod nazwą „Dokumentacja”-folder skompresowany zip. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 630613,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej PK w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w bud. W-3 (10-21) ul. Warszawska 24 Kraków- w formule zaprojektuj i wybuduj
obejmujący:
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzgodnieniami:
• inwentaryzacja na potrzeby inwestycji,
• opracowanie ekspertyzy konstrukcyjnej,
• przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
• uzyskanie odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych jeśli będzie wymagane,
• uzyskanie uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż
• uzyskanie uzgodnienia właściwego Konserwatora Zabytków

Zakres zadania inwestycyjnego ma charakter projektowo - wykonawczy, obejmujący oprócz inwentaryzacji, przygotowania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i następującymi pracami budowlanymi:
• wykonanie konstrukcji wsporczej dla paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
• montaż i podłączenie modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy do 50,0 kWp,
• wykonanie przekuć/przebić przez stropy wraz z zabezpieczeniem przeciwwodnym dla okablowania instalacji elektrycznych,
• wykonanie bruzd/szachtów w ścianach dla okablowania instalacji elektrycznych wraz z ich zaprawieniem, pomalowaniem i wykończeniem,
• wykonanie okablowania instalacji elektrycznej wewnątrz budynku oraz powiazanie z istniejącą instalacją celem zasilania budynku W-7 (10-36) i kampusu PK przy ul Warszawskiej,
• wykonanie dodatkowego opomiarowania i wizualizacją danych pomiarowych,
• wykonanie instalacji odgromowej (jeśli będzie wymagane),
• wykonanie zabezpieczenia istniejącej połaci dachowej (jeśli będzie wymagane),
• uruchomienie instalacji, regulacja, pomiary, zakończone stosownymi dokumentami.

Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (plik zip.), który zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy, rzuty i specyfikacje techniczne.
Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09331000-8 - Baterie słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 172000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurobau sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762392823

7.3.3) Ulica: Kolna 12b

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-381

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183700,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183700,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183700,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452183883

7.3.3) Ulica: Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183700,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.