Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru autorskiego w związku z realizacją I-go etapu inwestycji: „Budowa Innowacyjnego Centrum Zintegrowanych Usług Dydaktycznych i Bibliotecznych Politechniki Opolskiej Newton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.krawiec-mynarek@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru autorskiego w związku z realizacją I-go etapu inwestycji: „Budowa Innowacyjnego Centrum Zintegrowanych Usług Dydaktycznych i Bibliotecznych Politechniki Opolskiej Newton2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1dcd27b-589e-480c-b9a8-f2480b147ac4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043589/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa nadzoru autorskiego w związku z realizacją I-go etapu inwestycji: „Budowa Innowacyjnego Centrum Zintegrowanych Usług Dydaktycznych i Bibliotecznych Politechniki Opolskiej Newton”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zam. publ. w trybie z WR może być zreal., jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z nast. okoli. tzn. usł. mogą być świadczone tylko przez 1 wykonawcę z przyczyn zw. z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp. Przesłanka 1 wykonawcy, warunkująca dopuszczalność udziel. zam. na podst. tego przepisu dot. sytuacji, w której zgodnie z art. 20.1 ust. 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, autor projektu został zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu adm. architektoniczno – budowlanej w zakresie: stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kier. budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. c.d - w inf. dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/U-WR/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis przedmiotu zamówienia: „Usługa nadzoru autorskiego w związku z realizacją I-go etapu inwestycji: „Budowa Innowacyjnego Centrum Zintegrowanych Usług Dydaktycznych i Bibliotecznych Politechniki Opolskiej Newton”
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Mirek Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761728669
7.3.3) Ulica: Zabłocie 39
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-701
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDER MIREK ZESPÓŁ PROJEKTOWO INWESTYCYJNY KONTRAPUNKT V-PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Po zakończeniu procesu budowy – przed oddaniem obiektu do użytkowania – projektant (autor projektu) musi złożyć ośw., że obiekt został wykonany zgodnie z projektem i ewentualnymi zmianami, zgodnie z obow. przepisami.
Prawo Budowlane w swoim zakresie stara się zapewnić wykonanie obiektu budowlanego jak i jego późniejsze użytkowanie w sposób bezpieczny dla użytkowników, zarówno dla zdrowia jak i mienia ludzi, rozdzielając odpowiedzialność zw. z realizacją zamierzeń budowlanych na projektanta obiektu, wykon. robót (kierownika budowy), inwestora oraz użytkowników obiektu.
W związku z przyjęciem przez Sejm ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności skazanych w art. 7 ust. 1 ww. Ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.