Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528630/01 - Wynik z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa spodni uniwersalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Dominika.Weremko@strazmiejska.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa spodni uniwersalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb30a7d-7984-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031611/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa umundurowania z podziałem na części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/.
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania zapoznał się z Regulaminem Korzystania z
Platformy zakupowej oraz Instrukcją Użytkowników znajdującymi się pod adresem: https://strazmiejska waw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html w zakładce: „REGULAMIN” oraz pod adresem: https://strazmiejska waw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce „INSTRUKCJE”.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne i nie jest wymagana rejestracja, ani logowanie na Platformie, tym niemniej Zamawiający
zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do
możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści Ogłoszenia oraz
komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
b) Google Chrome,
c) Mozilla Firefox,
d) Opera.
6. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy zakupowej, określone w Regulaminie Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień
tego regulaminu.
8. Za datę i godzinę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków
dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w
postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie tj. datę i godzinę (z dokładnością do 1 sekundy). Zamawiający
wyjaśnia, że data, godzina, minuta i sekunda wysłania przez Wykonawcę oferty na platformę, to czas, w którym zostanie
potwierdzone złożenie oferty przez Wykonawców.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
10. W przypadku pytań należy skorzystać z pomocy przeznaczonej dla Wykonawców, gdzie można uzyskać wszelkie informacje
związane z procesem rejestracji, składania ofert czy innych aspektów technicznych dotyczących platformy, dostępnej od
poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 pod nr tel. +48 71 787 35 34 lub helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w rozdziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SM.WZP.251.34.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodni uniwersalnych w ilości 600 szt. dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
Oferowane spodnie uniwersalne muszą spełniać wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej także „OPZ”, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące.
Zamawiający informuje, że posiada zabezpieczone środki na realizację powyższego przedmiotu zamówienia: na 2023 r. w wysokości 240 403,50 zł brutto, na 2024 r. w wysokości 0,00 zł netto.
W związku z powyższym, realizacja oraz płatność za przedmiot zamówienia musi nastąpić w 2023 r. i nie może zostać przeniesiona na rok 2024, ponieważ środki publiczne na ten cel w przyszłym roku nie zostały przyznane. W sytuacji przedłużającego się postępowania i kontynuowania go w 2024 r., Zamawiający będzie uprawniony, na podstawie art. 257 ustawy Pzp, do unieważnienia przedmiotowego postępowania, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane oraz do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z uwagi na brak środków na sfinansowanie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena całkowita brutto (C) – 60%
2) Jakość zaoferowanego produktu (JP) – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość zaoferowanego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed upływem terminu składania ofert:jednej pary spodni uniwersalnych w rozmiarze dowolnym.
2. Zamawiający oceni zgodność próbki pod kątem wymagań postawionych w załączniku nr 1 do OPZ – Kryteria oceny próbek, natomiast w zakresie jakości – zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
3. Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia próbki jeżeli wykonawca nie złoży jej najpóźniej w terminie składania ofert lub jeżeli złożona próbka będzie niekompletna. W takiej sytuacji oferta będzie podlegać odrzuceniu.
4. Próbki należy umieścić w zamkniętym i oznakowanym opakowaniu w następujący sposób:
Zamawiający: Straż Miejska m.st. Warszawy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Próbki do postępowania na: „Dostawa spodni uniwersalnych” nr sprawy SM.WZP.251.34.2023
NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU OTWARCIA OFERT!
(zapis ma znaczenie szczególnie przy przesłaniu próbek pocztą dla pracowników kancelarii Zamawiającego).
Do środka opakowania z próbką, w celu umożliwienia weryfikacji niebudzącej wątpliwości, której oferty dotyczy składana próbka, należy załączyć informację zawierającą dokładne oznaczenie Wykonawcy poprzez podanie pełnej jego nazwy i adresu siedziby.
5. Próbki należy złożyć w zamkniętym i oznakowanym we wskazany powyżej sposób opakowaniu w Wydziale Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście „C” lub przesłać na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, w terminie najpóźniej do ……….2023 r. do godz. ……..
6. Złożenie wielu próbek tj. więcej niż jednej sztuki przedmiotu zamówienia ponad wymagane będzie traktowane jako złożenie więcej niż jednej oferty i tym samym spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia 1 próbki wymaganego asortymentu. Niedopuszczalne jest złożenie np. 2 par spodni uniwersalnych.
7. W oparciu złożone próbki Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ. Próbki nie mogą zostać uzupełnione.
8. Stwierdzenie braku co najmniej jednej z cech lub niezgodności z Opisem przedmiotu zamówienia w złożonej próbce będzie podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie będzie zgodna z warunkami zamówienia.
9. Zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki zapakowanej w sposób określony w Opisie przedmiotu zamówienia. Próbka może być dostarczona w dowolnym opakowaniu. Zamawiający będzie weryfikował opakowanie przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia na etapie jego odbioru podczas wykonywania umowy.
10. Zgodnie z art. 77 ustawy Pzp Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki.
11. Ponadto, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia tj. spodni uniwersalnych z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane spodnie uniwersalne, że tkanina zasadnicza jest zabezpieczona odpowiednią powłoką ochronną teflonową, zabezpieczająca przed deszczem i wiatrem pozwalającą lepiej utrzymywać spodnie w czystości. Ww. dokument musi być w języku polskim (dalszy opis w SWZ...)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcami w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.2. Zamawiający dopuści do negocjacji maksymalnie 5 (pięciu) Wykonawców. W przypadku gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynie więcej ofert, Zamawiający zastosuje wskazane w Rozdziale XIX SWZ kryteria oceny ofert. Wykonawcy (maksymalnie w liczbie 5), którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału do negocjacji – z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić bez podawania przyczyny, od przeprowadzenia negocjacji.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferowane spodnie uniwersalne muszą spełniać wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej także „OPZ”, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące.
Zamawiający informuje, że posiada zabezpieczone środki na realizację powyższego przedmiotu zamówienia: na 2023 r. w wysokości 240 403,50 zł brutto, na 2024 r. w wysokości 0,00 zł netto.
W związku z powyższym, realizacja oraz płatność za przedmiot zamówienia musi nastąpić w 2023 r. i nie może zostać przeniesiona na rok 2024, ponieważ środki publiczne na ten cel w przyszłym roku nie zostały przyznane. W sytuacji przedłużającego się postępowania i kontynuowania go w 2024 r., Zamawiający będzie uprawniony, na podstawie art. 257 ustawy Pzp, do unieważnienia przedmiotowego postępowania, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane oraz do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z uwagi na brak środków na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.