Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwestor zastępczy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w Kołobrzegu, pn.: „Przebudowa z rozbudową zespołu SŁONECZKO z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb2a296c-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestor zastępczy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w Kołobrzegu, pn.: „Przebudowa z rozbudową zespołu SŁONECZKO z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2a296c-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy przygotowaniu i realizacji Inwestycji w Kołobrzegu, przy ul. Rafińskiego , w ramach zadania pod nazwą: „Przebudowa z rozbudową i nadbudową zespołu budynków „Słoneczko” z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą ", zwanej dalej „Inwestycją”.
Podstawowe dane inwestycji:
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Lp. DANE PODSTAWOWE dz. 95
Powierzchnia działki nr 95 7.665,0 m2
Powierzchni zabudowy istniejąca 1.987,58m2
Powierzchnia zabudowy projektowana 41,78m2
Bilans powierzchni zabudowy 2.029,36m2
DANE O OBIEKCIE
Powierzchnia zabudowy – 2.012,63 m2,
Powierzchnia użytkowa – 3.823,72 m2,
przyziemie – 868,77 m2,
parter – 921,43 m2,
piętro I – 909,42 m2,
piętro II – 803,10 m2,
piętro III – 321,00 m2,
Wysokość budynku
-do góry izolacji termicznej nad budynkiem 18,55;
Kubatura - 13.934,38m3,
Liczba kondygnacji nadziemnych – 4
Liczba kondygnacji podziemnych -1
Kategoria wysokości budynku - zgodnie z §8 pkt. 1 warunków technicznych SW – średnio
wysoki.
Przeznaczenie kondygnacji:
- podziemna – zaplecze magazynowe i socjalne [PM] w pawilonie „C”
- nadziemne:
Przyziemie – kuchnia z pom. towarzyszącymi, sala konsumentów [ZL I]
Parter – bala medyczna, baza zabiegowa [ZL-III]
Parter – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
I piętro – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
II piętro – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
III piętro – strefa rekreacyjna, techniczna [ZL-III]
Szczegółowy projekt wielobranżowy oraz kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach będą stanowiły załącznik do SWZ.
1.2. Inwestor Zastępczy przygotuje i będzie realizował Inwestycję zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i warunkami technicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem:
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), dalej Prawo budowlane,
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.),
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp.
1.3. Inwestor Zastępczy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego pełnomocnik, w zakresie zgodnym z SWZ oraz umową.
1.4. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu
zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego.
1.5. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania bądź nienależytego wykonania czynności objętych SWZ oraz umową.
1.6. W ramach wykonywanych czynności i udzielonego pełnomocnictwa Inwestor Zastępczy nie ma prawa do podpisywania w imieniu Zamawiającego umów i zaciągania zobowiązań finansowych wobec podmiotów związanych z realizacją Inwestycji.
1.7. Etapy realizacji zamówienia
1) Etap I – sprawdzenie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo- kosztorysowej z wyegzekwowaniem ewentualnych zmian i poprawek ( jeżeli zostaną stwierdzone jakieś nieprawidłowości ) od autora projektu.
2) Etap II – przygotowanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia i przeprowadzenia
postępowania o zamówienie publiczne na wybór wykonawcy robót budowlanych związanych z budynkami podlegającymi rozbudowie i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, zakupem i montażem kompleksowego wyposażenia , zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
3) Etap III – nadzór nad realizacją umowy z wykonawcą wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego ,
4) Etap IV – przekazanie do użytkowania budynku wraz z rozliczeniem rzeczowym i finansowym,
5) Etap V – obsługa gwarancyjna inwestycji w okresie pierwszych 12 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320920951
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Apolinarego Wendy 10C
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-655
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.