eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegInwestor zastępczy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w Kołobrzegu, pn.: "Przebudowa z rozbudową zespołu SŁONECZKO z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwestor zastępczy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w Kołobrzegu, pn.: „Przebudowa z rozbudową zespołu SŁONECZKO z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb2a296c-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestor zastępczy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w Kołobrzegu, pn.: „Przebudowa z rozbudową zespołu SŁONECZKO z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2a296c-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy przygotowaniu i realizacji Inwestycji w Kołobrzegu, przy ul. Rafińskiego , w ramach zadania pod nazwą: „Przebudowa z rozbudową i nadbudową zespołu budynków „Słoneczko” z przeznaczeniem na sanatorium dla dorosłych z infrastrukturą leczniczą ", zwanej dalej „Inwestycją”.

Podstawowe dane inwestycji:

ZESTAWIENIE POWIERZCHNI

Lp. DANE PODSTAWOWE dz. 95

Powierzchnia działki nr 95 7.665,0 m2
Powierzchni zabudowy istniejąca 1.987,58m2
Powierzchnia zabudowy projektowana 41,78m2
Bilans powierzchni zabudowy 2.029,36m2

DANE O OBIEKCIE
Powierzchnia zabudowy – 2.012,63 m2,
Powierzchnia użytkowa – 3.823,72 m2,
przyziemie – 868,77 m2,
parter – 921,43 m2,
piętro I – 909,42 m2,
piętro II – 803,10 m2,
piętro III – 321,00 m2,
Wysokość budynku
-do góry izolacji termicznej nad budynkiem 18,55;
Kubatura - 13.934,38m3,
Liczba kondygnacji nadziemnych – 4
Liczba kondygnacji podziemnych -1
Kategoria wysokości budynku - zgodnie z §8 pkt. 1 warunków technicznych SW – średnio
wysoki.
Przeznaczenie kondygnacji:
- podziemna – zaplecze magazynowe i socjalne [PM] w pawilonie „C”
- nadziemne:
Przyziemie – kuchnia z pom. towarzyszącymi, sala konsumentów [ZL I]
Parter – bala medyczna, baza zabiegowa [ZL-III]
Parter – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
I piętro – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
II piętro – pokoje kuracjuszy [ZL-V]
III piętro – strefa rekreacyjna, techniczna [ZL-III]
Szczegółowy projekt wielobranżowy oraz kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach będą stanowiły załącznik do SWZ.

1.2. Inwestor Zastępczy przygotuje i będzie realizował Inwestycję zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i warunkami technicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem:

 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), dalej Prawo budowlane,
 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.),
 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp.

1.3. Inwestor Zastępczy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego pełnomocnik, w zakresie zgodnym z SWZ oraz umową.
1.4. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu
zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego.
1.5. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania bądź nienależytego wykonania czynności objętych SWZ oraz umową.
1.6. W ramach wykonywanych czynności i udzielonego pełnomocnictwa Inwestor Zastępczy nie ma prawa do podpisywania w imieniu Zamawiającego umów i zaciągania zobowiązań finansowych wobec podmiotów związanych z realizacją Inwestycji.
1.7. Etapy realizacji zamówienia
1) Etap I – sprawdzenie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo- kosztorysowej z wyegzekwowaniem ewentualnych zmian i poprawek ( jeżeli zostaną stwierdzone jakieś nieprawidłowości ) od autora projektu.
2) Etap II – przygotowanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia i przeprowadzenia
postępowania o zamówienie publiczne na wybór wykonawcy robót budowlanych związanych z budynkami podlegającymi rozbudowie i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, zakupem i montażem kompleksowego wyposażenia , zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
3) Etap III – nadzór nad realizacją umowy z wykonawcą wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego ,
4) Etap IV – przekazanie do użytkowania budynku wraz z rozliczeniem rzeczowym i finansowym,
5) Etap V – obsługa gwarancyjna inwestycji w okresie pierwszych 12 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320920951

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Apolinarego Wendy 10C

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-655

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.