eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StęszewMODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ POŁOŻONEJ W BUDYNKU PRZY UL. PIOTRA SKARGI 28 W STESZEWIE POLEGAJĄCA NA WYMIANIE KOTŁÓW GAZOWYCH I ZASOBNIKA CIEPŁEJ WODY WRAZ Z INSTALACJĄ.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ POŁOŻONEJ W BUDYNKU PRZY UL. PIOTRA SKARGI 28 W STESZEWIE POLEGAJĄCA NA WYMIANIE KOTŁÓW GAZOWYCH I ZASOBNIKA CIEPŁEJ WODY WRAZ Z INSTALACJĄ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630502975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mosińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Stęszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@steszew.zakladkomunalny.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://steszew.zakladkomunalny.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ POŁOŻONEJ W BUDYNKU PRZY UL. PIOTRA SKARGI 28 W STESZEWIE POLEGAJĄCA NA WYMIANIE KOTŁÓW GAZOWYCH I ZASOBNIKA CIEPŁEJ WODY WRAZ Z INSTALACJĄ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fedc35f2-79da-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma zakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni gazowej położonej w budynku przy ul. Piotra skargi 28 w Stęszewie polegająca na wymianie kotłów gazowych i zasobnika ciepłej wody wraz z instalacją. W ramach inwestycji przewiduje się montaż kaskady kotłów gazowych
kondensacyjnych z zamkniętą komora spalania o mocy 2x60kW. Kaskada składać się
będzie z 2 kotłów o mocy nominalnej 60 kW każdy. Kaskada zostanie wyposażona w moduł
hydrauliczny do podłączenia kotłów oraz regulator pogodowy do instalacji wielokotłowej.
Woda grzewcza z kotłów kierowana będzie do sprzęgła hydraulicznego. Za sprzęgłem
hydraulicznym projektuje się rozdział instalacji na obieg przygotowania ciepłej wody
użytkowej i obieg centralnego ogrzewania. Oba obiegi wyposażone będą w pompy obiegowe i
zestaw niezbędnej armatury
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres znajduje się w:
1) Przedmiar robót Załącznik nr 9
2) Plan sytuacyjny Załącznik nr 10
3) Rzut kotłowni Załącznik nr 11
4) Schemat kotłowni Załącznik nr 12
5) Opis kotłowni Załącznik nr 13
6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Załącznik nr 14
UWAGA !
W załączniku nr 9 Przedmiar robót w pozycji 55 do 72 Części wspólne przyjęto partycypację 50% kosztów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości tego zakresu prac dlatego w złożonej ofercie należy uwzględnić 100% kosztów z zakresu „Części wspólnej”.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ
Podczas dokonywania modernizacji kotłowni Wykonawca zobowiązany jest do tymczasowego podłączenia instalacji, na czas wykonywanych prac, do pracujących w tym pomieszczeniu pieców. Powyższe ma na celu zapewnienie mieszkańcom ciągłości dostawy ciepła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że:
w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub modernizacji i/lub przebudowie kotłowni gazowej za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wg wzoru stanowiącego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa poniżej
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmiany spowodowane:
1) Zmiana terminów realizacji umowy w następujących przypadkach:
a) konieczności realizacji robót zamiennych. W tym przypadku Zamawiający może wydłużyć termin realizacji przedmiotu umowy o ilość dni niezbędnych, ze względów technologicznych, na wykonanie przedmiotu umowy.
b) wystąpieniem awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany w przypadku, jeżeli usunięcie awarii ma wpływ na wykonywanie części lub całości przedmiotu umowy. W tym przypadku Zamawiający może wydłużyć termin realizacji przedmiotu umowy o ilość dni niezbędnych do usunięcia awarii;
c) działań osób/podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy. W tym przypadku Zamawiający przedłuży termin wykonania umowy o taką ilość dni o jaką trwały działania osób/ podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej, mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy;
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w przypadkach konieczności i/lub potrzeby wykonania zamiennych robót budowlanych, w stosunku do robót będących przedmiotem umowy. W tym przypadku Zamawiający dokona odpowiedniej zmiany przedmiotu umowy w zakresie zmiany jego wielkości, ilości lub zakresu wynikającego z konieczności lub potrzeby dostosowania do pierwotnego zakresu przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje odpowiednią do zmiany przedmiotu umowy zmianę Wynagrodzenia Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca sporządza kosztorys robót zamiennych. Zamawiający w ciągu 2 dni akceptuje lub zgłasza uwagi do powyższego kosztorysu. Maksymalna zmiana wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, po akceptacji jednej z osób nadzorujących umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem podanym na stronie www.zgkimsteszew.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-20 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.