Ogłoszenie z dnia 2022-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00447777/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361545116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 758 33 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.zakrzewski@zgkmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkmm.nbip.pl/zgkmm/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/335fbd3a-b178-4c5b-8ff2-9741de59c72f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd5a2643-5e0e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00177613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.241.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213583,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie paliwa płynnego tj. etyliny, oleju napędowego i paliwa gazowego LPG do Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim do samochodów i sprzętu Zamawiającego tj. koparek, kosiarek, kos, pił, dmuchaw, agregatów prądotwórczych. Dostarczane paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz.1680) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2017 r. poz. 247).
2. Dostawa paliw będzie obejmować
• Etylinę Pb 95 – 3 500 dm³
• Olej napędowy – 25 000 dm³
• Paliwa gazowego LPG – 2 200 dm³
z odbiorem własnym Zamawiającego ze stacji paliw należących do Wykonawcy położonych w odległości do 3 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Odległość od siedziby Zamawiającego będzie określona jako długość trasy przejazdu do wskazanej stacji Wykonawcy po drogach publicznych możliwie najkrótszą trasą dojazdu wg. „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia założonych ilości dla poszczególnego paliwa w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
4. Odbiór paliw odbywać się będzie przez tankowanie pojazdów na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Wskazana stacja paliw powinna być dostosowana do obsługi pojazdów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09120000-6 - Paliwa gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221828,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221828,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Partner Sp. J. Adam i Grażyna Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8220007209
7.3.3) Ulica: Dąbrówki 30
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221828,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Osjaków na lata 2025 - 2026
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.