eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OjrzeńZakup ciągnika



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OJRZEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciechanowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Ojrzeń

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-456

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ojrzen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2111e0-69a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2111e0-69a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053191/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup ciągnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia określają: Wzór Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz niniejszy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca obowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się szczegółowo z dokumentami zamówienia w tym zakresie.
2. Minimalne parametry techniczne ciągnika
a. Fabrycznie nowy, rok produkcji – nie starszy niż 2021.
b. Moc – minimalna 110 KM – maksymalna 150 KM
c. Maksymalny Moment obrotowy : minimalnie 460 Nm, maksymalnie 600 Nm
d. Skrzynia z rewersem elektrohydraulicznym. Wymagane 36 biegów do przodu i 12 tylu. 3 Zakresy. 4 biegi oraz 3 biegi pod obciążeniem. Skrzynia umożliwiająca jazdę z prędkością 40 km/h w trybie eco. Sprzęgło mokre wielotarczowe.
e. Udźwig podnośnika tylnego minimalnie 4500 kg
f. Kabina 2 miejscowa, klimatyzowana i ogrzewana, 4 słupkowa, amortyzowana z szerokim szyberdachem, deska rozdzielcza regulowana razem z kierownicą. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie z dwoma podłokietnikami, siedzenie pasażera z homologacja. Radio. Lusterka teleskopowe.
g. Hydraulika o łącznej wydajności min. 94 l./min (62 I/min hydraulika+ 32 I/min układ kierowniczy)
h. 3 pary hydrauliki sterowanej mechanicznie.
i. Podnośnik sterowany elektronicznie ze sterowaniem podnośnika z zewnątrz.
j. Dodatkowe siłowniki wspomagające tylny podnośnik
k. WOM niezależny, załączany elektro-hydraulicznie z 4 prędkościami: 540/540ECO/1000/1000ECO i sterowaniem z błotnika.
l. Zaczep rolniczy szybkiej regulacji automatyczny i belka dolna
m. Ramiona tylnego podnośnika kat.2 z końcówkami hakowymi.
n. Koła radialne min. 440/65R24 - 540/65R34
o. Napęd na 4 koła załączany elektro-hydraulicznie.
p. Błotniki przednie skrętne dynamiczne oraz poszerzenia tylne
q. Obciążniki w kola tylne min. 4x60 kg
r. Obciążniki przednie 10x36 kg .
s. Pneumatyka 2 obwodowa fabryczna+ hamulce osi przedniej tarczowe
t. 10 roboczych świateł LED
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego
a. Ciągnik musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych w na podstawie tej ustawy.
b. Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnieni formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
c. Wykonawca razem z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp.
d. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363864,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.