eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Lądek - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Lądek – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: /63/2763512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Lądek – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ba6bfc-b1e3-4b80-8c65-99676e09ae9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041215/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Lądek – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5036744,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowę budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Lądek w zakresie poprawienia efektywności energetycznej.
Przebudową zostaną objęte następujące obiekty:
• Budynek mieszkalny – Ciążeń, ul. Wolności 38,
• Budynek mieszkalny – Ciążeń, ul. Wolności 40,
• Budynek Szkoły Podstawowej w Ciążeniu – Ciążeń, ul. Wolności 42A,
• Budynek mieszkalno-użytkowy – Jaroszyn 59,
• Budynek mieszkalno-użytkowy – Dolany 84A,
• Budynek administracyjny Urzędu Gminy – Lądek, ul. Rynek 26,
• Budynek mieszkalny wielorodzinny – Lądek, ul. Pyzderska 23,
• Budynek gospodarczy – Lądek, ul. Pyzderska 20,
• Budynek mieszkalno-użytkowy – Lądek, ul. Konińska 13,
• Budynek gospodarczy – Lądek, ul. Konińska 13,
• Budynek Szkoły Podstawowej w Lądku – Lądek, ul. Pyzderska 31,
• Budynek użytkowy (Biblioteka i Klub seniora) – Ciążeń, ul. Wolności 42,
• Budynek mieszkalny – Ratyń 15,
• Budynek Szkoły Podstawowej w Ratyniu – Ratyń 15A.
Inwestycja obejmuje przebudowę ww. budynków w zakresie termomodernizacji oraz związanych z tym robót remontowych, które mają na celu poprawienie efektywności energetycznej budynków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 tj. Dokumentacja projektowa Ze względu na zbieżność rodzajów robót dla poszczególnych budynków, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią opracowanie wspólne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6381781,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6599998,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6381781,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego „INS-BUD” Kamil Parus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 667-165-65-70

7.3.4) Miejscowość: Drzewce

7.3.5) Kod pocztowy: 62-406

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne – wszystkie obiekty-Usługi Elektroinstalacyjne Pijacki A.
ul. Wojska Polskiego 12 62-410 Zagórów
Instalacje sanitarne, C.O. – wszystkie obiekty- HYDROMAT Mateusz Madaj
Zieliniec 36 62-306 Zieliniec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6381781,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.