Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00392454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256447217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adziewulska@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae367a4e-3841-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363296,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych:
a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych i celowych Powiatu Siedleckiego i jego jednostek organizacyjnych. Z każdą jednostką organizacyjną zostanie zawarta odrębna umowa na obsługę bankową,
b) środki zgromadzone na rachunkach bieżących i pomocniczych podlegać będą oprocentowaniu na poziomie nie mniejszym niż oprocentowanie ustalone na bazie stawki WIBID 1M przemnożonej przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę,
c) kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych odbywać się będzie w ujęciu miesięcznym na ostatni dzień miesiąca,
d) Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do otwierania bądź likwidacji rachunków bankowych. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie uzgodnionym odrębnie przez strony nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego,
e) na koniec miesiąca wskazane przez Zamawiającego rachunki będą zamykane saldem zerowym,
f) opłaty i prowizje nie będą pobierane za świadczone usługi dotyczące rachunków Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i rachunków Sum Depozytowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261008546
7.3.3) Ulica: Kasprzaka 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-23 do 2028-08-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wymiana wiat przystankowych
- "Sukcesywny odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych poprzez utworzenie nowoczesnego Bloku Operacyjnego oraz niezbędnej infrastruktury - etap I dokumentacja.
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Udzielenie w 2024 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.