Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374240/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Europejskiego Centrum Szkolenia Sumo i Japońskich Sportów Walki w Krotoszynie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 722-74-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9579747f-4665-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Europejskiego Centrum Szkolenia Sumo i Japońskich Sportów Walki w Krotoszynie – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9579747f-4665-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Europejskie Centrum Szkolenia Sumo i Japońskich Sztuk Walki w Krotoszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337520,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja przedsięwzięcia pn. „Budowa Europejskiego Centrum Szkolenia Sumo i Japońskich Sportów Walki w Krotoszynie – etap I” polegająca na budowie zadaszenia areny walk sumo – Dohyo oraz bramy Torii, a także utwardzeniu powierzchni wokół areny.
1.1. Określenie przedmiotu zamówienia:
- wykonanie robót ziemnych w obrębie budowanych obiektów tj. zadaszenia areny walk, bramy Torii oraz utwardzenia powierzchni wokół areny walk i przyłącza elektrycznego,
- budowa zadaszenia areny walk sumo - Dohyo opartej na konstrukcji drewnianej w tradycyjnej, japońskiej czterospadowej formie dachu łamanego typu irimoya o wymiarach 10,7 m x 10,7 m, wys. 7,87 m wraz z robotami fundamentowymi,
- budowa bramy Torii o konstrukcji drewnianej o wymiarach szer. 3,0 m x wys. 4,5 m wraz z robotami fundamentowymi,
- wykonanie przyłącza elektrycznego wraz z oświetleniem areny walk Dohyo,
- wykonanie utwardzenia powierzchni wokół areny walk z kostki kamiennej – ok 200 m2 (zgodnie z dokumentacją projektową - ,,Suplement do Projektu Wykonawczego” ).
UWAGA!
• Z zakresu prowadzonej procedury przetargowej wyłączone jest wykonanie glinianej areny walk, ciągu pieszego, elementów ogrodu japońskiego oraz urządzonej zieleni niskiej.
• Zamawiający zwraca uwagę, iż dokumentacja budowy areny walk Dohyo wraz z zagospodarowaniem terenu jest częścią szerszego opracowania. Wykonawcy powinni wykorzystać do przygotowania oferty dane zawarte w dokumentacji projektowej, tabeli cen ryczałtowych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Tabela cen ryczałtowych zawiera tylko elementy przewidziane do wykonania w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
• Dokumentacja projektowa zawiera ,,Suplement do Projektu Wykonawczego” oraz ,,Z-01-DOHYO PZT (WYMAGANY ZAKRES)”, które Wykonawca powinien uwzględnić do przygotowania oferty.
• Opracowanie schematu instalacji elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. Odległość sąsiedniego budynku, w którym ma zostać zamontowany podlicznik prądu wynosi ok 80 mb. W projektowanym oświetleniu należy przyjąć ilość 500 lumenów.
• Opracowanie warsztatowego projektu konstrukcji podstawy stalowej słupa leży po stronie Wykonawcy. Po opracowaniu projektu warsztatowego należy uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego.
• Parametry bramy Torii:
Elementy nośne pionowe: - fi 35 cm od 3/4 wysokości zwężające się ku
górze do profilu fi 30 cm,
Elementy nośne poziome: - 8x24 cm - geometria wg rysunku.
1.2. Miejsce realizacji zamówienia: teren krotoszyńskiego Błonia, dz. nr 2635/20 ulica Spartańska, m. Krotoszyn, Wielkopolska.
1.3. Zadanie planuje się realizować ze środków pozyskanych w ramach dofinansowania zadań z zakresu infrastruktury sportowej Województwa Wielkopolskiego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. Zamawiający zastrzega, że zadanie nie będzie realizowane w przypadku, gdy dofinansowanie nie zostanie przyznane.
1.4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wizji lokalnej z jego udziałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503931,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budilux Piotr Maroszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301999019
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Janków Przygodzki
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.