Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w 2023 roku usługi ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004176470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lublin.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39fa3e31-2e86-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie w 2023 roku usługi ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39fa3e31-2e86-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023171/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp 2130-204/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1. Usługa ochrony osób i mienia obejmuje m. in.:
a) bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną przez jednego pracownika ochrony w dni pracy Sądu od godziny 20:00 do godziny 08:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy Sądu i święta;
b) zapewnienie całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, grupy interwencyjnej na pilne wezwanie, składającej się z co najmniej dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego – funkcjonującej tak, aby mogła udzielić wsparcia pracownikowi ochrony oraz innym pracownikom Zamawiającego realizującym ochronę bezpośrednio w obiekcie;
c) obsługę dźwigu/platformy dla osób niepełnosprawnych, która to pomoc będzie miała charakter incydentalny;
d) świadczenie pomocy interesantom Sądu przy obsłudze samoobsługowej szatni elektronicznej;
e) zapewnienie pracownikowi ochrony oraz innym pracownikom Zamawiającego realizującym ochronę bezpośrednio w obiekcie urządzenia elektronicznego do raportowania. Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania comiesięcznych raportów sygnałów na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Umowie, w terminie do 5 dni kalendarzowych miesiąca następującego po miesiącu, którego przedmiotowy raport dotyczy;
f) montaż punktu kontrolnego do co 60-minutowego potwierdzania obecności przez pracownika ochrony oraz innych pracowników Zamawiającego realizujących ochronę bezpośrednio w obiekcie, poprzez przyłożenie urządzenia do punktu kontrolnego:
- w dni pracy Sądu od godziny 16:00 do godziny 19:00 – w przypadku innych pracowników Zamawiającego realizujących ochronę bezpośrednio w obiekcie;
- w dni pracy Sądu od godziny 20.00 do godziny 8:00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy Sądu i święta przez całą dobę – w przypadku pracownika ochrony. Dopuszczalny czas opóźnienia na potwierdzenie obecności poprzez przyłożenie urządzenia do punktu kontrolnego wynosi 5 minut. W sytuacji, gdy pracownik ochrony lub inni pracownicy Zamawiającego realizujący ochronę bezpośrednio w obiekcie nie potwierdzą obecności w punkcie kontrolnym w czasie do tego przewidzianym (uwzględniającym czas opóźnienia na potwierdzenie obecności, o którym mowa powyżej) lub urządzenie ulegnie awarii, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego osobistego sprawdzenia pełnienia pracy przez pracownika realizującego ochronę za pośrednictwem grupy interwencyjnej. W takiej sytuacji czas na sprawdzenie/dojazd nie będzie dłuższy niż 10 minut. Potwierdzenie sprawdzenia/przybycia będzie odnotowane w comiesięcznym raporcie lub dołączonej do niego notatce służbowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników ochrony w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzającymi, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zapewnienia usługi ochrony, które noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę ochrony wykonywał wyłącznie pracownik zatrudniony na podstawie umowę o pracę (każda roboczogodzina musi być wypracowana przez pracownika ochrony w ramach stosunku pracy/umowy o pracę) oraz wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz stosowania sankcji określonych we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182564,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271512,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209639,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017007960
7.3.3) Ulica: al. Prymasa Tysiaclecia60/62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna - Altest Systemy Zabezpieczeń, ul. Ochotnicza 10, 20-012 Lublin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209639,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.