Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438935/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damasławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Damasławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-110
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_damaslawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1096818-9541-4999-bab5-20030eeeb9ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043084/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Inw.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu kursami zamkniętymi osób niepełnosprawnych na zajęcia szkolne do następujących placówek oświatowych:
1) znajdujących się na ternie miejscowości Wągrowiec do następujących placówek oświatowych:
• Zespół Szkół nr 1 w Wągrowcu ul. Kcyńska 48,
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Wągrowcu, ul. Kcyńska 48,
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Wągrowcu, ul. Janowiecka 22,
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu, ul. Klasztorna 19 – oddział na ul. Letnia 3.
2) znajdujących się na terenie Kcyni;
3) znajdujących się na terenie Gniezna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wykaz tras stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Ilość dowożonych uczniów i wychowanków do placówek oświatowych wg tras stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Pauszek Usługi Autokarowe "KARBUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661314443
7.3.3) Ulica: Kopanina
7.3.4) Miejscowość: Damaasławek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-110
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karol Pauszek Usługi Autokarowe "KARBUS"
jakie przetargi wygrała firma
Karol Pauszek Usługi Autokarowe "KARBUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-43/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T"
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2025
- "Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miedźna do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu"
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka"
- "Organizacja wsparć integracyjnych"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.