Og³oszenie z dnia 2022-12-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00416377/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³ynarska 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/rpp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62ee17a5-5695-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62ee17a5-5695-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00476638
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie obs³ugi Telefonicznej Informacji Pacjenta dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.1.6.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi obs³ugi Infolinii dla Rzecznika Praw Pacjenta obejmuj±cej w szczególno¶ci:
a) obs³ugiwanie po³±czeñ od u¿ytkowników Telefonicznej Informacji Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w jêzyku polskim,
b) ¶wiadczenie us³ugi po³±czeñ wychodz±cych w szczególnych okre¶lonych sytuacjach i/lub wysy³ki SMS,
c) prowadzenie bazy wiedzy,
d) rejestrowanie informacji wymaganych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z postanowieniami Umowy,
e) przekazywanie raportów bie¿±cych, dziennych i okresowych dotycz±cych realizacji us³ug ¶wiadczonych przez Wykonawcê,
f) przekazywanie zg³oszeñ wymagaj±cych podjêcia dzia³añ przez pracowników Zamawiaj±cego w szczególnych, okre¶lonych sytuacjach.
Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci. Zamówienie polega na ¶wiadczeniu us³ug obs³ugi w obszarze infolinii. Brak podzia³u na czê¶ci u³atwi Zamawiaj±cemu kontrolê i nadzór nad realizacj± us³ugi ¶wiadczon± przez jednego Wykonawcê w ramach jednej umowy. Zapewni równie¿ optymalizacjê procesów obs³ugi. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79510000-2 - Us³ugi telefonicznych automatów zg³oszeniowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79512000-6 - Centrum obs³ugi klienta
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 571704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 965998,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-20-21-267
7.3.3) Ulica: ul. Stawki 2A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 571704 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamo¶ciu - dzia³ka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastruktur± techniczn± wewnêtrzn± i zewnêtrzn± w Che³mie
- Zakup samochodów s³u¿bowych dla III Oddzia³u ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeñ sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwy¿szej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.