Ogłoszenie z dnia 2023-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313896/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKÓŁ GMINY LUBICZ
W RAMACH PROGRAMU Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 621 21 00
1.5.8.) Numer faksu: (056) 621-21-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.lubicz.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKÓŁ GMINY LUBICZW RAMACH PROGRAMU Laboratoria Przyszłości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee10f04a-5c27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 1 - Drukarka 3D z akcesoriami:
Drukarka 3D wraz z akcesoriami
Filament
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 5934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 2 - Laptop:
Laptop
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 3 - Mikrokontrolery z sensorami, wzmacniaczami, płytkami prototypowymi i innymi akcesoriami:
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami
Pojazd do mikrokontrolera
Bezprzewodowy wózek pomiarowy
Napęd do wózków pomiarowych
Bezprzewodowy czujnik temperatury
Bezprzewodowy czujnik CO2
Bezprzewodowy czujnik PH
Bezprzewodowy czujnik położenia
Osłona wodoodporna do czujnika CO2
Bezprzewodowy czujnik tlenu
Sonda pH do powierzchni płaskich
Bezprzewodowy 3-osiowy czujnik pola magnetycznego
Bezprzewodowy czujnik napięcia elektrycznego
Bezprzewodowy czujnik natężenia prądu
Bezprzewodowy czujnik światła
Bezprzewodowy czujnik dźwięku
Śmigło napędowe do wózków pomiarowych
Wyrzutnia balistyczna do wózka pomiarowego
Urządzenie sterujące do mikrokontrolera - duże
Urządzenie sterujące do mikrokontrolera
Oprogramowanie do obsługi mikrokontrolera i czujników
Stacja pogodowa
Modułowy obwód prądu - rozszerzony
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
31712200-2 - Mikrosystemy
35125100-7 - Czujniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 73114,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 4 - Sprzęt do nagrań dla nauki prezentacji swoich osiągnięć:
Statyw z akcesoriami
Mikroport z akcesoriami
Oświetlenie do realizacji nagrań
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami
Gimbal
Aparat fotograficzny z akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 10781,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 5 - Sprzęt audio:
Matryca audio
Mikrofon pulpitowy, strefowy współpracujący z matrycą
Pary uniwersalnych kolumn głośnikowych
Pary 2-drożnych kolumn głośnikowych
Radiowęzłowy koniec mocy
Czterostrefowa centrala radiowęzłowa z wbudowanym mikserem, odtwarzaczem multimedialnym Mp3/USB/SD/BLUETOOTH
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
4.5.5.) Wartość części: 27039,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 6 - Wyposażenie sal dydaktycznych:
Zestaw konstrukcyjny do chemii w małej skali
Zestaw konstrukcyjny do doświadczeń chemicznych
Zestaw konstrukcyjny do doświadczeń chemicznych destylacja prosta
Miernik uniwersalny, podstawowy
Precyzyjna waga kieszonkowa 0,01G/MAX 200g
Duży zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej
Fartuch laboratoryjny
Model przestrzenny do budowy atomów według Bohra
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 21027,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 7 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć kulinarnych:
Gofrownica prostokątna
Forma do muffinów
Mikser
Czajnik elektryczny
Opiekacz
Fartuszki kuchenne
Rękawica kuchenna
Waga kuchenna
Blender zestaw
Robot wielofunkcyjny
Wolnostojąca kuchnia z płytą indukcyjną i elektrycznym piekarnikiem
Lodówka stojąca
Obieraczka
Deska do krojenia
Wałek
Stolnica
Miska
Ubijaczka
Tarka
Miska kuchenna plastikowa
Garnek stalowy do duszenia z pokrywką
Cedzak, durszlak z uchwytem
Zestaw desek HACCP do żywności
Stojak stalowy
Patelnia do naleśników, nieprzywierająca
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 9701,63 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu Górnym.CZEŚĆ 8 - Narzędzia:
Wiertarka stołowa z cyfrowym wyświetlaczem
Szlifierka stołowa
Imadło ślusarskie z kowadłem
Wyrzynarka stołowa do drewna
Młotek ślusarski
Skrzynka narzędziowa
Pistolet do klejenia no gorąco
Wkłady klejowe
obcęgi
Miara zwijana
kombinerki
Szczypce boczne
suwmiarka
Piła do metalu
Nóż łamany
Ołówek stolarski
Zestaw wkrętaków – śrubokrętów
Zestaw tarników do drewna (zdzieraki)
Taker
Zszywki do takera
Instrukcja BHP przy obsłudze śrubokrętów
Instrukcja BHP przy obsłudze ręcznych narzędzi warsztatowych
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka
Bity do wkrętarki akumulatorowej
Stół zajęciowy
Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 16893,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 9 - Drukarka 3D z akcesoriami:
Drukarka 3D
Walizka Długopisów 3D (6 szt)
Filamenty do długopisu - 200 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 11591,86 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 10 - Sprzęt do nagrań dla nauki prezentacji swoich osiągnięć:
Aparat fotograficzny
Zestaw do mocowania teł
Tło fotograficzne zielone - Green Screen
Mikrofon nakamerowy
Statyw
Gimbal do aparatów cyfrowych
Mikroport
Zestaw oświetlenia ciągłego
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 6819,84 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 11 - Sprzęt i akcesoria do robotyki :
Zestaw do kursu podstaw elektroniki
Inteligentny pociąg elektryczny
Inteligentny pociąg elektryczny - Zestaw Torów
Zestaw dodatkowych elementów
Inteligentny pociąg elektryczny - zestaw mostów
Inteligentny pociąg elektryczny - zestaw Tuneli
Inteligentny pociąg elektryczny - zestaw torów krótkich
Elektroniczna zabawka magnetyczna
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Zestaw narzędzi do zajęć konstrukcyjnych
Robot
Klocki - zestaw klasowy do tworzenia lekkich konstrukcji
Bryły platońskie i dualne
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17541,14 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 12 - Sprzęt elektroniczny:
Mobilny zestaw nagłośnieniowy
DRON
DRON + 5 scenariuszy
Zestaw do nauki latania dronem
Radioodtwarzacz
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 4563,41 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 13 - Narzędzia:
Stół warsztatowy z wyposażeniem
Wiertarko - wkrętarka
Zestaw wierteł do drewna
Wiertła do metalu (zestaw)
Pistolet do klejenia
Klej do pistoletu
Skrzynka narzędziowa z wyposażeniem
Stacja lutownicza
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
43132300-0 - Wiertła
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 4717,46 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 14 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć krawieckich:
Krosno małe
Krosno duże
Włóczka
Kordonki
Mazaki do tkanin
Skarpety do ozdabiania
Woreczki do ozdabiania
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
42713000-7 - Maszyny tkackie
4.5.5.) Wartość części: 2254,15 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa IM. BŁ. KS. WŁADYSŁAWA BUKOWIŃSKIEGO W LUBICZU DOLNYMCZEŚĆ 15 - Wyposażenie sal dydaktycznych
Tablica suchościeralna
Krzesło/fotel dla nauczyciela
Ławka szkolna
Taboret z oparciem
Gablota
Biurko jednoszafkowe
Czujnik dymu
Apteczka ścienna z wyposażeniem
Gasnica przeciwpożarowa
Fartuch zakładany przez głowę
Fartuch biały laboratoryjny
Mikroskop z kamerą
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
35125100-7 - Czujniki
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38510000-3 - Mikroskopy
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9337,72 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 16 - Drukarki 3D z akcesoriami:
drukarka 3D wraz z akcesoriami
Filament
pen 3d z akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 16 - Mikrokontroler z akcesoriami:
mikrokontroler z akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712200-2 - Mikrosystemy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 406,42 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 18 - Sprzęt do nagrań dla nauki prezentacji swoich osiągnięć:
Aparat fotograficzny
Statyw z akcesoriami
Mikroport z akcesoriami
oświetlenie do realizacji nagrań
mikrofon kierunkowy z akcesoriami
Gimbal ręczny
oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 6681,46 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 19 - Narzędzia:
skrzynka narzędziowa z wyposażeniem
cyna lutownicza
wiertła
Stacja lutownicza
Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14714000-9 - Cyna
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
43132300-0 - Wiertła
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 6227,97 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 20 - Zestawy konsrukcyjne:
Zestaw konstrukcyjny wąż
Zestaw konstrukcyjny sygnalizator
Zestaw konstrukcyjny owad
Zestaw konstrukcyjny marionetka
Zestaw konstrukcyjny trójkołowiec
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3151,22 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 21 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć krawieckich:
Maszyna do szycia
Zestaw do szycia
Taker z zszywkami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 3055,28 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Młyńcu Pierwszym:CZEŚĆ 22 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć kulinarnych:
Robot wielofunkcyjny
Opiekacz
Instrukcja BHP przy obsłudze robota kuchennego
Zestaw kulinarny dla 1 ucznia - podstawowy
zestaw desek do krojenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 1615,85 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 23 - Drukarki 3D wraz z akcesoriami:
Drukarka 3D wraz z akcesoriami
Filament
Długopis 3D + filament
Zestaw filamentów do długopisów 3D
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 17521,13 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 24 - Laptop:
Laptop
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5528,46 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 25 - Sprzęt audio:
Cyfrowy mikser współpracujący z iPadem i tabletami.
Mikrofon cyfrowy
Głośniki
Słuchawki
Statyw kolumnowy
Zestaw do mikrofonu STATYW KABINA
Statyw z akcesoriami
Mikroport z akcesoriami
Mikroport zestaw 4 mikrofonów do zestawów nagłośnieniowych
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami
Mikrofon
Akumulatorki AA
Ładowarka do AA AAA
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158100-9 - Ładowarki do baterii
31440000-2 - Baterie
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 13317,07 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 26 - Sprzęt do nagrań dla nauki prezentacji swoich osiągnięć:
Aparat fotograficzny z akcesoriami
Blenda fotograficzna 5w1
Greenscreen zestaw
Oświetlenie do realizacji nagrań
Gimbal
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 7108,94 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 27 - Narzędzia:
Skrzynka narzędziowa
Suwmiarka
Młotek ślusarski
Młotek drewniany
Szczypce uniwersalne
Szczypce precyzyjne wydłużone
Obcęgi
Ołówek stolarski
Kątownik stolarski
Taśma miernicza
Zestaw wkrętaków - śrubokrętów
Zestaw tarników do drewna (zdzieraki)
Pirograf - wypalarka
Taker
Zszywki do takera
Instrukcja BHP przy obsłudze lutownicy
Instrukcja BHP przy obsłudze śrubokrętów
Instrukcja BHP przy obsłudze ręcznych narzędzi warsztatowych
Instrukcja BHP przy obsłudze wypalarki tlenowej
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka
Bity do wkrętarki akumulatorowej
Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco
Klej do pistoletu
Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem
Imadło ślusarskie z kowadłem
Miernik uniwersalny (multimetr)
Apteczka w szafce metalowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 11046,34 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 28 - Maszyna do szycia:
Maszyna do szycia
Igły do maszyny
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 853,66 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 29 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć krawieckich:
Krosno małe
Krosno duże
Kanwy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
42713000-7 - Maszyny tkackie
4.5.5.) Wartość części: 2317,07 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 30 - Sprzęt i akcesoria do robotyki:
Robot edukacyjny
Pomoce projektowe- klocki – energia wiatru
Pomoce projektowe – klocki – energia wody
Klocki konstrukcyjne
Zestaw szkolny z matą, krążkami, organizerem, stojaczkami + kurs online
Dwustronna mata do kodowania
1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania
Modułowe Pracownie Przyrodnicze – moduł powietrze- pakiet klasowy z 3 podręcznikami
Pomoce projektowe - Na tropach nauki – proste maszyny
Pomoce projektowe - Projekt naukowy Energia
Pomoce projektowe - Klasowa fizyka z walizki
Pomoce projektowe - Elektroniczna burza mózgów
Pomoce projektowe - Klocki - zestaw klasowy do tworzenia lekkich konstrukcji
Pomoce projektowe - Molekuły – modele atomów z wypustkami
Pomoce projektowe – ukształtowanie terenu i erozja
Pomoce projektowe – pogoda i klimat
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 37166,67 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 31 - Zestawy konstrukcyjne:
ZESTAW KONSTRUKCYJNY DO DOŚWIADCZEŃ CHEMICZNYCH: DESTYLACJA PROSTA
EKSPERYMENTY UCZNIOWSKIE FIZYKA - DŹWIĘK
MODEL PRZESTRZENNY DO BUDOWY ATOMÓW WEDŁUG BOHRA
Model atomu
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2334,15 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 32 - Meble szkolne:
ZESTAW 10 PANELI AKUSTYCZNYCH
Stół warsztatowy
Taboret obrotowy z podnóżkiem
Szafa na narzędzia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 20674,80 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 33 - Plansze tematyczne:
Plansze tematyczne - ściegi
Plansze tematyczne -Zasady BHP na stanowisku pracy ręcznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 65,04 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Grębocinie:CZEŚĆ 34 - Mikrokontrolery z sensorami, wzmacniaczami, płytkami prototypowymi i innymi akcesoriami:
Zestaw edukacyjny z mikrokontrolerami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712200-2 - Mikrosystemy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZEŚĆ 35 - Drukarki 3D z akcesoriami:
Drukarka 3D wraz z akcesoriami
Filament
Długopis 3D
Filament do długopisu 3D
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 10837,40 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZEŚĆ 36 - Laptop:
Laptop
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZEŚĆ 37 - Stacja lutownicza:
Stacja lutownicza
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 203,25 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZEŚĆ 38 - Sprzęt do nagrań dla nauki prezentacji swoich osiągnięć:
Uchwyt uniwersalny Gimbal
Statyw
Aparat fotograficzny
Zestaw oświetlenia ciągłego
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 3382,11 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZEŚĆ 39 - Srzęt audio:
Mikroport
Mikrofon nakamerowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
4.5.5.) Wartość części: 715,45 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZĘŚĆ 40 - Sprzęt i akcesoria do robotyki:
Zestaw do kursu podstaw elektroniki
Pomoce projektowe - klocki
Pomoce projektowe - klocki
Pomoce projektowe - klocki
Pomoce projektowe - klocki
Pomoce projektowe - klocki
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
Elektroniczny zestaw konstrukcyjny
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 31898,37 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZĘŚĆ 41 - Maszyna do szycia:
Maszyna do szycia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZĘŚĆ 42 - Meble szkolne:
Stół 2-osobowy
Stół 1-osobowy
Regał magazynowy
Szafa metalowa na narzędzia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 15162,44 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZĘŚĆ 43 - Narzędzia:
Skrzynka narzędziowa dla ucznia
Skrzynka narzędziowa dla ucznia
Przymiar stalowy
Imadło ślusarskie z kowadłem
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 25691,22 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa w Złotorii:CZĘŚĆ 44 - Pomoce dydaktyczne i wyposażenie na potrzeby zajęć krawieckich:
Zestaw przyborów i materiałów zużywalnych do wykorzystania w pracowni robótek ręcznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
19435100-5 - Nici do szycia
33141128-3 - Igły do szycia
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6088,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6088,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6088,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6088,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoltar Marcin Furmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931153968
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92545,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92545,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92545,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoltar Marcin Furmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931153968
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92545,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13148,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13148,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13148,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoltar Marcin Furmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931153968
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13148,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Beata Rumińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791631326
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BEATA RUMIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BEATA RUMIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25459,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25459,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25459,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoltar Marcin Furmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931153968
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25459,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na przedmiotową część.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14258 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8068,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8068,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8068,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8068,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10649,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16825,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16825,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16825,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5613 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5613 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5613 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5613 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5232,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5232,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5232,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5232,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na przedmiotową część.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11485,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11485,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11485,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11485,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15621 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15621 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15621 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialności
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15621 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Beata Rumińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791631326
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona (jedyna) oferta na przedmiotową część jest niezgodna z SWZ, ponieważ obejmuje jedynie pozycje 60, 61, 62 z wymienionej części. Wykonawca nie złożył oferty na pozostałe pozycje w wymienionej części. Zamawiający wymagał aby w ramach danej części Wykonawca złożył ofertę na wszystkie pozycje z tej części.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8979 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15665 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3899 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3899 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3899 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 36)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 36)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3899 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 39)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1130
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1130 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1130 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 39)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Beata Rumińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791631326
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 39)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1130 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 41
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 42
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 43
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
Część 44
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty na przedmiotową część.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
więcej: Cyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.