Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00424794/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00435192/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciołka 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kuc@zozwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06107b7-61cc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038308/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ochrona fizyczna przychodni przy ul. Leszno 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony osób i mienia w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie. Kod CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie.
2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności (rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy):
a. zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia, nietykalności osobistej pracowników przychodni, pracujących na terenie chronionym,
b. ochrona mienia, polegająca na zapobieganiu popełnianiu przestępstw i wykroczeń przeciwko mieniu, zapobieganiu powstawania szkód oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
c. stałe kontrolowanie terenu wewnątrz i zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
d. dokonywanie obchodu obiektu przynajmniej jeden raz na trzy godziny w trakcie służby: pracownik pełniący służbę dokonuje sprawdzenia funkcjonowania tablic elektrycznych, wszystkich instalacji (np. wod. – kan., co, itp.), drzwi, okien, innych wejść itp.,
e. od godz. 21.00 do 6.00 zamykanie przychodni na klucz i otwieranie pacjentom,
f. niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi,
g. skuteczne reagowania w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia,
h. po zakończonym dyżurze - sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie, alarmy itp.,
i. utrzymanie stałej łączności między agentami ochrony, bazą, grupami interwencyjnymi,
j. prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
k. niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa osób, obiektu, mienia,
l. podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony,
m. zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego,
n. zapewnienie pracownikom ochrony jednakowego umundurowania, wyposażenia w widocznie umieszczony identyfikator,
o. świadczenie usług sprzątania, zamiatania wiatrołapu, chodnika i wejścia do przychodni, odśnieżania, posypywania piaskiem i usuwania oblodzenia wejścia do budynku przychodni, i chodnika prowadzącego do przychodni
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199875,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245686,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199875,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony " PANTERA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211553744
7.3.3) Ulica: al. Armii Ludowej 9/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-575
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199875,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2025-01-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.