eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciołka 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kuc@zozwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06107b7-61cc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038308/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Ochrona fizyczna przychodni przy ul. Leszno 17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony osób i mienia w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie. Kod CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie.
2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności (rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy):
a. zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia, nietykalności osobistej pracowników przychodni, pracujących na terenie chronionym,
b. ochrona mienia, polegająca na zapobieganiu popełnianiu przestępstw i wykroczeń przeciwko mieniu, zapobieganiu powstawania szkód oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
c. stałe kontrolowanie terenu wewnątrz i zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
d. dokonywanie obchodu obiektu przynajmniej jeden raz na trzy godziny w trakcie służby: pracownik pełniący służbę dokonuje sprawdzenia funkcjonowania tablic elektrycznych, wszystkich instalacji (np. wod. – kan., co, itp.), drzwi, okien, innych wejść itp.,
e. od godz. 21.00 do 6.00 zamykanie przychodni na klucz i otwieranie pacjentom,
f. niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi,
g. skuteczne reagowania w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia,
h. po zakończonym dyżurze - sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie, alarmy itp.,
i. utrzymanie stałej łączności między agentami ochrony, bazą, grupami interwencyjnymi,
j. prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
k. niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa osób, obiektu, mienia,
l. podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony,
m. zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego,
n. zapewnienie pracownikom ochrony jednakowego umundurowania, wyposażenia w widocznie umieszczony identyfikator,
o. świadczenie usług sprzątania, zamiatania wiatrołapu, chodnika i wejścia do przychodni, odśnieżania, posypywania piaskiem i usuwania oblodzenia wejścia do budynku przychodni, i chodnika prowadzącego do przychodni

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199875,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245686,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199875,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony " PANTERA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211553744

7.3.3) Ulica: al. Armii Ludowej 9/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-575

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199875,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-03 do 2025-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.