eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieWykonanie prac remontowych i konserwatorskich oraz naprawczych Zespołu pałacowo-parkowego w Kluczkowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich oraz naprawczych Zespołu
pałacowo-parkowego w Kluczkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 22 60

1.5.8.) Numer faksu: 81 827 22 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich oraz naprawczych Zespołu
pałacowo-parkowego w Kluczkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78da0354-32ce-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046833/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich oraz naprawczych Zespołu pałacowo-parkowego w Kluczkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego. Priorytet VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Roboty pomiarowe
b. Rozbiórka krawężników istniejących
c. Rozbiórka nawierzchni z trylinki istniejących dróg, alei i miejsc parkingowych
d. Cieniowanie krzewów
e. Korytowanie mechaniczne pod drogi i aleje
f. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod drogi i aleje
g. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod drogi i aleje
h. Ułożenie krawężników
i. Wykonanie nawierzchni dróg i alei z kostki kamiennej
j. Montaż platform przyschodowych
k. Korytowanie mechaniczne pod miejsca parkingowe
l. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod miejsca parkingowe
m. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod miejsca parkingowe
n. Wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki kamiennej
o. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
p. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

Uwaga: Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania jedynie nawierzchni z kostki brukowej granitowej tam gdzie przewiduje to dokumentacja projektowa.

Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane w oparciu o decyzje administracyjne stanowiące załącznik nr 1.10 do SWZ.

W zakresie części nr 1
wykonawca w szczególności zobowiązany jest:
-zapewnić prowadzenie badań archeologicznych pod nadzorem uprawnionego archeologa oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego odrębne zezwolenie LWKZ na ich przeprowadzenie,
-zorganizować nadzór dendrologiczny pełniony przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art.37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami obejmujący w swoim zakresie sporządzenie przez dendrologa raportu końcowego z przebiegu prac,
-prowadzić roboty w sposób bezkolizyjny w stosunku do drzew i ich systemów korzeniowych, wszelki ruch sprzętu budowlanego powinien być zorganizowany poza rzutami koron, lub ewentualnie na ułożonych matach antykompresyjnych, w zasięgu koron zabrania się składowania jakichkolwiek materiałów oraz zmian poziomu gruntu czy też jego zagęszczania.

Obowiązki te wynikają z decyzji LWKZ z dnia 21.12.2023 r. zawartej w załączniku nr 1.10 do SWZ.

Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia, w tym kwalifikacje wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. 2022. 840 z późn.zm)

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2150937,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Rozbiórka tarasów pałacu
b. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych tarasów pałacu
c. Montaż płyt na tarasach pałacu
d. Renowacja ścianek kurtynowych pałacu
e. Renowacja ścian zewnętrznych przylegających do tarasów
f. Renowacja balustrad kamiennych
g. Remont elewacji pałacu
h. Renowacja obróbek blacharskich w zakresie parapetów zewnętrznych
i. Renowacja tynków w korytarzu w piwnicy pałacu
j. Remont opaski odwadniającej pałacu
k. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku powozowni
l. Remont elewacji budynku powozowni
m. Wykonanie opaski wokół budynku powozowni
n. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

UWAGA: Zamawiający wymaga, aby zamontowana stolarka okienna charakteryzowała się współczynnikiem przenikania ciepła nie przekraczającym 0,9 W/m2K i posiadała pakiet 3 – szybowy. Ponadto wymaga, aby drzwi zewnętrzne charakteryzowały się współczynnikiem przenikania ciepła nie przekraczającym 1,3 W/m2K.

Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane w oparciu o decyzje administracyjne stanowiące załącznik nr 1.10 do SWZ.

W zakresie części nr 2
wykonawca w szczególności zobowiązany jest:
- zapewnić poza kierownikiem budowy/kontraktu, odnośnie do prac konserwatorskich remontu elewacji oraz detalu architektonicznego, kierowanie tymi pracami albo samodzielne ich wykonywanie przez dodatkową osobę spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- prowadzić dokumentację przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć,
- opracować na piśmie sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac,
- poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania doboru kolorystyki elewacji i detalu architektonicznego celem zawiadomienia LWKZ
Obowiązki te wynikają z decyzji LWKZ z dnia 25.01.2022 r. stanowiącej załącznik nr 1.10 do SWZ.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262522-6 - Roboty murarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2838807,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1867140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1867140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane EKODROGPOL Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150201689

7.3.4) Miejscowość: Urzędów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-250

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1867140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3067047,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3067047,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3067047,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DĄBROWSKI" Arkadiusz Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151570615

7.3.4) Miejscowość: Annopol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-235

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3067047,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.