Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383776/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00410875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00415097/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00420063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00477031/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich oraz naprawczych Zespołu
pałacowo-parkowego w Kluczkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lubelska 4
1.4.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 827 22 36
1.4.8.) Numer faksu: 81 827 22 60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403646
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00383776
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Roboty pomiarowe
b. Rozbiórka krawężników istniejących
c. Rozbiórka nawierzchni z trylinki istniejących dróg, alei i miejsc parkingowych
d. Cieniowanie krzewów
e. Korytowanie mechaniczne pod drogi i aleje
f. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod drogi i aleje
g. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod drogi i aleje
h. Ułożenie krawężników
i. Wykonanie nawierzchni dróg i alei z kostki kamiennej
j. Montaż platform przyschodowych
k. Korytowanie mechaniczne pod miejsca parkingowe
l. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod miejsca parkingowe
m. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod miejsca parkingowe
n. Wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki kamiennej
o. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
p. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane w oparciu o decyzje administracyjne stanowiące załącznik nr 1.10 do SWZ.
W zakresie części nr 1
wykonawca w szczególności zobowiązany jest:
-zapewnić prowadzenie badań archeologicznych pod nadzorem uprawnionego archeologa oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego odrębne zezwolenie LWKZ na ich przeprowadzenie,
-zorganizować nadzór dendrologiczny pełniony przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art.37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami obejmujący w swoim zakresie sporządzenie przez dendrologa raportu końcowego z przebiegu prac,
-prowadzić roboty w sposób bezkolizyjny w stosunku do drzew i ich systemów korzeniowych, wszelki ruch sprzętu budowlanego powinien być zorganizowany poza rzutami koron, lub ewentualnie na ułożonych matach antykompresyjnych, w zasięgu koron zabrania się składowania jakichkolwiek materiałów oraz zmian poziomu gruntu czy też jego zagęszczania.
Obowiązki te wynikają z decyzji LWKZ z dnia 21.12.2023 r. zawartej w załączniku nr 1.10 do SWZ.
Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia, w tym kwalifikacje wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. 2022. 840 z późn.zm)
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Roboty pomiarowe
b. Rozbiórka krawężników istniejących
c. Rozbiórka nawierzchni z trylinki istniejących dróg, alei i miejsc parkingowych
d. Cieniowanie krzewów
e. Korytowanie mechaniczne pod drogi i aleje
f. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod drogi i aleje
g. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod drogi i aleje
h. Ułożenie krawężników
i. Wykonanie nawierzchni dróg i alei z kostki kamiennej
j. Montaż platform przyschodowych
k. Korytowanie mechaniczne pod miejsca parkingowe
l. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 5 MPa pod miejsca parkingowe
m. Wykonanie podbudowy betonowej Rm 2,5 MPa pod miejsca parkingowe
n. Wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki kamiennej
o. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
p. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Uwaga: Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania jedynie nawierzchni z kostki brukowej granitowej tam gdzie przewiduje to dokumentacja projektowa.
Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane w oparciu o decyzje administracyjne stanowiące załącznik nr 1.10 do SWZ.
W zakresie części nr 1
wykonawca w szczególności zobowiązany jest:
-zapewnić prowadzenie badań archeologicznych pod nadzorem uprawnionego archeologa oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego odrębne zezwolenie LWKZ na ich przeprowadzenie,
-zorganizować nadzór dendrologiczny pełniony przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art.37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami obejmujący w swoim zakresie sporządzenie przez dendrologa raportu końcowego z przebiegu prac,
-prowadzić roboty w sposób bezkolizyjny w stosunku do drzew i ich systemów korzeniowych, wszelki ruch sprzętu budowlanego powinien być zorganizowany poza rzutami koron, lub ewentualnie na ułożonych matach antykompresyjnych, w zasięgu koron zabrania się składowania jakichkolwiek materiałów oraz zmian poziomu gruntu czy też jego zagęszczania.
Obowiązki te wynikają z decyzji LWKZ z dnia 21.12.2023 r. zawartej w załączniku nr 1.10 do SWZ.
Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia, w tym kwalifikacje wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. 2022. 840 z późn.zm)
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ. – dotyczy części 2
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoś ci oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ. – dotyczy części 2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-15 11:00
Po zmianie:
2024-07-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-15 12:00
Po zmianie:
2024-07-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-13
Po zmianie:
2024-08-14
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.