Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy - I rejon na płd - wsch od Al. Jerozolimskich - roboty powtarzane do umowy WŁO/139/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434300
1.5.8.) Numer faksu: 224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy - I rejon na płd - wsch od Al. Jerozolimskich - roboty powtarzane do umowy WŁO/139/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2600a27d-22f9-45c6-8881-8d1f9dc2448f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035799/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy Część I- rejon na pld.-wsch. od Alej Jerozolimskich- roboty budowlane powtarzane do umowy WŁO/139/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przesłanki faktyczne: W 2023r. zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (TPBN.4.2023 – część I). W dniu 24.03.2023r. udzielono zamówienia Wykonawcy: Usługi Brukarskie Roboty Ogólnobudowlane Bronowski Waldemar, ul. Zgrupowania Żmija 25/6, 01-875 Warszawa, NIP: 8220000213.
W związku z ograniczeniem liczby znaków dalsza część uzasadnienia faktycznego zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową;
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową;
- naprawę (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej;
- regulację pionową uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej;
- zabezpieczenie miejsca awarii.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości robót i materiałów (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia ) w stosunku do ilości podanych w „kosztorysie ofertowym” wskazanym w ust.2.1 umowy, które to korekty nie będą stanowiły zmian warunków umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż kwota brutto określona w § 7 ust. 3 umowy. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% wartości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45960,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45960,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45960,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Roboty Ogólnobudowlane Bronowski Waldemar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8220000213
7.3.3) Ulica: ul. Zgrupowania Żmija 25/6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-875
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45960,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w części I oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, spełnia przesłanki dla zamówienia podobnego.
W 2023 roku udzielono zamówienia na roboty budowlane powtarzane do części I zamówienia podstawowego -ZZWR.30.2023 (umowa nr WŁO/311/23 z dnia 5.09.2023 r. na kwotę netto 79 380,00 zł).
Wartość netto zamówienia na roboty budowlane powtarzane już udzielonego oraz tego, które Zamawiający zamierza udzielić, nie przekraczają wartości netto robót budowlanych powtarzanych przewidzianych w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym (TPBN.4.2023-część I).
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.