Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00480975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00543259/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864737347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1c9fd2-5e69-4d62-90b7-d19b2113be2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce
Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce – 42 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski – 31 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża – 22 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża – 19 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach, Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty – 23 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oferowany pellet musi posiadać certyfikat: • DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub • EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-25.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
certyfikat: • DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub • EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.