eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864737347

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1c9fd2-5e69-4d62-90b7-d19b2113be2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce
Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce – 42 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski – 31 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża – 22 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża – 19 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach, Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty – 23 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43637,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46829,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43637,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43637,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-03

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32208,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34564,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32208,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302208,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-03

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22857,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24529,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22857,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22857,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-03

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19740,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21184,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19740,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19740,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-03

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23896,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25644,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23896,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23896,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.