Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477909/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00480735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00480975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864737347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1c9fd2-5e69-4d62-90b7-d19b2113be2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 KonarzyceCzęści I: Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia", ul. Szkolna 4, 18-400 Konarzyce – 42 ton
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części II: Szkoła Podstawowa Nowe Kupiski 137, 18-400 Nowe Kupiski – 31 tona) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części III: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża – 22 tona) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części IV: Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża – 19 tona) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części V: Szkoła Podstawowa w Jarnutach, Jarnuty 1, 18-400 Jarnuty – 23 tona) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2
UWAGA certyfikat stanowi przedmiotowy środek dowodowy i należy złożyć go wraz z ofertą!
b) Oferowany pellet musi spełniać następujące kryteria:
• wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
• średnica 6 mm (tolerancja ±1 mm)
• wartość opałowa nie mniejsza niż 16,5 MJ/kg
• zawartość popiołu do 0,7 %
• wilgotność do 10%
• dostarczany pellet musi być bez zanieczyszczeń oraz trocin.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt. 2 a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43637,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46829,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43637,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43637,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32208,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34564,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32208,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302208,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22857,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24529,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22857,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22857,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-03Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19740,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21184,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19740,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19740,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-03Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23896,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25644,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23896,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-TECHNIK ADAM ŁADA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661905300
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23896,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-03INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Łomży - II postępowanie
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.