eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaWykonanie prac remontowych i rozbiórkowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych i rozbiórkowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 896490742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=69091324

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych i rozbiórkowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740c8482-2b2b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051899/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych remontowych i rozbiórkowych na obiektach Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306212,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - roboty remontowe - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
a) modernizację instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. iławskiej 40 w Suszu - zakres robót obejmuje przebudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. iławskiej 40 w Suszu wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi tj. odtworzeniowymi i naprawczymi po wykonanej przebudowie instalacji hydrantowej w szczególności:
- likwidację istniejącego zestawu wodomierza wraz z obejściem p.poż.,
- likwidację istniejących szafek hydrantowych,
- demontaż istniejących rurociągów DN50mm stalowych przeznaczonych dla instalacji hydrantowej
- podłączenie/przełączenie istniejącej instalacji wodociągowej socjalno-bytowej do nowego wodomierza
- wykonanie izolacji termicznej rurociągów zimnej wody w pomieszczeniach o temperaturze >16oC,
- montaż nowego kompletu wodomierza w pomieszczeniu kotłowni,
- montaż zaworu pierwszeństwa p.poż. w pomieszczeniu kotłowni,
- montaż szafek hydrantowych DN 25 z wężem półsztywnym o dł. 20 m zgodnych z PN,
- wykonanie instalacji hydrantowej z rur stalowych łączonych na zacisk – zgodnie
z uzgodnieniem ZUK Susz,
- montaż instalacji oświetlenia awaryjnego hydrantów,
- uzgodnienie z Powiatową Komendą Państwowej Straży Pożarnej w Iławie wykonanej instalacji hydrantowej,
b) urządzenie pomieszczenia oraz zaplecza techniczno- gospodarczego dla potrzeb funkcjonowania wirtualnej strzelnicy - zakres robót obejmuje roboty budowlano-instalacyjne polegające na remoncie pomieszczenia klasowego wraz z zapleczem znajdującego się na pierwszym piętrze szkoły zlokalizowanej przy ul. Mierosławskiego 10, 14 -200 Iława
w szczególności:
- demontaż elementów i zabudów ścian i podłóg z płyt drewnianych,
- demontaż istniejącej okładziny posadzki,
- wyrównanie warstwy posadzki pod nową okładzinę,
- ułożenie wykładziny PCV,
- montaż listew przypodłogowych,
- uzupełnienie ubytków tynków ścian oraz posadzek,
- wewnętrzne gładzie gipsowe sufitów oraz ścian wewnętrznych,
- malowanie sufitów i ścian wewnętrznych
- wymiana rolet okiennych,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- drobne roboty elektryczne o zakresie jak w kosztorysie ofertowym;
- zabezpieczenie podłóg i ścian, okien, wywiezienie elementów z demontażu
c) przystosowanie dwóch łazienek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach - zakres robót obejmuje dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz zapewnienia możliwości korzystania z sanitariatów przez osoby
z niepełnosprawnościami w szczególności:
- demontaż armatury sanitarnej, lastrykowych parapetów okiennych
- rozbiórkę posadzek do poziomu stropu nad parterem, okładzin ściennych z płytek ceramicznych oraz istniejących kabin ustępowych w pomieszczeniach,
- wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla osób z niepełnosprawnościami z istniejącego pomieszczenia dla kobiet oraz wydzielenie przedsionków,
- modernizację instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z wykonaniem podejść pod nowe urządzenia oraz i instalacji c.o. ze schowaniem rur w ściany,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej w pomieszczeniach (z zastosowaniem przewodów miedzianych),
- wykonanie warstw posadzkowych – izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia styropianem i szlichty betonowej posadzek,
- montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej, osadzenie kratek i anemostatów wentylacyjnych oraz wykonanie przewodu wentylacji grawitacyjnej przez stropodach,
- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo – kartonowych, posadzek, okładzin z płytek, osadzenie drzwi, montaż nowe armatury sanitarnej oraz pozostałego wyposażenia,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §V SWZ oraz załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 208771,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 - roboty rozbiórkowe - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
a) rozbiórkę budynku przystani Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego przy ul. Dąbrowskiego 5
w Iławie wraz z przyległą infrastrukturą i elementami zagospodarowania terenu (tj. betonowe elementy w gruncie, murki oporowe, pomosty wraz ze slipami),
b) wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie
z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze i zaleceniami Zamawiającego. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robot wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca,
c) ze względu na usytuowanie obiektów i zagrożenia, jakie mogą wystąpić w trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i wyburzeniowych, należy je zrealizować w jak najkrótszym czasie oraz z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy upewnić się, że w miejscu rozbiórki nie znajdują się osoby postronne,
d) z uwagi na technologie murowano-żelbetową materiały stalowe, drewno z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku odsprzedaży materiałów
z rozbiórki do odliczenia uzyskanego przychodu od ceny ofertowej,
e) pozostałe odpady pochodzące z prac rozbiórkowych (w szczególności gruz, odpady, stolarka okienna i drzwiowa) przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany usunąć je
z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach raz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dowód utylizacji odpadów.
f) Uwaga!! Istniejące ogrodzenie terenu nie podlega rozbiórce. W trakcie wykonywania prac rozbiórkowych wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności i nieszkodzenia istniejącego ogrodzenia,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §V SWZ oraz załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 97440,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację części 1 przedmiotowego zamówienia wypłynęła jedna oferta złożona przez USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE KRZYSZTOF SIEDLECKI, ul. Reymonta 6, 14-220 Kisielice, warmińsko-mazurskie NIP 5811111931. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 287.538,56 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez jedynego Wykonawcę w postępowaniu kwota za realizację zamówienia 287.538,56 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 252.000,00 zł. Zamawiający po analizie środków przewidzianych na realizację projektu stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 252.000,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 287.538,56 zł brutto,
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w najkorzystniejszej ofercie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWM LOGISTIC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771479677

7.3.3) Ulica: ul. Działyńskich 10C

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 15.09.2024r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 40 dni będzie wybiegać poza datę 15.09.2024r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 15.09.2024r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 40 dni będzie upływała przed datą 15.09.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 40 dzień liczony od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.