eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA"



Og³oszenie z dnia 2023-11-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³ynarska 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/rpp

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-346dd81e-7a20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00478260

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029789/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie obs³ugi Telefonicznej Informacji Pacjenta dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-346dd81e-7a20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kancelaria@rpp.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i Pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Oferty, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. Ust. 1 Ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp., pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja na temat ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r., w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znajduj± siê w rozdziale XXXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi obs³ugi infolinii: Telefonicznej Informacji Pacjenta na rzecz Rzecznika Praw Pacjenta obejmuj±cej w szczególno¶ci:
- obs³uga po³±czeñ przychodz±cych na Telefoniczn± Informacjê Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w godzinach 8.00-20.00 w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) i w godzinach 8.00-16.00 w soboty.
- obs³ugiwanie po³±czeñ od u¿ytkowników Telefonicznej Informacji Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w jêzyku polskim,
- ¶wiadczenie us³ugi po³±czeñ wychodz±cych w szczególnych okre¶lonych sytuacjach i/lub wysy³ki SMS,
- prowadzenie bazy wiedzy,
- rejestrowanie informacji wymaganych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z postanowieniami Umowy,
- przekazywanie raportów bie¿±cych, dziennych i okresowych dotycz±cych realizacji us³ug ¶wiadczonych przez Wykonawcê,
- przekazywanie zg³oszeñ wymagaj±cych podjêcia dzia³añ przez pracowników Zamawiaj±cego w szczególnych, okre¶lonych sytuacjach.
Miejsce realizacji us³ugi obs³ugi infolinii Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP): terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Termin realizacji us³ugi: 01.01.2024 r. do 30.06.2026 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne us³ugi spo³eczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79140000-7 - Doradztwo prawne i us³ugi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 7 ustawy Pzp, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu us³ug okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia na warunkach jakich zosta³o udzielone zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w realizacji obs³ugi infolinii dla po³±czeñ przychodz±cych (D1)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Kierownika Projektu Infolinii (D2)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W celu oceny zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wykazania spe³nienia nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu:
1.1.w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wskazuje warunku;
1.2.w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wskazuje warunku;
1.3.w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 500 000 z³.
1.4.w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie zrealizowa³ us³ugi polegaj±ce na realizacji zadañ obs³ugi telefonicznej klientów za po¶rednictwem Infolinii zwi±zanej z obs³ug± po³±czeñ przychodz±cych (inbound);
a) w których miesiêczny wolumen ruchu przychodz±cego wynosi³ co najmniej 20 000 po³±czeñ dla ka¿dej z us³ug (u¶rednionych w ci±gu roku lub okresie, który obejmowa³y us³ugi);
b) które by³y ¶wiadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy ka¿da.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, odpowiadaj±cym warunkom okre¶lonym poni¿ej:
a) Kierownik projektu - 1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie informatycznym zwi±zanym z obs³ug± Infolinii, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert w tym postêpowaniu oraz posiada kwalifikacje w dziedzinie zarz±dzania projektami; posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu roli/funkcji Kierownika Projektu w zakresie projektów informatycznych lub ¶wiadczenia us³ug telefonicznych.
b) Kierownika Nadzoru Infolinii - 1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie telefonicznej obs³ugi klienta, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz: posiada kwalifikacje w dziedzinie zarz±dzania projektami, posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok do¶wiadczenia w pe³nieniu roli/funkcji Kierownika/Koordynatora call center zatrudniaj±cego na jednej zmianie co najmniej 10 osób lub Kierownika Projektu Infolinii, obs³ugiwanej przez co najmniej 10 osób na jednej zmianie.
c) Administratora systemów call center –1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli administratora w co najmniej jednym projekcie informatycznym wspieraj±cym utrzymanie lub zorganizowanie infolinii trwaj±cym co najmniej 12 miesiêcy, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz by³a odpowiedzialna za administrowanie systemem infolinii, w którym pracowa³o co najmniej 15 konsultantów, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez co najmniej 12 miesiêcy
d) Kierownika ds. szkoleñ –1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika lub Koordynatora ds. szkoleñ w co najmniej jednym projekcie informatycznym wspieraj±cym utrzymanie lub zorganizowanie infolinii i by³a odpowiedzialna za przeszkolenie co najmniej 10 konsultantów, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez co najmniej 12 miesiêcy, posiada odpowiedni± wiedzê w zakresie tematyki szkoleñ umo¿liwiaj±c± weryfikacjê pracy konsultantów, posiada do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ dla infolinii.
e) Koordynatora Ochrony Danych –1 osoba.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w rozdz. VII pkt. 1 w oparciu o kompletno¶æ oraz prawid³owo¶æ z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich ¿±da Zamawiaj±cy. Ocena zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów, wg formu³y spe³nia/ nie spe³nia. O¶wiadczenia i dokumenty bêd± badane pod wzglêdem formalno-prawnym, a tak¿e, czy informacje w nich zawarte potwierdzaj± spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego, w tym w zakresie zgodno¶ci ze stanem faktycznym. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³ni³ ww. warunki.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ustawy PZP).
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
7. Dokument, o którym mowa w pkt. 6, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
7.1. zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
7.2. sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
8. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostepniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy w rozdziale XV.
9. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa o których mowa powy¿ej, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
9.1. zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo,
9.2. wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
10. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
11. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
12. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
13. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ dokumenty podmiotu na którego zasoby powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu potwierdzaj±ce:
13.1. spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz
13.2. dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warunkiem udzia³u w postêpowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 20000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).

Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kliku nastêpuj±cych formach (art.97 ust. 7 ustawy Pzp):
1. pieni±dzu,
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).

Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Rzecznika Praw Pacjenta w Narodowym Banku Polskim nr 92 1010 1010 0040 6613 9120 0000. Wskazane jest do³±czenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminem sk³adania ofert.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ ka¿dego z nich,
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.

Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca
przekazuje zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w trybie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp w razie:
a) zmiany przepisów prawa, które to zmiany maj± bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Umowy w ten sposób, ¿e czyni± wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na dostosowaniu Umowy do obowi±zuj±cych przepisów prawa;
b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym stawki podatku VAT – zakres zamiany: zmiana polegaæ bêdzie na zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie Umowy w okresie od dnia obowi±zywania zmienionej stawki podatku;
c) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na wyeliminowaniu rozbie¿no¶ci i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywo³uj±cych w±tpliwo¶ci pomiêdzy Stronami;
d) gdy wyst±pi konieczno¶æ zwiêkszenia obsady Konsultantów w przypadkach okre¶lonych w OPZ – zakres zmiany: zmiana bêdzie polegaæ na zwiêkszeniu obsady personalnej na Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego”, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.