eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice DrugieDostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 119

1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815844460

1.5.8.) Numer faksu: 815844477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c919b6db-3402-4e68-aa9d-a87c5ded1fc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035578/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c919b6db-3402-4e68-aa9d-a87c5ded1fc9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. )
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 4587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@rybczewice.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu w postaci ciągnika i kosiarki bijakowej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a także przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej oferowanego sprzętu.
4.2. Oferowane przez Wykonawcę maszyny (ciągnik i kosiarka bijakowa) muszą: • być fabrycznie nowe (nieużywane), kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowane w 2024r., gotowe do użytku,
• posiadać wymagane prawem świadectwa, deklaracje zgodności, aprobaty, certyfikaty, dokumenty określające warunki gwarancji, instrukcje obsługi, a także – dokumenty niezbędne do zarejestrowania w tym aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.),
• Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron bez zastrzeżeń.
• Wykonawca dla oferowanego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego (stacjonarnego i mobilnego) w okresie obowiązywania gwarancji oraz płatnego stacjonarnego serwisu pogwarancyjnego, zlokalizowanego w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice).
• Dopuszczalny czas reakcji serwisu, tj. zdiagnozowania uszkodzenia (awarii) i przystąpienia do naprawy (podjęcia działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną – w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
• W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, koszty ewentualnego transportu przedmiotu umowy do punktu serwisowego oraz wymianę materiałów i części ponosi Wykonawca.
• W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów okresowych wynikających z zaleceń producentów oferowanego sprzętu, przeprowadzanych w siedzibie Zamawiającego.
• Wszelkie koszty związane z obsługą serwisową - rozumianą jako dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, w tym obejmujące dojazd serwisanta, koszty ewentualnego transportu przedmiotu umowy do punktu serwisowego oraz wymianę materiałów i części eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
• Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Zamawiającego,
• Podczas odbioru sprzętu Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w SWZ. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze Strony Wykonawcy może odmówić przyjęcia dostawy w następujących przypadkach:
− w razie stwierdzenia w czasie odbioru wad lub niezgodności z wymaganiami określonymi w SWZ i ofertą Wykonawcy – w takim przypadku Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych usuwa wadę lub niezgodność z SWZ i ofertą. Po usunięciu wady lub niezgodności z SWZ i ofertą Strony przystępują do ponownego odbioru. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót;
− jeżeli termin dostawy nie był uprzednio uzgodniony – w przypadku odmowy obioru przez Zamawiającego w niniejszym przypadku Strony niezwłocznie ustalają kolejny termin dostawy.
• Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu dwa komplety kluczyków do oferowanego ciągnika oraz sporządzoną w języku polskim dokumentację zawierającą w szczególności: − kompletną dokumentację dopuszczającą oferowany sprzęt do ruchu po drogach publicznych i pozwalającą na rejestrację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
− dokumentację techniczną (deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem) w języku polskim dla oferowanego ciągnika oraz sprzętu;
− instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla oferowanego ciągnika oraz sprzętu;
− książki gwarancyjno-serwisowe w języku polskim (potwierdzenie oferowanej gwarancji na ciągnik oraz sprzęt);
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przeprowadzenia (najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia) bezpłatnego szkolenia dla dwóch wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej oferowanego sprzętu.
Wymagania techniczne.
Ciągnik:
• Ciągnik fabrycznie nowy nieużytkowany, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych rok produkcji nie straszy niż 2024r. z ładowaczem czołowym,
• Świadectwo homologacji
• Silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy, chłodzony cieczą o mocy minimalnej 66 KW
• Pojemność silnika od 3 600 cm3 do 3800 cm3
• Norma emisji spalin min. Euro Stage V
• Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 130l,
• skrzynia biegów manualna synchronizowana, przekładnia minimum 12x12 max 20x20,
• rewers hydrauliczny,
• możliwość jazdy z prędkością maksymalną nie mniejszą niż 40 km/h,
• napęd na cztery koła z blokadą mechanizmu różnicowego,
• układ kierowniczy ze wspomaganiem,
• wydajność pompy hydraulicznej nie mniejszy niż 81 l/min,
• instalacja pneumatyczna do przyczep dwuobwodowa,
• zaczepy tylne – transportowy suwliwy górny oraz dolny zaczep polowy,
• pojemność zbiornika adblue nie mniejsza niż 13l
• tylny TUZ o udźwigu minimum 4 400 kg,
• tylny wałek WOM załączany mechanicznie z nie mniej niż trzema prędkościami: 540, 540E/1000,
• liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej – minimum 3 sekcje z tyłu,
• kabina 4- słupkowa, fabryczna 2-osobowa z fotelem pasażera homologowana przez producenta, klimatyzowana i ogrzewana,
• fotel operatora amortyzowany,
• okno dachowe z roletą przeciwsłoneczną,
• Silnik, przednia oś wzmocniona wyprodukowana przez jednego producenta.,
• 2 lusterka wsteczne teleskopowe, dwusekcyjne,
• koła o minimalnych wymiarach: tylne – 480/70R34, przednie – 380/70 R24,
• błotniki tylne poszerzane, błotniki przednie skrętne,
• narożne światła robocze + 4 światła robocze + min. 1 lampa ostrzegawcza obrotowa,
• Rozstaw osi min. 2350 mm,
• wycieraczki przedniej i tylnej szybu ze spryskiwaczem,
• maks. dopuszczalna masa całkowita 6 500 kg,
• instrukcja obsługi w języku polskim,
• ładowacz czołowy, łyżka min. 2m, widły paletowe, amortyzator membranowy, osłona maski, udźwig min.1600kg, wysokość załadunku min.355cm
• Fabryczny zestaw narzędzi
• Gaśnica -zgodna z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - 1szt
• Apteczka pierwszej pomocy minimum wg DIN 13164 – 1szt.
• Trójkąt ostrzegawczy – 1szt.

Kosiarka bijakowa tylno- boczna:
• kosiarko-rozdrabniacz bijakowy na wysięgniku,
• szerokość robocza 180 cm,
• wałek WOM,
• elementy rozdrabniające - młoteczki.

Uwaga:
1. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.
2. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania ofert.
3. Za dostawę kompletną rozumie się dostawę materiałów, narzędzi, sprzętu, o których mowa w SWZ wraz ze wszystkimi wymaganymi dla danej dostawy dokumentami pod rygorem odmowy zapłaty, w tym m.in. atesty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności, wymagania z obowiązującą normą, karty charakterystyki i inne dokumenty wymagane dla dostarczonego towaru.
4. Zamawiane sprzęty muszą spełniać wszystkie wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
5. Szczegółowe obowiązki wykonawcy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w pkt.
8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz
postanowień Projektu Umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.