eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice DrugieDostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 119

1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815844460

1.5.8.) Numer faksu: 815844477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c919b6db-3402-4e68-aa9d-a87c5ded1fc9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c919b6db-3402-4e68-aa9d-a87c5ded1fc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035578/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu w postaci ciągnika i kosiarki bijakowej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a także przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej oferowanego sprzętu.
4.2. Oferowane przez Wykonawcę maszyny (ciągnik i kosiarka bijakowa) muszą: • być fabrycznie nowe (nieużywane), kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowane w 2024r., gotowe do użytku,
• posiadać wymagane prawem świadectwa, deklaracje zgodności, aprobaty, certyfikaty, dokumenty określające warunki gwarancji, instrukcje obsługi, a także – dokumenty niezbędne do zarejestrowania w tym aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.),
• Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron bez zastrzeżeń.
• Wykonawca dla oferowanego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego (stacjonarnego i mobilnego) w okresie obowiązywania gwarancji oraz płatnego stacjonarnego serwisu pogwarancyjnego, zlokalizowanego w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice).
• Dopuszczalny czas reakcji serwisu, tj. zdiagnozowania uszkodzenia (awarii) i przystąpienia do naprawy (podjęcia działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną – w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
• W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, koszty ewentualnego transportu przedmiotu umowy do punktu serwisowego oraz wymianę materiałów i części ponosi Wykonawca.
• W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów okresowych wynikających z zaleceń producentów oferowanego sprzętu, przeprowadzanych w siedzibie Zamawiającego.
• Wszelkie koszty związane z obsługą serwisową - rozumianą jako dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, w tym obejmujące dojazd serwisanta, koszty ewentualnego transportu przedmiotu umowy do punktu serwisowego oraz wymianę materiałów i części eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
• Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Zamawiającego,
• Podczas odbioru sprzętu Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w SWZ. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze Strony Wykonawcy może odmówić przyjęcia dostawy w następujących przypadkach:
− w razie stwierdzenia w czasie odbioru wad lub niezgodności z wymaganiami określonymi w SWZ i ofertą Wykonawcy – w takim przypadku Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych usuwa wadę lub niezgodność z SWZ i ofertą. Po usunięciu wady lub niezgodności z SWZ i ofertą Strony przystępują do ponownego odbioru. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót;
− jeżeli termin dostawy nie był uprzednio uzgodniony – w przypadku odmowy obioru przez Zamawiającego w niniejszym przypadku Strony niezwłocznie ustalają kolejny termin dostawy.
• Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu dwa komplety kluczyków do oferowanego ciągnika oraz sporządzoną w języku polskim dokumentację zawierającą w szczególności: − kompletną dokumentację dopuszczającą oferowany sprzęt do ruchu po drogach publicznych i pozwalającą na rejestrację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
− dokumentację techniczną (deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem) w języku polskim dla oferowanego ciągnika oraz sprzętu;
− instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla oferowanego ciągnika oraz sprzętu;
− książki gwarancyjno-serwisowe w języku polskim (potwierdzenie oferowanej gwarancji na ciągnik oraz sprzęt);
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przeprowadzenia (najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia) bezpłatnego szkolenia dla dwóch wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej oferowanego sprzętu.
Wymagania techniczne.
Ciągnik:
• Ciągnik fabrycznie nowy nieużytkowany, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych rok produkcji nie straszy niż 2024r. z ładowaczem czołowym,
• Świadectwo homologacji
• Silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy, chłodzony cieczą o mocy minimalnej 66 KW
• Pojemność silnika od 3 600 cm3 do 3800 cm3
• Norma emisji spalin min. Euro Stage V
• Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 130l,
• skrzynia biegów manualna synchronizowana, przekładnia minimum 12x12 max 20x20,
• rewers hydrauliczny,
• możliwość jazdy z prędkością maksymalną nie mniejszą niż 40 km/h,
• napęd na cztery koła z blokadą mechanizmu różnicowego,
• układ kierowniczy ze wspomaganiem,
• wydajność pompy hydraulicznej nie mniejszy niż 81 l/min,
• instalacja pneumatyczna do przyczep dwuobwodowa,
• zaczepy tylne – transportowy suwliwy górny oraz dolny zaczep polowy,
• pojemność zbiornika adblue nie mniejsza niż 13l
• tylny TUZ o udźwigu minimum 4 400 kg,
• tylny wałek WOM załączany mechanicznie z nie mniej niż trzema prędkościami: 540, 540E/1000,
• liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej – minimum 3 sekcje z tyłu,
• kabina 4- słupkowa, fabryczna 2-osobowa z fotelem pasażera homologowana przez producenta, klimatyzowana i ogrzewana,
• fotel operatora amortyzowany,
• okno dachowe z roletą przeciwsłoneczną,
• Silnik, przednia oś wzmocniona wyprodukowana przez jednego producenta.,
• 2 lusterka wsteczne teleskopowe, dwusekcyjne,
• koła o minimalnych wymiarach: tylne – 480/70R34, przednie – 380/70 R24,
• błotniki tylne poszerzane, błotniki przednie skrętne,
• narożne światła robocze + 4 światła robocze + min. 1 lampa ostrzegawcza obrotowa,
• Rozstaw osi min. 2350 mm,
• wycieraczki przedniej i tylnej szybu ze spryskiwaczem,
• maks. dopuszczalna masa całkowita 6 500 kg,
• instrukcja obsługi w języku polskim,
• ładowacz czołowy, łyżka min. 2m, widły paletowe, amortyzator membranowy, osłona maski, udźwig min.1600kg, wysokość załadunku min.355cm
• Fabryczny zestaw narzędzi
• Gaśnica -zgodna z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - 1szt
• Apteczka pierwszej pomocy minimum wg DIN 13164 – 1szt.
• Trójkąt ostrzegawczy – 1szt.

Kosiarka bijakowa tylno- boczna:
 Szerokość robocza: 180 cm,
 Kosiarka kompatybilna z oferowanym ciągnikiem,
 Ilość bijaków minimum 27 szt.,
 Rodzaj noży: młotkowe,
 Średnica wału roboczego minimum 165 mm,
 Zakres pracy maszyny: minimum +90 stopni, -45 stopni,
 Wałek wom w komplecie,
 Wał kopiujący,
 Przeciw nóż,
 Kurtyna ochronna,
 Bezpiecznik najazdowy,
 Przekładnie napędu na wał roboczy za pomocą pasków klinowych minimum 4 szt.,
 Waga młotków w przedziale min. 800g, max 1000g.


Uwaga:
1. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.
2. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania ofert.
3. Za dostawę kompletną rozumie się dostawę materiałów, narzędzi, sprzętu, o których mowa w SWZ wraz ze wszystkimi wymaganymi dla danej dostawy dokumentami pod rygorem odmowy zapłaty, w tym m.in. atesty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności, wymagania z obowiązującą normą, karty charakterystyki i inne dokumenty wymagane dla dostarczonego towaru.
4. Zamawiane sprzęty muszą spełniać wszystkie wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
5. Szczegółowe obowiązki wykonawcy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325335 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325335 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325335 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Rolmax Gabriel Kurzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430728013

7.3.3) Ulica: Piasecka

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325335 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.