Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00419189/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów/dzieci do Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej i Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej
im. Synów Pułku w Siennicy Różanej w roku szkolnym 24/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siennica Różana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siennica Różana 265A
1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@siennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06bc3bff-a02e-4bbd-b094-983bff90afa01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie uczniów/dzieci do Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej i Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowejim. Synów Pułku w Siennicy Różanej w roku szkolnym 24/25
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06bc3bff-a02e-4bbd-b094-983bff90afa0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018790/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów/dzieci do Szkoły Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej i Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej w roku szkolnym 24/25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138512 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW/DZIECI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. „Synów Pułku w Siennicy Różanej” i Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Synów Pułku w Siennicy Różanej NA NIŻEJ WYMIENIONYCH TRASACH NA PODSTAWIE IMIENNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH OD DNIA 02.09.2024 ROKU DO DNIA 27.06.2025 ROKU.( wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 60000000-8)
Usługa objęta przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919 oraz. poz. 1005)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197472 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FINEZJA Przemysław Iwańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632321089
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa relokacji nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg elektrycznych
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę pn. "Anatomia Antyku. Ciało i ruch w rzeźbie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.