Og³oszenie z dnia 2024-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00487986/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00521392/01 - Wynik z dnia 2024-09-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobus) 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piasecka 240
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsswidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobus) 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c82c051-5795-477e-a6c4-326f34cf67ae
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00478623
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054691/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobus) 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c82c051-5795-477e-a6c4-326f34cf67ae3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osob± wyznaczon± do kontaktu w imieniu Zamawiaj±cego z Wykonawcami jest pani Olga Wymiata³.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz przekazywanie informacji, zwana dalej ‘korespondencj±’, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
a. Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: info@dpsswidnik.pl (nie dotyczy z³o¿enia ofert).
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c82c051-5795-477e-a6c4-326f34cf67ae
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca”. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci.
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2024 roku, spe³niaj±cego wszystkie postawione wymagania minimalne opisane w SWZ i jej za³±cznikach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposa¿enie samochodu
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe obejmuj±:
a. celu potwierdzenia braku postawy do wykluczenia, o której mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 1 SWZ - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia wskazanego podmiotowego ¶rodka dowodowego, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego ¶rodka.
b. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
c. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 uPzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ;
2) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na nie powo³uje i których konsekwencji, mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakoñczenia prac zostanie przesuniêty o czas, w którym prace nie mog³y byæ prowadzone;
3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta lub dystrybutora uzasadniaj±cych ryzyko, ¿e jego produkty lub ¶wiadczenia mog± nie zostaæ nale¿ycie wykonane lub nie bêd± mia³y odpowiedniej jako¶ci albo wsparcia w przysz³o¶ci,
4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powoduj±cych konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania umowy,
5) przypadku, kiedy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezale¿nie od jej warto¶ci, nie mo¿e prowadziæ do zmiany charakteru umowy, w szczególno¶ci do zast±pienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.
2. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wyst±pienie strony z wnioskiem o zmianê wraz z podaniem przyczyny i uzasadnieniem zmiany.
3. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów i adresów e-mail wskazanych w niniejszej umowie, nastêpuj± w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezw³ocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowi± zmiany umowy. W razie zaniechania obowi±zku poinformowania o zmianie adresu, korespondencjê wys³an± na adres dotychczasowy uznaje siê za dorêczon± prawid³owo. Za równoznaczn± z form± pisemn± przyjmuje siê elektroniczn± formê zg³oszenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dzier¿awa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostaw± czujników
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg - sezon 2024/2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦widniku w latach 2025-2027
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód dostawczy skrzyniowy, podwójna kabina (ZA£OGOWA), 7 osobowy do 7,5T DMC
- dostawa samochodu osobowego dla LODR w Koñskowoli
- Zakup samochodu dostawczego dla ZWiK w Laszkach
- Samochód operacyjny z napêdem 4x4 dla KW PSP Wroc³aw
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa samochodu osobowego dla Biura Rzecznika Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców"
wiêcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.