Og³oszenie z dnia 2024-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00526080/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wêz³a cieplnego dwufunkcyjnego wymiennikowego w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kruszwicy ul. Kujawska 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ O¦WIATY I WYCHOWANIA W KRUSZWICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112801
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybacka 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoiw@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostka organizacyjna administracji samorz±dowej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
O¶wiata i wychowanie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wêz³a cieplnego dwufunkcyjnego wymiennikowego w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kruszwicy ul. Kujawska 22
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-835a0faf-fc8c-42fe-9ee5-8614f6b14a9b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00478685
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja wêz³a cieplnego dwufunkcyjnego wymiennikowego w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kruszwicy ul. Kujawska 22
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9739973.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/973997
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie,tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia oraz w regulaminie
korzystania z platformy Open Nexus.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZESPÓ£ O¦WIATY I WYCHOWANIA W KRUSZWICY, ul. Rybacka 20, 88-150 Kruszwica;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 15 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ/01/02/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny S³ownik Zamówieñ:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Przedmiotem umowy jest „Modernizacja wêz³a cieplnego dwufunkcyjnego wymiennikowego w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kruszwicy ul. Kujawska 22”.
I. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
II. Miejsce ¶wiadczenia us³ugi:
Szko³a Podstawowa nr 1 w Kruszwicy, ul. Kujawska 22, 88-153 Kruszwica.
III. Zakres robót budowlanych:
Podstaw± do wykonania zadania przebudowy/modernizacji istniej±cego wêz³a cieplnego jest opracowany projekt budowlany wykonawczy na przebudowê/modernizacjê istniej±cego wêz³a cieplnego w budynku Zespo³u Szkó³ Samorz±dowych Nr 1 w Kruszwicy przy ul. Kujawskiej 22.
W opracowaniu kosztorysu przyjêto poni¿sze za³o¿enia.
Technologia instalacji o parametrach 100/65 st.C z miejskiej sieci ciep³owniczej wraz z istniej±cymi wymiennikami typu JAD 6/50 dla instalacji centralnego ogrzewania oraz typu JAD 6/27 dla przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej pozostaje bez zmian.
Poni¿ej ogólny opis projektowany robót do wykonania w ramach przebudowy/modernizacji istniej±cego wêz³a:
W uk³adzie technologii instalacji o parametrach 100/65 st.C przewiduje siê zamontowanie zaworów regulacyjnych dla wymienników centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej oraz regulatora ró¿nicy ci¶nieñ.
W uk³adzie centralnego ogrzewania o parametrze 80/60 st.C przewiduje siê poni¿sze roboty i elementy:
- wymiana ruroci±gów niezbêdnych dla wprowadzonych planowanych zmian
- wymiana naczynia wzbiorczego zamkniêtego typu N5
- likwidacja istniej±cych pomp obiegowych
- wykonanie nowych uk³adów podmieszania pompowego z zastosowaniem nowych pomp obiegowych dla poszczególnych obiegów centralnego ogrzewania i wentylacji na przewodach zasilaj±cych wychodz±cych z rozdzielacza zasilaj±cego oraz zaworów trójdro¿nych z si³ownikami o napiêciu 230V; pompy obiegowe oraz zawory trójdro¿ne z regulacj± automatyczn± przez regulatory typu ECL 310 z kluczem aplikacji centralnego ogrzewania A390.
- monta¿ nowej armatury i aparatury akpia niezbêdnych dla nowego rozwi±zania
- na ruroci±gach przewidziano pow³okê antykorozyjn± oraz izolacjê termiczn± z otulin poliuretanowych typu PUR.
- przewidziano nowy pomiar zu¿ycia ciep³a dla celów przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej, który bêdzie spe³nia³ role podlicznika.
Wszystkie regulatory instalacyjne oraz pompy i zawory regulacyjne bêd± pracowaæ w automacie wspó³pracuj±c z zamontowanymi czujnikami zanurzeniowymi lub przylgowymi oraz zewnêtrznym czujnikiem pogodowym.
Uk³ad przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej, z uwagi na jego awaryjno¶æ, po stronie wody u¿ytkowej w ca³o¶ci przewidziano do wymiany ³±cznie z istniej±cym podgrzewaczem pojemno¶ciowym.
W uk³adzie przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej przewidziano dodatkowy wodomierz pe³ni±cy rolê podlicznika wskazuj±cego ilo¶æ zu¿ytej wody dla celów ciep³ej wody u¿ytkowej.
Projektuje siê dla instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej oraz obs³ugi central wentylacyjnej dla pomieszczeñ kuchni jeden wspólny regulator ECL z kluczem aplikacji A.
W zakresie instalacji elektrycznej istniej±c± rozdzielnicê NN w pomieszczeniu wêz³a pozostawia siê bez zmian.
Dla nowych rozwi±zañ w wê¼le nale¿y wykonaæ now± instalacjê elektryczn± wraz z nowymi rozdzielnicami dla uk³adów niskoparametrowych.
Urz±dzenia w uk³adzie przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej bêd± pracowaæ w automacie wspó³pracuj±c z zamontowanymi czujnikami zanurzeniowymi lub przylgowymi.
W zakresie robót budowlanych i towarzysz±cych przewidziano :
- wymianê istniej±cych drzwi wej¶ciowych do wêz³a na drzwi antypaniczne
- naprawê istniej±cych tynków na ¶cianach
- wykonanie posadzki z p³ytek gresowych z cokolikiem wysoko¶ci 10cm
- wymalowanie od¶wie¿aj±ce ¶cian w wê¼le cieplnym
- likwidacja kolizji na posadzkach z odp³ywami spustów
- malowanie antykorozyjne istniej±cych konstrukcji stalowych
- monta¿ zlewu jednokomorowego z punktem czerpalnym wody zimnej
- regulacja poziomu posadowienia pokryw na studniach sch³adzaj±cych
- wymiana pokryw stalowych na studniach sch³adzaj±cych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w projekcie budowlanym wykonawczym na przebudowê/modernizacjê istniej±cego wêz³a cieplnego w budynku Zespo³u Szkó³ Samorz±dowych Nr 1 w Kruszwicy przy ul. Kujawskiej 22 oraz wzorze umowy stanowi±cymi za³±czniki do niniejszej SWZ.
VII. Wymagania Zamawiaj±cego w zwi±zku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê
lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie umowy o pracê. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilo¶ci osób niezbêdnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynno¶ci te nie bêd± wykonywane przez osobê w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
Szczegó³owe wymagania w zwi±zku z art. 95 ustawy Pzp zosta³y zawarte w §21 wzoru umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60%
2 Okres gwarancji jako¶ci 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena (C)
Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60
gdzie:
- Cmin- najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
- Cof – cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji jako¶ci (R)
Liczba punktów = (Rof/Rmax) * 40
gdzie:
- Rof - liczba punktów za deklarowany okres gwarancji jako¶ci
- Rmax – maksymalna liczba punktów
2.1. W kryterium „okres gwarancji jako¶ci” zostanie zastosowana nastêpuj±ca metoda punktacji:
- deklaracja: 60 miesiêcy = 20 pkt
- deklaracja: 48 miesiêcy = 10 pkt
- deklaracja: 36 miesiêcy = 0 pkt
2.1.1. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres d³u¿szy ni¿ 60 m-cy, zostanie przyjêty do oceny jak okres 60-miesiêczny.
2.1.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda ¿adnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesiêcy.
2.1.3. Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji jako¶ci w miesi±cach.
3. Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp. = C + R
gdzie:
Lp. – liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jako¶ci”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem:
- kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Uwagi:
1) Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z pó¼n. zm.).
3) W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
4) Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. „Formularz oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ.2. O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty). Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5. Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
6. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1) w przypadku nie wykonania czê¶ci przedmiotu umowy Zamawiaj±cy mo¿e pomniejszyæ nale¿ne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ niewykonanej czê¶ci przedmiotu umowy nie mo¿e przekraczaæ 30% warto¶ci pierwotnej umowy. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania,
2) w przypadku zawy¿onej ilo¶ci jednostek przedmiotowych wskazanych przez Zamawiaj±cego
w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi³ kosztorys ofertowy i dokona³ wyceny robót) - w odniesieniu do rzeczywistej ilo¶ci jednostek robót wykonanych przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ potr±cenia umowy nie mo¿e przekraczaæ 15% warto¶ci pierwotnej umowy,
3) w przypadkach okre¶lonych w § 22 oraz w § 5
4) w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³a³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia warunek w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania
o udzielenie zamówienia.
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-17 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/973997
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena, okres gwarancji jako¶ciSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania tych okoliczno¶ci.
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Kruszwica w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej miejscowo¶ci Mietlica w kierunku miejscowo¶ci Po³ajewko - dokumentacja"
wiêcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEÑ JRG ORAZ MIESZKANIA S£U¯BOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W KRA¦NIKU (II)
- Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie u¿ytkowe w budynku Starej Szko³y w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
- Adaptacja pomieszczeñ na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej w budynku 21 - piwnica
- Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Kro¶nie, na dzia³ce o nr ew. 3083/3
- Remont ¦wietlika dachowego w budynku nr 5 Oddzia³u Prewencji w Warszawie, przy ul. Pu³awskiej 44 /e w Piasecznie
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagañ ppo¿ w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-G (17-46) do przepisów ppo¿. wraz z modernizacj± inst. sygnalizacji po¿aru, WM, al. Jana Paw³a II Kraków"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.